Країни: | Китай Бразилія США |
---|---|
Жанр: |
пригоди
драма
детектив
фантастика
трилер |
Бюджет: | 87 500 000 $ |
Касові збори в світі: | 127 175 922 $ |
Касові збори в США: | 50 188 370 $ |
Касові збори в Україні: | 1 216 294 $ (30 500 149 UAH) топ #301 |
Прем'єра в Україні: | 19 вересня 2019 |
Прем'єра в світі: | 17 вересня 2019 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 3 грудня 2019 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 17 грудня 2019 |
Прокатник: | 20th Century Fox International |
Режисер: | Джеймс Ґрей |
Сюжет:Відповіді, які ми шукаємо, — поза зоною досяжності.
Політ астронавта на Марс перетворюється на виснажливу місію з пошуку його зниклого батька й відповідей на запитання не лише в космосі, а й у власній свідомості.
Укр. субтитри | + |
---|---|
Укр. звук (стерео) | + |
Укр. звук (dolby) | + |
Ціна прокату (SD) | $3.99 |
Ціна прокату (HD) | $3.99 |
Ціна купівлі (SD) | $4.99 |
Ціна купівлі (HD) | $5.99 |
Перейти в itunes |
(укр. аудіо [5.1], укр. субтитри)
Код для перегляду рейтингу кінобази
Plan B Entertainment, Regency Enterprises, TSG Entertainment, MadRiver Pictures, 20th Century Fox, New Regency Productions, RT Features, Keep Your Head, Bona Film Group, Keep Your Head Productions
Тип: Дублювання
Перекладачка: Надія Бойван
Режисерка дублювання: Людмила Петриченко
Ролі дублювали:
Бред Пітт / Рой — Андрій Твердак
Томмі Лі Джонс / Кліфорд — Володимир Нечепоренко
Рут Неґа / Гелен — Людмила Петриченко
Дональд Сазерленд / Пруіт — Олександр Ігнатуша
Лів Тайлер / Ів — Наталя Романько
Лорен Дін / Стенфорд — Володимир Терещук
Доні Кешаватц / Теннер — Петро Сова
Шон Блейкмор / Левант — Роман Чорний
Бобі Ніш / Йошіда — Дмитро Бузинський
ЛісаҐай Гамілтон / Воджел — Наталя Ярошенко
Джон Фін / Страуд — Юрій Гребельник
Джон Ортіз / Рівас — Андрій Альохін
Режисер: Джеймс Ґрей
Сценаристи: Джеймс Ґрей, Ітан Гросс
Композитор: Max Richter
Оператори: Гойте Ван Гойтема
Недалеке майбутнє. Людство колонізує сусідні планети. До краю сонячної системи відправлено експедицію для пошуку інопланетного розуму на чолі з легендарним першовідкривачем Кліффордом Макбрайдом. Зв'язок з екіпажем зникає, космічний корабель зникає з радарів. Але раптом через багато років з точки зникнення починають виходити величезні викиди енергії, що загрожують людству. Син Кліффорда Макбрайда Рой, першокласний астронавт з визначними результатами професійного тестування, погоджується на місію пов'язану з усуненням небезпечних наслідків експедиції на чолі якої стояв його батько.
Кінокартина "До зірок" є дивним, неоднозначним продуктом. Отримавши позитивні відгуки критиків, вона чомусь залишила байдужими більшість глядачів, а деяких навіть розчарованими. Багато хто очікував від фільму нового "Інтерстеллера" або хоча б "Прибуття", а в результаті вийшло щось середнє між "На висоті" (2018) та "Перша людина" (2018).
Сама ма ... ркетингова кампанія фільму позиціонувала його як блокбастер: космічні погоні, сюжетна інтрига в трейлері, відомі актори в головних ролях (Томмі Лі та Бред Пітт), борди із зображеннями захоплюючого екшну. Це призвело до помилкових та завищених очікувань. Чекати слід було б вдумливої, медитативної картини на кшталт “На висоті”. Хоча й повноцінного арт-хауса із фільму “До зірок” теж не вийшло. Деякі екшн-сцени та події дійсно намагалися ліпити з фільму супер-героїчну фантастику. У результаті кінокартина просідала то в один, то в інший бік, не видаючи достатньої драми та атмосфери з одного боку і стаючи надто нудною та скупою на події з іншого.
Фільм "До зірок" зроблений дуже професійно. Тут якісна операторська робота, чудово опрацьовані сцени та гарний акторський склад. Проблема кінокартини полягає в сюжеті та формі оповіді. Фабула, в основі якої лежить розповідь про самотність, пошуки сенсу та його набуття, не знаходить відповідної глибини в методах вираження. У фільмі гостро відчувається брак драми, історія сприймається надто відсторонено, і хоча це й надає йому певного шарму та атмосфери, в результаті такий підхід робить його поверховим і нереалістичним, що стає причиною глядацької зневіри. Сама ж розповідь у фільмі “До зірок” лінійна і побудована так, ніби глядач грає у казуальну гру, скрізь супроводжуючи героя, але без можливості змінювати перебіг подій.
У результаті фільм "До зірок" вийшов недостатньо глибоким, йому не вистачає емоційності та реалізму. Але, безумовно, такі фільми мають право на життя — якісно поставлені, з чудовою грою акторів та акцентом на сценарій, вони цілком компенсують інші свої недоліки. Однак до таких фільмів слід підходити особливим чином і не чекати від них того, чим вони не є насправді.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати