R  •  3 год 0 хв  • 
Країни: США Велика Британія
Жанр: біографія драма історичний воєнний
трилер
Бюджет: 100 000 000 $
Касові збори в світі: 1 214 384 388 $
Касові збори в США: 324 905 160 $
Касові збори в Україні: 3 327 597 $ (125 059 414 UAH) топ #33
Прем'єра в Україні: 20 липня 2023
Прем'єра в Україні (цифрова): 22 листопада 2023
Прем'єра в світі: 19 липня 2023
Прем'єра в світі (цифрова): 21 листопада 2023
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: 21 листопада 2023
Прокатник: Universal Pictures International
Режисер: Крістофер Нолан
КіноБаза: 8.1 (367)  IMDb: 8.3 (742522)
2
1
2
2
0
3
1
4
4
5
20
6
68
7
114
8
91
9
65
10
Моя оцінка:
/10
Є українське аудіо

Світ назавжди зміниться.

Сюжет:

Історія про життя фізика-теоретика Роберта Оппенгеймера.

Доступно в rakuten (укр. аудіо, укр. субтитри)
Укр. субтитри +
Укр. звук (стерео) +
Ціна купівлі (SD) 124 грн
Ціна купівлі (HD) 209 грн
Ціна купівлі (UHD) 240 грн

Доступно в sweet.tv (укр. аудіо)

Доступно в megogo (укр. аудіо, укр. субтитри)

Код для перегляду рейтингу кінобази Виробничі компанії:

Universal Pictures, Atlas Entertainment, Syncopy

Актори: (Всі 181)
Актори озвучення:

Студія: LeDoyen Studio
Тип: Дублювання

Перекладач: Олег Колесніков
Режисерка дубляжу: Анна Пащенко
Звукорежисери: Михайло Угрин, Олег Кульчицький
Координаторка проєкту: Аліна Гаєвська
Звукорежисер перезапису: Роберт Девіс

Ролі дублювали
Оппенгеймер — Іван Розін
Штраус — Олег Лепенець
Ґровз — Андрій Твердак
Кітті — Катерина Качан
Джин — Юлія Шаповал
Роб — Роман Чорний
Луїс Вальтер Альварес — Володимир Гурін
Ейнштейн - Василь Мазур
А також: Євген Лісничий, Олександр Ярема, Юрій Сосков, Олексій Сафін, Олександр Погребняк, Валерій Легін, Володимир Кокотунов, Роман Солошенко, Володимир Плахов, Павло Скороходько та інші


Режисер:
Сценаристи: Крістофер Нолан, Kai Bird, Martin Sherwin
Композитор: Людвіґ Ґоранссон
Оператори: Гойте Ван Гойтема
Відео: (Всі 21)
Оппенгеймер. Новий трейлер
Оппенгеймер. Офіційний трейлер
Oppenheimer | Opening Look
Зображення: (Всі 57)

Схожі фільми, запропоновані учасниками: (Всі 3)
Рецензії: (Всі 4)

+ Прометей
+ Запустили реакцію яка знищить Землю
+ Лише питання часу коли в хід піде вся наявна (відкрита та за величезні кошти протестована) зброя
+ У інших країн немає вибору як мати Відомі та Невідомі Новітні відкриття будь-якої країни
+ Вінець Всіх Наукових відкриттів це зброя масового знищення в мегатонах
+ Его політика і її протистояння сірих продавців (взуття, тощо)

— Досі особисто для мене дике слово проЄкт, а не звичне проЕкт
— Моральні сумління після застосування та скиглення, хоча поки не застосуєш ніяк не оціниш
— Лише для військових розробок кожна держава здатна виділити величезний бюджет - 2 млд. $ 4 тис. осіб і ціле місто побудувати, — доводить безмежне прагнення людей до швидкого самознищення

Коментувати (2)

Останні роботи Нолана ("Дюнкерк" та "Тенет") змусили мене трішки зневіритися у тому, чи дійсно Крістофер настільки геніальний режисер. Проте, цей фільм знову повернув Нолану його колишню славу і "звання" одного з найуспішніших сучасних кінематографістів (про що й свідчать касові збори). Це історія про сварку двох науковців, а саме Штраусса і Оппенгеймера. Публічне приниження Оппенгеймером доктора Штраусса, його небажання підтримувати ідею з водневою бомбою, а також те, що останньому привиділося, що Роберт нацьковував на нього інших науковців, а також, можливо, заздрість його славі, змусило Штраусса докласти всіх зусиль для "знищення" Оппенгеймера. Я очікував, що у фільмі більше часу приділять саме будівництву та ідеї сторення атомної бомби, і хоче це все присутнє у фільмі, використано воно радше як певний елемент, який є важливим для судового процесу та історії самого Оппенгеймера. Також з мінусів є певна затягуваність з хронометражем, перша поло ... вина фільму вийшла трохи нуднуватою і непотрібною, особливо я не зрозумів оголені сцени героїв Кілліана і Флоренс, адже якогось сюжетного впливу ці сцени для загальної картини фільму не мали. Та зрештою фільм вийшов чудовим. Зірковий каст тут не просто для "галочки". У кожного хоча й незначна роль, але доволі важлива. Окрім того, що всі згадують чудову акторську гру Кілліана і Роберта, я ще хочу відзначити Метта Деймона, герой якого є справжнім патріотом своєї країни і відданим своїй справі, і Джейсона Кларка, жорстокого прокурора, мета якого й полягає в тому, щоб "знищити" Оппенгеймера. І тут не позаздриш бідолашному адвокатові, якому довелося битися проти справжніх "акул" та ще й які ведуть нечесну гру. Як і в кожному фільмі Нолана тут також є гра з часом, де не завжди розумієш в якому часовому проміжку відбуваються події, чи то минуле, чи то сьогодення (але мені це навіть подобається). Також дуже багато наукових (фізичних) термінів, які подеколи важкувато зрозуміти, якщо ти з цим незнайомий. Але сама історія, особливо друга половина, яка вийшла доволі інтригуючою та динамічною, вийшла напрочуд вдалою та змушує глядача задуматися про наслідки до наших дій, а не після.

4 з 4 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Минулий фільм Крістофера Нолана "Тенет", а до нього "Дюнкерк" багатьох змусли мало не зненавидіти цього так званого генія. Занадто він зосереджується на грі з формою і не переймається історією та персонажами. Його герої - функції, діалоги між якими - пафосна нісенітниця.

Неочікувано його новим фільмом стає байопік. Що ще менш очікувано - його можна вважати вдалим. З історичної точки зору кіно об'ємно та послідовно розкриває прекрасний матеріал. Життя Оппенгеймера та його робота вже давно заслуговували на багатобюджетну екранізацію.

Як сценарист Нолан трохи притримує свій інтелектуалізм і нарешті робить героїв з характерами. Головний герой нехай і не вражає глибиною, все ж поводиться, як щось подібне на справжню людину. Він сумніваєтсья, боїться, помиляється. Все це впевнено відіграє Кілліан Мерфі. Не менш цікавими вийшли персонажі другого плану. Нолан зібрав зірковий каст не заради імен на постері, як то було в "Тенеті", де в Майкла Кейна та і ... нших було по хвилині екранного часу з сухою реплікою. Цього разу навіть у зовсім короткочасних появах актори запам'ятовуються (Від Кейсі Аффлека аж мороз шкірою), а більш важливі герої не поступаються за виразністю центральній персоні. Перераховувати всіх не буду, але соболиво варто відзначити Мета Деймона у ролі прямолінійного генерала.

Як режисер Нолан залишається холодним, але зрідка видає вражаючі сцени. Оповідь ведеться з точки зору сприйняття Оппенгеймера, і часом реальність для нього втрачає звичну наукову об'єктивність. Звук зникає, оточення трясеться, а буває, що й раптом просто на допиті на його колінах опиняється оголена коханка. Таких моментів так мало, від чого вони здаються штучно доданими, але від того не менш цікавими. Промова героя після Хіросіми-Нагасакі - взагалі тріумф аудіовізуалу.

"Оппенгеймера" можна легко обвинувачувати у затягнутості. Акценти історії дещо розмиті. Щось здається не розкритим, а щось вартим видалення. Та все це суб'єктивні оцінки. Очевидно, що Кірстофер розповів те, що хотів. Оппенгеймер, як і всі смертні, просто купка фізичних часток, що інколи можуть рухатися в невірних напрямках. Навіть зрозумівши хибність шляху, ланцюгову реакцію вже не зупинити. Тоді в людині може відбутися вибух, мегатонни якого визначити неможливо.

12 з 13 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Це правда, 20% хронометражу можна було вирізати, стрічка затягнута.
В усьому іншому фільм цілком сподобався. Остаточний висновок (діалог фізиків) лишає по собі гіркий осад, і здебільшого тому, що це не якась абстрактна наукова фантастика, а цілком реальний факт і цілком реальний світ. Фільм однозначно не лишить місця для хорошого настрою, як мінімум в день перегляду.

4 з 8 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію


Коментарі:
Dang 10/10
Має бути Оскар!
Дуже чуттєвий фільм.

І якщо для когось НУДЯТИНА то такі мають ходити лише на фільми жахів або трилери.

Чудовий каст! Чудова гра! Чудові емоції!
3  
Анастасія Шевченко 8/10
Сильний і страшний фільм з чудовими акторськими роботами. Мерфі, по-моєму, заслуговує "Оскара" за цю роль. Але хронометраж можна було й скоротити - наприклад, сцена сексу явно була зайва.
4  
Hotripak
В залі IMAX можна було дійсно затамувати подих і мати емоції й реакцію, що схожі від імені самого вченого Роберта Оппенгеймера. Після кінотеатра досі повторно не переглядав повністю. Чим більший, точніший та яскравіший показ війни й політики, тим більше думок та критики може отримати такий фільм. Але, враховуючи загальний успіх, дану кінострічку люблять.
 

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати

Обговорення (форум)
Нещодавно переглянуті: