8
250

Славні хлопці (1990)

Goodfellas

GoodFellas

16+  •  2 год 26 хв  • 
Країни: США
Жанр: біографія кримінальний драма
Бюджет: 25 000 000 $
Касові збори в світі: 46 836 394 $
Касові збори в США: 46 836 214 $
Прем'єра в світі:
Прем'єра в світі (цифрова): 25 лютого 2016
Прем'єра на DVD: 25 квітня 2007
Прем'єра на Blu-Ray: 25 квітня 2007
Режисер: Мартін Скорсезе
КіноБаза: 8.0 (250)  IMDb: 8.7 (1258885)
0
1
2
2
1
3
4
4
3
5
17
6
44
7
83
8
67
9
29
10
Моя оцінка:
/10
oscar
1 оскар, детальніше
Є українське аудіо
Сюжет:

Парубок з дитинства обожнює гангстерів, і його єдина мрія — стати таким як вони: їздити в швидких машинах, носити дорогі костюми і користуватися загальною пошаною, що переходить в шанування. Пізніше він дійсно став гангстером, але за все в житті доводиться платити. Порушуючи правила, він зайнявся наркобізнесом без схвалення і без участі «сильних світу цього». Щоб уникнути відплати, він надає свідчення на своїх колишніх «колег», після чого йому належить поміняти ім'я і назавжди зникнути.

Доступно в itunes (укр. субтитри)
Укр. субтитри +
Укр. звук (стерео) -
Укр. звук (dolby) -
Ціна прокату (SD) $3.99
Ціна прокату (HD) $3.99
Ціна купівлі (SD) $7.99
Ціна купівлі (HD) $7.99
Перейти в itunes
Доступно в rakuten (укр. субтитри)
Укр. субтитри +
Укр. звук (стерео) -
Ціна прокату (SD) 50 грн
Ціна прокату (HD) 50 грн
Ціна купівлі (SD) 89 грн
Ціна купівлі (HD) 89 грн

Доступно в sweet.tv (укр. аудіо)

Купити в Google Play (укр. субтитри)

Доступно в megogo (укр. аудіо)

Код для перегляду рейтингу кінобази Виробничі компанії:

Winkler Films

Актори: (Всі 168)
Актори озвучення:


Режисер:
Сценаристи: Ніколас Пиледжи, Мартін Скорсезе
Оператори: Міхаель Балльхаус
Відео: (Всі 15)
Watch the first new GoodFellas trailer for 25 years – In cinemas from 20 January 2017
Goodfellas - Extended Trailer
Goodfellas (1990) Official Trailer #1 - Martin Scorsese Movie
Зображення: (Всі 37)

Цікаві факти: (Всі 6)

Фільм заснований на реальних подіях.


Головний герой - Генрі Гілл (Рей Ліотта) не вбив жодної людини, на відміну від своїх друзів-гангстерів, хоча і був співучасником.


Батьки режисера Мартіна Скорсезе зіграли у фільмі епізодичні ролі.


На прохання Скорсезе Джо Пеші сам придумав і зняв сцену, де його герой Томмі ДеВіто виходить із себе під улюблену фразу «Думаєш, я смішний?».


На місці сценариста Скорсезе з самого початку бачив автора книги - Ніколаса Піледжі. Письменник мало що знав в області написання сценаріїв, але режисер навчив його основам цієї справи.


Кінокомпанія Warner Bros. відмовлялася продюсувати фільм, якщо в одній з провідних ролей не буде жодної суперзірки Голлівуду. Тоді Скорсезе згадав про близького друга Роберта Де Ніро, показав йому сценарій і запитав, кого він хоче бачити в ролі Джеймса Конвея. Де Ніро прочитав і відповів: «Самого себе». Незабаром Warner Bros. погодилася виділити на розробку фільму 25-26 мільйонів доларів.

Схожі фільми, запропоновані учасниками: (Всі 1)
Фільми того ж режисера: (Всі 10)
The Irishman: In Conversation (2019) The Irishman: In Conversation
The Irishman: In Conversation
Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story by Martin Scorsese (2019) Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story by Martin Scorsese
Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story by Martin Scorsese
The 50 Year Argument (2014) The 50 Year Argument
The 50 Year Argument
8.0 Вовк з Волл Стріт (2013) Вовк з Волл Стріт
The Wolf of Wall Street
Рецензії: (Всі 2)

Попри харизматичність зіркових акторів, ніхто з цих знаменитих нью-йоркських бандитів не викликає найменшої симпатії чи співчуття. У дикій природі такі тварини називаються хижаками і стоять на самій горі харчової піраміди. Для них усі інші живі істоти поділяються на їжу і не їжу. Іноді потенційна їжа не втікає, а у відчаї намагається атакувати хижака, щоб вижити, або наприклад захистити потомство. Буває, що хижак при цьому відступає. Виглядає це так, ніби хижак злякався, але насправді він просто діє згідно з інстинктом: мабуть, це не їжа, якщо вона активно нападає замість того, щоб втікати. Тобто, у хижака зберігається, так би мовити, "самоповага" і після цього прикрого інциденту він не втрачає своє заслужене місце у ієрархії хижацької зграї. Окрім їжі та боротьби за виживання, у хижака (та й у інших тварин теж) є й інші приємні речі, такі як парування, догляд за дитинчатами та, зрештою, просто гра.

У нашому перехнябленому людському світі на вершині "харчової пірам ... іди" зараз перебувають не хижаки, а паразити. Це означає, що тепер єдиним шаблоном універсального щастя стало для всіх (згори донизу) будь-що добре нажертися (як у прямому, так і в переносному сенсі), а їжею може несподівано стати будь-хто: від найстрашнішого хижака до найголовнішого паразита. Через це боси, капо і солдати мафії, попри свій загрозливий екстер'єр, майже постійно перебувають у стані легкої паніки і при кожній нагоді щось поквапливо жують, перекрикуючи один одного і якнайголосніше регочучи з тупих жартів, щоб забути про страх.

"Я зараз їм, отже я - не їжа!" - мантра вовка, що поступово перетворюється на свиню.

"Завдяки своїй тонкій спостережливості та кмітливості, свійська свиня відноситься до найрозумніших тварин. За біохімією, формулою крові, за всеїдністю, за складом та засвоюваністю їжі свиня стоїть до людини ближче, ніж інші тварини, за винятком мавп. Хворіє тими ж хворобами, що й людина, і лікувати її можна такими ж ліками, що і людей" - повідомляє нам Вікіпедія.

Ну що ж, може це у вовків так відбувається еволюція, хтозна...

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Оскар - 1991, "Найкращий фільм", мій улюблений номінант

Епіграф:
For he's a jolly good fellow,
for he's a jolly good fellow
For he's a jolly good fellow (pause),
which nobody can deny
(c) Американська вітальна пісенька

У рамках мого знайомства із фільмами жанру “кримінальна драма” я змогла виділити два основні моменти, які можуть фільм істотно підпсувати, особливо якщо ними зловживати.
Перша - романтизація образів гангстерів. Поле для діяльності просто непахане, тут і “не ми такі - життя таке, а так ми нормальні хлопці”, і сувора принциповість та навіть високоморальність гангстерів (особливо у порівнянні з поліцією), чого не уникнув у принципі і класичний “Хрещений батько” (особливо його третя частина).
Друга - надмірне моралізаторство, що може проявлятися як по ходу фільму, так і в самому його кінці.
Не прикрашає фільм і надмірна “чорнушність”, але це вже на любителя.

Скорсезе зміг уникнути усіх цих проблем, і цим фільм прекрасний. Він прос ... то здійснює екскурс в історію (а історія невигадана і показана близько до того, як було насправді), і відстежує причинно-наслідкові зв’язки.
Автор чудово дає нам відчути, чому і чим саме ці хлопці “славні”, але при цьому примудряється не зробити із них романтичних героїв, яким будеш співпереживати за будь-яких обставин. Подальший розвиток подій детальніше розкриває їх характери і діяльність, але також не прагне зіграти на “страшних відкриттях” (ах, головний герой потрапив у мафію і несподівано зрозумів, що тут людей вбивають, ойой, куди тікати?). І в самому кінці нам, у принципі, також по суті не пропонують ні переродження, ані усвідомлення своїх помилок (як, наприклад, у набагато більш пізньому “Законі ночі” Аффлека, або у тому ж “Хрещеному батьку - 3”). Адже життєва ситуація творить людину, а людина у той же час творить ситуацію. І деякі люди вибирають жити так не тому, що ситуація їх змушує, а тому, що у них у характері є один із найсильніших мотиваторів - бажання жити так, щоб правила тобі були неписані, бажання не робити нічого, а мати при цьому все. Сильнішим за це є тільки бажання просто жити. І тому ці люди просто не здатні мінятися.

Бонусом до вибраного способу життя можемо простежити ідею “ілюзорності”, яка розкривається по ходу сюжету. Герой прагне поваги і здобуває її, але це лиш ілюзія поваги, бо насправді не повага, а страх, або ж бажання використати тебе у своїх інтересах. Добробут обертається ілюзією, бо він закінчиться із в’язницею або конфіскацією чергової партії. Свобода - ілюзія, бо правила “добропорядного суспільства” просто заміняються правилами кримінального суспільства, яких треба дотримуватися. Дружба - ілюзія, бо найближчий друг уб’є тебе першим, причому навіть не за “діло”, а за потенційну загрозу, яку ти можеш становити.
Неілюзорним є тільки саме життя, яке можна втратити у будь-який момент, бо якщо дон і його “сім’я” ще мають відносні шанси дожити хоча б до сивого волосся, то “шістки” - довго не живуть.
Але герой або не здатен зрозуміти всю ілюзорність світу у якому він живе, або ж готовий жити з нею, бо для нього це все одно краще, аніж “добропорядне” існування (що, у принципі, підтверджується і історією реального прототипа).

Можна поглянути і з іншого боку. У юному віці, коли людину все ще творить ситуація, які шанси пояснити молодому хлопцю, що “отак - правильно, а отак - ні”, якщо він щодня бачить навколо себе абсолютно протилежне? Я от і самій собі не змогла б пояснити, не те що комусь. І з цієї позиції ми приходимо до висновку, що основний винуватець тут - державна система, яка однією рукою бореться зі злочинністю, а іншою - її ж підгодовує. За таких умов подібні “славні хлопці” не переведуться ніколи.

Із плюсів: Практично все, що є у цьому фільмі.

Із мінусів: тут будуть виключно суб’єктивні фактори. По-перше, сюжет був побіжно знайомий мені ще до перегляду, плюс занадто багато я вже бачила кримінальних драм, щоб він міг прямо вразити новизною. Також трохи заважала схожість сюжетної схеми із “Вовком з Уолл-стріт”. Я розумію, що насправді це “Вовк” схожий на “Славних хлопців”, але поскільки його я дивилася якраз раніше, то під час перегляду “Хлопців” виникало відчуття дежа-вю і відволікало від емоційного сприйняття фільму.

Цитата: “Сколько себя помню, я всегда хотел быть гангстером. Для меня быть им значило куда больше, чем президентом Соединённых Штатов” Генрі Хілл

2 з 2 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію


Коментарі:
Поки коментарів нема. Будьте першими - напишіть коментар!

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати

Обговорення (форум)
Нещодавно переглянуті: