6+  •  1 год 44 хв  • 
Країни: США
Жанр: пригоди комедія кримінальний фентезі
детектив анімація сімейний
Бюджет: 70 000 000 $
Касові збори в світі: 329 803 958 $
Касові збори в США: 156 452 370 $
Прем'єра в світі:
Прем'єра на DVD: 16 квітня 2003
Прем'єра на Blu-Ray: 16 квітня 2003
Режисер: Роберт Земекіс
КіноБаза: 7.7 (114)  IMDb: 7.7 (216639)
0
1
0
2
1
3
1
4
3
5
6
6
36
7
39
8
20
9
8
10
Моя оцінка:
/10
oscar oscar oscar
3 оскари, детальніше
Є українське аудіо

Це історія про чоловіка, жінку та кролика в трикутнику халеп.

Сюжет:

Приватний детектив розслідує загадковий злочин, в якому підозрюється… мультиплікаційний персонаж кролик Роджер! Нишпорка потрапляє у непередбачуваний світ, де його чекають намальовані лиходії зі справжніми револьверами, балакуча автівка і спокуслива мультяшна красуня.
Нарешті, на горизонті з'являється похмура фігура того, хто підставив кролика Роджера… Стівен Спілберґ і Роберт Земекіс створили фільм, де вперше в історії світового кіно була об'єднана анімація і художнє фільмування.

Доступно в megogo (укр. аудіо)

Код для перегляду рейтингу кінобази Виробничі компанії:

Walt Disney Pictures, Amblin Entertainment, Touchstone Pictures, Walt Disney Feature Animation, Silver Screen Partners III

Актори: (Всі 76)

Режисер:
Сценаристи: Гарі К. Вульф, Джефрі Прайс, Пітер С. Сімен
Композитор: Алан Сілвестрі
Оператори: Дін Канді
Відео: (Всі 3)
Who Framed Roger Rabbit - 2013 25th Anniversary Edition Blu-ray Trailer
Who Framed Roger Rabbit (1988) Trailer #1
Who Framed Roger Rabbit? 25th Anniversary Blu-ray Trailer
Зображення: (Всі 19)

Схожі фільми, запропоновані учасниками: (Всі 5)
Рецензії: (Всі 2)

Ця робота студії є досить відомою, але довгий час я відкладав її перегляд. В цілому ж я можу сказати, що це унікальний проект Дісней, і він видався на славу.

Фільм є сумішшю реального знімання з мультяшною графікою. Варто зазначити, що раніше вже творці намагалися робити подібні речі, проте цього разу це зовсім інший рівень. І унікальність в першу чергу навіть не у форматі, а саме в сюжеті стрічки.

Тут існують два окремі світи: реальний і світ мультфільмів. І ось ці світи намагаються контактувати один з одним. Нам надають безліч персонажів студії Дісней, які всім відомі. І для глядачів це прекрасна можливість побачити взаємодію багатьох персонажів один з одним і побачити їх в одному кадрі. Але великий інтерес тут прикутий саме до взаємодії людей і мальованих персонажів. Дуже цікаво спостерігати як вони намагаються працювати та спілкуватися разом.

У картині є різні персонажі з різними характерами, від чого стрічка різноманітніша. Але головним персонажем є кролик Роджер, навколо ... якого тримається весь фільм. Також успіх роботи не обійшовся без дружини Джесіки. Подібного образу ідеальної дівчини я не очікував побачити від студії. Саме вона є тузом у рукаві творців, який чудово привертає увагу глядачів. Але також слід похвалити виконавця головної ролі Боба Госкінса. Він відмінно впорався з комедійною роллю свого персонажа, що заслуговує на більшу похвалу, враховуючи, що він працював з намальованими героями.

Щодо жанру, то це більшою мірою комедія з елементами трилера. При перегляді, я регулярно спостерігав посмішку на своєму обличчі. Детективна ж складова рухає сюжет і підтримує структуру фільму. І можна сказати, що це частково кіно для фанатів студії, тому, що воно містить безліч відомих героїв з мультфільмів.

Підсумок. Це сміливий експеримент студії, який безперечно увінчався успіхом. Стрічка здатна розвеселити глядачів різної категорії та порадувати шанувальників. Якщо ви чули про цей фільм, але ще його не бачили, рекомендую це виправити. 8/10

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Золотий глобус - 1989, "Найкращий фільм - комедія або мюзикл", номінант

Питання про те, яка аудиторія була у пріоритеті у авторів даного фільму, лишається відкритим. Схоже, що, як і у подальшому автори студії “Піксар”, творці фільму намагалися охопити всіх і одразу. І не скажу, що не вдалося. Малеча свого часу була у захваті від ужимок кролика, дорослі ж насолоджувалися Джессікою Реббіт. Остання навіть викликала своїм образом купу критики, бо багато хто вважав недопустимою присутність настільки сексуалізованого образу у сімейному кінофільмі.

Але, не дивлячись ні на що, фільм увійшов до класики світового кінематографу, причому у першу чергу саме через оригінальне візуальне рішення, яке до того начебто ніхто не втілював - суміщення в одному кадрі живих і мальованих персонажів. Саме цей факт у першу чергу спливає у головах мільйонів глядачів, частина яких вже давно забула сюжет, але ніколи не забуде серйозного дядечка у капелюсі із намальованим кроликом у намальованій же м ... ашині. І чим дужче розвиваються технології, тим більш неймовірним здається цей фільм уже сучасним глядачам, коли вони намагаються осягнути, наскільки складними способами досягалася така висока реалістичність присутності у одному кадрі людей і “мультів”, і особливо - їх взаємодії. Адже у той час про застосування комп’ютера для анімації ще мало хто чув. Зокрема, перший повнометражний 3д-мультфільм “Історія іграшок” вийде тільки через 7 років. А “Кролика Роджера” робили як у давнину - руками і з любов’ю :-)

Якщо абстрагуватися від візуалу як такого, маємо другий пласт - пародійну складову, адже “Кролик Роджер” - це чистий нуар із дотриманням законів жанру (детектив-песиміст у капелюсі, темні похмурі вулиці, принаймі у “людській” частині міста”, фатальна красуня - співачка із бару, детективний сюжет і так далі). Місцями із нуаром навіть переборщили, бо, зокрема, епізод із занурюванням живого черевичка у сироп якийсь навіть не по-дитячому страшнуватий і жорстокий. Але загалом закони жанру витримані, і коли вона накладаються на у чомусь “іграшковий” сюжет, і виникає ефект пародійності.

Детективна інтрига доволі непогано продумана і заплутана, але відповіді на два основні питання: де заповіт і хто підставив Кролика Роджера, на жаль, інтуїтивно зчитуються з перших кадрів, і це той момент, де орієнтація на дитячу аудиторію все ж дорослим задоволення трохи псує. Пов’язано це, імовірно, із ще одним слабким місцем фільму - акторською грою. Намальовані “актори”, у принципі, просто “ідуть за своєю природою”, відтворюючи дух американських мальованих мультиків, і хоч їхнє запаморочливе миготіння і хвацькі крики трохи дратують, але це все принаймі можна зрозуміти. А от актори-люди, вочевидь, намагаючись вписатися у загальну фантасмагорію, місцями безбожно переграють, що робить їх образи більш плоскими і очевидними.

Тим не менш, експеримент вийшов, безумовно вдалий і, підозрюю, що неповторний, адже зараз такого вже не знімуть. І не тому, що не можуть, і навіть не тому, що мальована анімація не в тренді, а просто занадто сильно вже змінилися поняття “мультфільму” і “кіно” за останніх майже 30 років.

3 з 3 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію


Коментарі:
Поки коментарів нема. Будьте першими - напишіть коментар!

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати

Обговорення (форум)
Нещодавно переглянуті: