Країни: | США |
---|---|
Жанр: |
біографія
кримінальний
драма
історичний
трилер |
Бюджет: | 159 000 000 $ |
Касові збори в світі: | 607 420 $ |
Прем'єра в світі: | 1 листопада 2019 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 31 жовтня 2019 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 24 листопада 2020 |
Режисер: | Мартін Скорсезе |
Сюжет:Його історія змінила історію.
Заснований на книзі «Я чув, ти фарбуєш будинки», проект розповість про Френка Шірене на прізвисько Ірландець, якому приписують вбивство 25 ґанґстерів, включаючи самого Джиммі Гоффа.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Winkler Films, Tribeca Productions, Sikelia Productions, STX Entertainment, Fábrica de Cine
Режисер: Мартін Скорсезе
Сценаристи: Charles Brandt, Стівен Зелліан
Композитор: Роббі Робертсон
Оператори: Родріґо Прієто
Фільм «Ірландець» заснований на біографічній книзі Чарльза Брандта «Я чув, ти фарбуєш будинки» (що ганстерською мовою означало людину, яка займається замовними вбивствами) і розповідає про життя Френка Ширана на прізвисько «Ірландець». Френк - ветеран в'єтнамської війни, далекобійник, який після знайомства з авторитетом гангстерського світу Расселом Буфаліно, стає кілером. Кримінальна сім'я отримує постійну «фінансову допомогу» від американського лідера профспілок Джиммі Гоффи. Френка, відомого старанністю у справі, направляють до Гоффи, для нагляду і виконання деяких завдань.
«Ірландець» - міцно збитий фільм старого класичного зразка кінематографа. Події тут розвиваються неспішно, автор намагається зачепити і показати глядачеві кожну деталь, що стосується головної ідеї оповіді. Примітно й те, що тут немає нав'язаних сучасними тенденціями нетрадиційних статевих стосунків, недоречної расової переваги пригноблюваної сторони чи фемінізації персонажів. Усе витримано в сце ... нарних необхідностях, що дало змогу режисерові повноцінно реалізувати свої ідеї.
Лиш нещодавно Мартін Скорсезе критично відгукувався про жанр коміксу в кінематографі, про його засилля і перманентну експансію. І як підсумок представив власний фільм у такому вигляді, в якому бажав би бачити кінематограф як такий - як мистецтво, як кропітку роботу над сценарієм, режисурою, акторською грою. На головні ролі «Ірландця» Скорсезе бере трійцю гангстерського кіно, що вже стала класичною: Роберта Де Ніро, Аль Пачіно, Джо Пеші.
Актори в «Ірландці» відіграють майстерно, переконливо, відмінно вживаючись у свої, колись звичні ролі. Однак вік дається взнаки. Навіть омолоджені спеціальною графічною технологією головні актори виглядають втомленими і застарими для гангстерських справ. Безумовно, кожному з них - чи то Пеші, Пачіно, чи то Де Ніро - чудово б підійшла роль такого собі «Хрещеного батька», але не моложавих «реґіме» або імпульсивних кар'єристів. У цьому плані найвдаліше в роль вписався Джо Пеші, який якраз таки і вдає із себе одного з авторитетних голів мафії.
Сама назва фільму Скорсезе вводить в оману. Чому посприяла і рекламна кампанія картини. Від «Ірландця» очікували здебільшого героїчної пригоди - в традиційному розумінні - зльоту і падіння головного героя, найманого вбивці. Але режисер намагається охопити цілу історичну епоху, включно з профспілками, президентом, прокурором і всюдисущою всесильною, але «правильною» мафією. Через це глядач може загубитися в сюжеті, особливо якщо не знайомий з історичною відповідністю. Хоча таке рішення Мартіна Скорсезе логічне і виправдовується сюжетом, де в одній із фінальних сцен головний герой розуміє, що покоління змінюються разом із кумирами і те, що раніше здавалося важливим, відходить у минуле разом із ним, а те, що справді має позачасову цінність, так і лишається цінним і, на жаль, часто навіть не набутим.
«Ірландець» - фільм не зовсім розважальний і орієнтований переважно на вузьку аудиторію. По-перше, на тих, хто виріс на гангстерських фільмах або добре знайомий з цією тематикою, по-друге, на тих, хто цінує глибокі, витончено зроблені кінокартини, і, по-третє, на тих, для кого історія з Кеннеді і Гоффа досі залишаються колишньою дійсністю, а не всього лише маленькою частиною забутої історії.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати