Джейк Саллі — в минулому морпіх, прикутий до інвалідного візка. Та не дивлячись на непідвладне йому тіло, Джейк в душі як і колись — воїн. Він отримує завдання здійснити переліт у кілька світлових років на базу землян на планеті Пандора, де корпорації видобувають рідкісний мінерал, що має величезне значення для виходу Землі з енергетичної кризи. Та видобуток таких важливих для землі мінералів загрожує порушенням звичайного плину життя планети, де панує неймовірно тісний по-справжньому чудесний зв'язок місцевих жителів з природою прадавніх лісів, доступний для розуміння далеко не кожному...
У новій історії про пошуки істини, заради, вічної молодості і смертельної небезпеки капітану Джеку Горобцю належить зіткнутися з жінкою зі свого минулого Анжелікою. До самого кінця не буде зрозуміло, чи пов'язує їх справжня любов, або ж Анжеліка майстерно прикидається, щоб разом з Джеком дістатися до таємничого джерела вічної молодості. Вона силою примушує капітана Джека Горобця зійти на корабель «Помста Королеви Анни», яким керує підступний лиходій Чорна Борода. Наш герой опиняється в ситуації, коли він не знає, чого йому боятися більше - жахливого лиходія або ж свою давню подругу.
Не потрібні їм запрошення, дозволи, посольства і візи, щоб долати відстані і потрапляти в омріяні краї. Вони вже зробили революцію на Мадагаскарі, розважились в Африці, відчули свої інстинкти, пережили декілька катастроф, погостювали у родичів. Настав час вертатися додому - туди, де є штучне освітлення, тепле ліжечко, регулярне харчування та гаряча вода цілодобово! Однак це ще не кінець пригод, бо доля посилає їх до Європи. Тут є де розгулятись, порушуючи численні традиції та правила.
Продовження подорожі хоббіта Більбо Беґґінса, чарівника Гендальфа та 13 відважних гномів. Їх компанія зобов'язана завершити свою подорож до Самотньої гори. Там вони повинні зустрітися з найбільшою небезпекою з усіх - драконом Смоґом, створінням куди більш страхітливим, ніж всі їхні минулі противники, яке перевірить на міцність не тільки їх мужність, але й фортецю їх дружби і правильність обраного шляху.
Історія кінострічки "Вій" розпочинається в XVIII столітті. Науковець Джонатан Грін здійснює подорож по Європі. Подолавши велику відстань він заблукав в одному з лісів Карпат, де згодом находить село. Дослідник починає вести розслідування, щоб дізнатись, що за жителі проживають в селищі і чи справді існує так званий Вій.
Після пригод під землею пройшло сім років. Відбувся дрейф континентів. Головні герої мультфільму, відірвані від рідних, змушені використовувати айсберг в якості плоту. Вони перетинають океан і потрапляють у невідомі їм раніше землі з екзотичними тваринами і піратами, вороже налаштованими до них. Білці Скрету вдається спіймати свій жолудь, але він переміщується у нові для нього землі.
Як і в кожного легендарного героя, у Кота було важке дитинство — ще немовлям він потрапив у дитячий притулок іспанського (чи мексиканського?) містечка. Там Кіт зустрів яйце на ім'я Хитун Олександр Бовтун, яке ще у дитинстві склало хитрий план викрадення гуски, що несе золоті яйця. Допомогти у його здійсненні мали чарівні боби. Друзі організували Бобовий клуб (головне правило якого — «нікому не розповідати про Бобовий клуб») і почали шукати способи наблизитися до своєї мрії. Згодом Кіт розпочав свій шлях народного героя та рятівника бабусь, а Бовтун, засліплений жадобою багатства, потрапив у в'язницю. Через сім років вони знову об'єдналися, аби згадати старі часи та вкрасти омріяну гуску. Допомагає їм у цьому красуня Кицька М'яколапка. Пухнастий герой картини, немов справжній мачо-супермен, танцює, б'ється на шпагах, зваблює гарненьких киць, зачаровує своєю тваринною харизмою та мчить навздогін вечірньому сонцю на баскому скакуні.
Для наших героїв настали сумні будні: Сем втратив Мікаелу, уряд випускає законодавчий акт про виселення Автоботів з Землі, а доки Мегатрон ховається після ганебної поразки Фоллена, десептікон Шокуейв, правитель Кібертрона, готується зробити візит нашій планеті із зовсім не добрими намірами. Дія завершальної частини трилогії цього разу охопить не лише Землю, але і Місяць, темна сторона якого зберігає не менш темні таємниці.
Після того, як зелений велетень врятував принцесу, одружувався і обзавівся тройняшкамі, Шрек став занадто домашнім. Щоб повернути своє людоїдське моджо, Шрек укладає договір з Румпельштильцхеном. Операція з хитрим карликом йде не так, як очікувалося, унаслідок чого Шреку доведеться взнати, яким було б життя в Далекому далекому королівстві, якби його ніколи не існувало.
Хоббіт Більбо Беггінс, чарівник Гендальф і 13 гномів на чолі з Торіном вирушають у похід за скарбами гномів, захопленими драконом Смогом і зваленими в печері «Самотньої гори» Еребор.
Агент Джей дізнається, що ніякого захисного галактичного щита, здатного відбити іноземний удар, не існує. Агент Кей не побудував його, тому що був убитий в 1969 році. Агент Джей повинен здійснити подорож у часі, щоб врятувати Землю і життя напарника.
Розвіявши свою удачу по світу, капітан Джек Спарроу, виявляє, що за ним полює його давній ворог - жахливий Салазар з командою матросів-привидів. Щоб врятуватися, а поміж тим здобути повний контроль над морями, харизматичний капітан Спарроу має заволодіти могутнім артефактом — тризубом Посейдона.
Четверо друзів знаходять стару гральну консоль, потрапляючи усередину гри, буквально стаючи дорослими аватарами, яких вони обрали. Дуже швидко стає зрозуміло, що у джунглях Джуманджі найкраща стратегія гри - це просто вижити.