Країни: | Велика Британія США |
---|---|
Жанр: | драма сімейний комедія |
Касові збори в світі: | 6 804 483 $ |
Касові збори в США: | 1 658 790 $ |
Прем'єра в світі: | 21 жовтня 2022 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 20 грудня 2022 |
Режисер: | Шарлотта Веллс |
Софі згадує канікули біля моря, які вона провела з батьком двадцять років тому, коли їй було одинадцять.
Код для перегляду рейтингу кінобази
BBC Films, Creative Scotland, A24, BFI, Pastel, AZ Celtic Films, Tango Entertainment, Screen Scotland, Unified Theory Productions
Режисер: Шарлотта Веллс
Сценарист: Шарлотта Веллс
Композитор: Олівер Коутс
Оператори: Ґреґорі Оке
Цікавий факт: як розповідає продюсер Amy Jackson, головні актори Пол Мескаль (Калум, тобто батько) та Френкі Коріо (Софі, тобто донька) до початку зйомок вирішили (за згоди батьків) поїхати вдвох у справжню відпустку, та провели як батько та донька 2 тижні.
Чому я вирішив, що про це варто розповісти? Тому що цей факт, як на мене, допомагає зрозуміти, чому ця стрічка так чудово працює. Головна фішка "Після сонця" — це хімія, що утворилась між акторами. І вона, тобто хімія, завдяки чудовій грі акторів відчувається щиро і майже "тактильно". Все, що залишалось Шарлотті Веллс — це не зруйнувати цю природню хімію, з чим режисерка, як на мене, впоралась на всі 100%.
Цікавий факт (2): Цей фільм не є автобіографією Шарлотти (як дехто пише). Автобіографією була її перша робота — короткометражка «Tuesday» (2015). Її дебютний повний метр «Aftersun» скоріше про її емоції та почуття, які вона і намагається передати глядачу через просту (на перший погляд) історію. І якщо ця ... сповнена особистими емоціями історія якимось чином влучить у ваші почуття та емоції, або якщо ви впізнаєте в дівчинці або в її тридцятирічному батьку з кризою середнього віку себе — тоді фільм для вас спрацює, як він спрацював для мене. Бо в мені фільму вдалось "триггернути" страхи, які я відчуваю особисто, перебуваючи на екваторі свого життя. Тому майте на увазі — якщо Ви чоловік і вам ~30 років — цей фільм може заглибити ваш "midlife crisis" та, можливо, навіть викликати депресію.
Загалом, це чудово знятий, дуже емоційний, дещо сумний та, як я вже казав раніше — "тактильний" фільм.
Шарлотта Веллс згадує канікули біля моря, які вона провела з батьком двадцять років тому, коли їй було одинадцять. У розділі "Ключові слова" двадцятьма словами практично повністю викладено все, що впродовж біля двох годин відбувається на екрані. (Хоча останнє ключове слово "Режисер-жінка" мені не сподобалось: це звучить трохи принизливо - так, ніби ведмідь на велосипеді поїхав). Додатково хочеться відзначити гарну операторську роботу Ґреґорі Ока та музичне оформлення Олівера Коутса. (Якщо вони не ловитимуть ґав, то їхні гендерні ознаки теж колись потраплять у перелік ключових слів - як глядач-чоловік, я вболіватиму за них).😊
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати