Країни: | Південна Корея |
---|---|
Жанр: |
екшн
пригоди
драма
детектив
трилер екшн і пригоди |
Прем'єра в світі: | 17 вересня 2021 |
Режисер: | Хван Дон Хьок |
Сюжет:Зіграй у дитячу гру й отримай 45,6 мільярда вон.
Сотні гравців, яким потрібні гроші, приймають дивне запрошення взяти участь у дитячих іграх. На переможця чекає привабливий приз, але ставки тут смертельні.
Код для перегляду рейтингу кінобази
NetFlix, Siren Pictures, Firstman Studio
Виробничі канали:Тип: Дублювання
Режисер дубляжу: Галина Желізняк
Спеціалісти зі зведення звуку: Сергій Ваніфатьєв (сезон 1), Юрій Гелун (сезон 2)
Перекладачі: Юлія Почінок (сезон 1), Поліна Новікова (сезон 2)
Менеджери проекту: Сергій Ваніфатьєв (сезон 1), Валерія Антонова (сезон 2)
Менеджер студії: Ольга Чернявська (сезон 1)
Ролі дублювали:
Сон Гі Хун — Павло Скороходько
Чо Сан У — Лесь Гімбаржевський
Кан Се Бьок — Дарина Муращенко
Алі — Кирило Татарченко
О Іл Нам — Владислав Пупков
Док Су — Роман Чорний
Mi Ньо — Катерина Буцька
Джи Йон — Єлизавета Мастаєва
Фронтмен — Роман Семисал
Джун Хо — Вячеслав Скорик
Га Йон — Агнія Лодкіна
У Сок — Юрій Кудрявець
Кім — Михайло Войчук
Вербувальник, Танос — Євгеній Лісничий
Менеджер в масці — Олександр Шевчук
Чон Бе — Володимир Терещук
Te Xo — Олег Грищенко
Хьон Джу — Сергій Гутько
Йон Сік — Богдан Крепак
Ким Джа — Людмила Чиншева
Сон Ньо — Марина Клодницька
Йон Мі — Діана Семенюк
Додатковий акторський склад (сезон 1): Богдан Крепак, Валентина Сова, Володимир Терещук, Дмитро Зленко, Людмила Чиншева, Наталія Калюжна, Олександр Шевчук, Юлія Малахова
Додатковий акторський склад (сезон 2): Олена Бліннікова, Катерина Брайковська, Сергій Ладєсов, Юлія Малахова, Єлизавета Мастаєва, Роман Молодій, Наталія Надірадзе, Дарина Муращенко, Євген Пашин, Тетяна Руда, Роман Семисал, Кирило Татарченко, Ростислав Фоменко, Валерія Антонова, Дмитро Терещук, Ігор Грищенко
З 9 грудня дубляж доступний на Netflix, з 26 грудня 2024 серії 2 сезону
Творці: Хван Дон Хьок
Режисер: Хван Дон Хьок
Сценарист: Хван Дон Хьок
Композитор: Jaeil Jung
Оператори: Lee Hyeong-deok
Переглядав одразу 2 сезони, адже перший встиг підзабути. Заодно й порівняв якість — вона сильно відрізняється. Якщо перший сприймається як першопроходець — має незвичний сюжет, хорошу драму, хороших персонажів, — то у другому чомусь вирішили від нововведень відмовитись. Карикатурности персонажів побільшало, дурних діалоґів побільшало, дивних рішень побільшало. Ще й чомусь змінилась операторська робота, яка в першому сезоні була чудовою і не викликала роздратувань ( але це вже особисте ).
Не бажаю спойлерити, але якщо хоч трохи замислитись, то можна здогадатись, яким буде закінчення другого сезону. Звісно, вгадуєш не все, але основа ясна. І це дуже контрастує із першим, де все було створено немов із любов'ю та відданістю. Тут же відчувається втома та бажання якнайшвидше з усім покінчити. Звісно, загальна якість на досить високому рівні, але авторам набридло цим займатись, і це сильно кидається в очі. Якби все скінчили на першому, це був би дійсно хороший серіял, який сподобався ... б багатьом людям. Але це продовження підбило репутацію серії і я певен, відлякало частину глядачів.
Тому прикро, що гроші стали вище ідеї.
1 сезон - 7.6 / 10.
2 сезон - 6.3 / 10.
Взагалі рано робити якісь висновки, адже офіційно це хоч і другий сезон, а третій ми побачимо трішки пізніше, але загалом 2 та 3 це один сезон, який зумисне було розділено ще на етапі розробки.
Другий сезон має явне вкраплення комедійних моментів. Мені не здалось це мінусом. В першому сезоні ми вже побачили всю похмурість, тому тут в першій половині сезону, ніби трішки розбавляють атмосферу. Ні, драма не перетворюється на комедію, ці моменти були саме там де їм було місце. Командна робота, ніби даючи нам надію.
Сезон для мене не став розчаруванням, бо я не завишав планку очікувань, але якось порівнювати з першим не бачу сенсу.
Чи програє другий сезон першому? Так, на то є різні причини. Одна з яких полягає в тому, що на передісторіях нових персонажів не так сильно зосереджуються, тобто ми розуміємо все з діалогів. Перший сезон я дивився в 2021, наскільки я пам'ятаю там приділяли екранний час саме на візуальні передісторії за межами острова, якщо я вірно пам'ятаю. Ал ... е це продовження, тому чи є сенс дотримуватись такої ж структури, якщо продовження має на меті сконцентруватись на тому чи вдасться викрити всіх причетних до організації цих ігор. Новим персонажам в сценарному плані, мені здалось, невистачає глибини, хоча всі актори справляються добре зі своїми ролями. Чи то поспіх, чи концентрація на інших сюжетних лініях або ж про це ще рано казати, як я і зазначав вище, через незавершеність сюжетних арок, але тут є персонажі за яких можна вболівати і під кінець сезону їхні стосунки набувають змін.
Ще одна вдмінність в тому, що є персонажі, які не просто незнайомці: мати і син, вагітна дівчина та її колишній, друг нашого головного героя. Йдеться не про ціну, яку ти ставиш за будь-яке людське життя, а про ціну, яку ти ставиш за тих, хто знає тебе, на відміну від інших.
В першому сезоні завдяки різним персонажам було відтворено всі прошарки суспільства, де люди ділились по різним групам, шукаючи вигоду, створювали міні ієрархії. В 2 сезоні на то часу немає і це був би самоповтор, персонажі теж інші, тому немає сенсу фокусуватись на тому самому. В першому сезоні, гравці не могли голосувати після кожної гри. Це нововведення, було зроблене зумисне розробником ігор, для того, щоб продемонструвати нашому герою, який повернувся в гру, що люди самі роблять вибір, а творці тут ніби ні до чого. Люди тут більше діляться на дві великі групи, які в іграх кожен сам за себе, окрім групи наших героїв, ніж безліч маленьких команд. Вони безумовно десь є, але як вкотре я кажу, часу фокусуватись на цьому немає, бо воно вже саме по собі зрозуміло завдяки першому сезону.
Реальність ігор очевидна. Люди завжди будуть жадібними. Другий сезон "Гри в кальмара" продовжує рух фундаментальними принципами жанру ігор на виживання. Люди - відстій. Незважаючи на попередження та настанови Ґі Хуна, люди обирають себе за кожної нагоди.
Якщо перший сезон був присвячений гострій критиці капіталізу і класовому фанатизму, що руйнують почуття людяності та самосвідомості, то у другому сезоні звертає увагу на нас самих. На тих із нас, хто налаштувався на цей новий сезон. Що відбувається, коли навіть озброєні знаннями люди підтримують конкуренцію і активно дозволяють гіпотетичній ідеї піднятися класовою драбиною, диктувати своє майбутнє? Або інших, коли голосуючи за продовження гри підписуєш вирок іншому. Що, коли ми самі є проблемою?
Перша гра така ж, але далі будуть інші.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати