Країни: | Велика Британія США |
---|---|
Жанр: |
екшн
трилер
кримінальний
драма
детектив |
Бюджет: | 90 000 000 $ |
Прем'єра в світі: | 24 квітня 2025 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 25 квітня 2025 |
Режисер: | Ґарет Еванс |
Сюжет:Жодного закону. Лише хаос.
Коли крадіжка наркотиків іде не за планом і призводить до вбивства, розчарований детектив заглиблюється в кримінальний світ, щоб урятувати сина політика.
Код для перегляду рейтингу кінобази
XYZ Films, Severn Screen, One More One Productions
Тип: Дублювання
Режисер дубляжу: Катерина Брайковська
Перекладач: Анна Пащенко
Звукооператор: Андрій Славинський
Спеціаліст зі зведення звуку: Михайло Угрин
Менеджер проекту: Ярослав Сидоренко
Ролі дублювали:
Патрік Вокер — Андрій Твердак
Вінсент — Андрій Мостренко
Лоренс — Максим Кондратюк
Рауль — Володимир Кокотунов
Чінґ — Олег Лепенець
Еллі — Ольга Гриськова
Мія — Вікторія Тишкевич
Чарлі — Денис Жупник
Bec — Андрій Соболєв
Мати — Ольга Радчук
Енджела — Катерина Брайковська
Геєс — Роман Чорний
Джейк — Володимир Терещук
Джонні — Антон Кобилко
Режисер: Ґарет Еванс
Сценарист: Ґарет Еванс
Композитори: Тайлер Бейтс, Арія Прайоґі
Оператори: Matt Flannery
"Спустошення" – це зухвалий та жорсткий бойовик, який не дає глядачеві перепочити. Том Гарді в ролі втомленого детектива, який потрапляє у вир кримінального світу, щоб врятувати викраденого сина політика, демонструє потужну та переконливу гру. Режисер Гарет Еванс знову доводить свою майстерність у постановці напружених та кривавих екшн-сцен.
Фільм вирізняється стильною операторською роботою та динамічним монтажем, що підсилює відчуття хаосу та безладу, відображеного в назві. Однак, деякі критики відзначають, що сюжет може здатися дещо прямолінійним, а окремі персонажі – недостатньо розкритими. Попри це, шанувальникам кримінальних трилерів та брутальних бойовиків "Спустошення", ймовірно, припаде до смаку завдяки своїй інтенсивності та харизмі Тома Гарді.
Загалом, "Спустошення" – це екшн-орієнтоване кіно, яке робить ставку на візуальну складову та безкомпромісну жорстокість, а не на глибокий сюжет. Якщо ви шукаєте адреналіновий бойовик на вечір, цей фільм може стати непоганим вибором.
Брутальний, темний і кривавий бойовик від режисера фільму Рейд.
Havoc (2025) занурює в темну атмосферу зіпсованого міста з першої ж хвилини. Тут усе пронизано корупцією і напругою, подекуди навіть нагадуючи "Сім" Фінчера - брудні вулички, тісні коридори, маленькі кімнати з мотлохом. Повітря ніби пахне потом, кров'ю і безнадією.
Маємо простий сюжет - продажні копи, японська мафія, наркотики, зрада, кров і любов - усе замішано у диявольському шейкері. Драма тут скоріше фоном: головне м'ясо подано гарячим - жорсткі сутички, криваві бійки, холодна зброя.
Том Харді - серце цього хаосу. Брудний, змучений, інтуїтивний. Він не просто б'ється - він виживає, зубами чіпляючись за кожен крок. Його герой - поліцейський, затиснутий між мафією, продажною поліцією і власною совістю. Харді стікає потом і кров'ю так, що екран, здається, тріщить.
Режисура Гарета Еванса тримає напругу на максимумі. Бойові сцени - це шалена поезія насильства: хаотична, сирувата, а ... ле влучна. Екшену багато, він ллється хвилею за хвилею. Особливо в другій половині фільму, коли починається справжнє пекло.
Операторська робота - двояка. Іноді тряска камери, особливо у сценах переслідувань, більше шкодить, ніж допомагає. Але інколи все сходиться і Havoc вибухає ядерною сумішшю з пострілів і бризків крові.
Сюжет навряд чи здивує, деякі моменти зроблені поспіхом, а драматичні лінії могли б бути глибшими. Проте завдяки божевільній бойовій хореографії, щирій жорстокості і фірмовій депресивній атмосфері Еванса, фільм працює як ковток свіжого повітря для тих, хто втомився від глянцевого екшену.
Havoc не відкриває нових глибин, але заряд адреналіну забезпечений повністю. Це брудний, в'язкий, безжальний бойовик. Рекомендую всім, хто кайфував від Рейду 1, 2 або шукає фільм, де кулаки говорять голосніше за слова.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати