Країни: | Велика Британія Нідерланди Франція США |
---|---|
Жанр: |
екшн
драма
історичний
воєнний
трилер |
Бюджет: | 100 000 000 $ |
Касові збори в світі: | 525 043 731 $ |
Касові збори в США: | 188 043 731 $ |
Касові збори в Україні: | 774 013 $ (20 864 372 UAH) топ #490 |
Прем'єра в Україні: | 20 липня 2017 |
Прем'єра в світі: | 19 липня 2017 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 12 грудня 2017 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 19 грудня 2017 |
Прокатник: | Кіноманія |
Режисер: | Крістофер Нолан |
Сюжет:Виживання — це перемога.
Фільм розповідає історію порятунку більше трьохсот тисяч солдатів під час Дюнкерської операції на початку Другої світової війни.
Укр. субтитри | - |
---|---|
Укр. звук (стерео) | + |
Укр. звук (dolby) | + |
Ціна прокату (SD) | $3.99 |
Ціна прокату (HD) | $3.99 |
Ціна купівлі (SD) | $7.99 |
Ціна купівлі (HD) | $7.99 |
Перейти в itunes |
Код для перегляду рейтингу кінобази
Canal+, Warner Bros., Syncopy, Studio Canal, Warner Bros. Pictures, Ciné+, RatPac-Dune Entertainment, Kaap Holland Film, Dombey Street Productions
Тип: Дублювання
Перекладач: Олег Колесніков
Режисерка дублювання: Ганна Пащенко
Звукорежисери: Олександр Мостовенко і Юрій Антонов
Ролі дублювали: Павло Лі, Андрій Федінчик, Олег Лепенець, Дмитро Терещук, Андрій Твердак, Іван Розін, Володимир Кокотунов
Режисер: Крістофер Нолан
Сценарист: Крістофер Нолан
Композитор: Ганс Ціммер
Оператори: Гойте Ван Гойтема
Перший фільм Крістофера Нолана, знятий на основі історичних подій. Досі він знімав виключно за оригінальними сценаріями, робив рімейки і екранізації романів та коміксів.
У фільмі використано понад 50 човнів у морі. Найбільше, що коли-небудь було поставлено для фільму.
Ханс Зіммер використовував кишенькові годинники Нолана, щоб створити в фільмі саундтреки до годинника.
Тривалість Дюнкерка (2017) - 106 хвилин - це найкоротший фільм Крістофера Нолана після Переслідування (1998).
За роботу над фільмом Крістофер Нолан отримав $20 мільйонів плюс 20% від зборів. Це найзначніша сума, виплачена будь-коли режисерові. Першим таку суму отримав Пітер Джексон за фільм Кінг Конг (2005).
Щоб уникнути використання комп'ютерної графіки, відділ реквізиту заготовив картонні контури солдатів і машин, які поставили якнайдалі від камери, але прекрасно посилювали враження величезних розмірів військ союзників, що потрапили в пастку.
Дивно, але хоча зміст фільму трохи обурливий та некрасивий, я думаю режисер спромігся показати слабкість людської натури, яка буде в черзі яку обстрілюють літачки стояти, аби не пропустити нікого - щоб спасти свою шкуру.
Хоч я і не сильно обізнаний та здалось, що доцільніше було б розтягнутися по території а не стояти в купі на пірсі чекаючи наступної бомби. А ще дивніше бачити, що ті хто закинув таку к-сть народу не подумав про план б.
Загалом фільм знято норм, дії генералітету, що не забезпечив норм відхід в нас би назвали зрадою. Зокрема і я б це назвав зрадою.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати