Країни: | США |
---|---|
Жанр: | кримінальний драма музичний романтичний |
Бюджет: | 3 000 000 $ |
Касові збори в світі: | 2 835 116 $ |
Прем'єра в світі: | 9 вересня 1988 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 12 серпня 1993 |
Прем'єра на DVD: | 30 березня 1999 |
Прем'єра на Blu-Ray: | 30 березня 1999 |
Режисер: | Сідні Люмет |
The Popes are a family who haven't been able to use their real identity for years. In the late sixties, the parents set a weapons lab afire in an effort to hinder the government's Vietnam war campaign. Ever since then, the Popes have been on the run with the authorities never far behind.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Warner Bros., Lorimar Film Entertainment, Warner Bros. Pictures, Double Play
Режисер: Сідні Люмет
Сценарист: Наомі Фонер
Композитор: Тоні Моттола
Оператори: Gerry Fisher
Золотий глобус - 1989, "Найкращий фільм - драма", номінант
Кажуть, історія повторюється двічі. Перший раз - як традегія, другий раз - як фарс. І якщо втеча із благополучної родини і обзивання батьків “імперіалістичними свинями” виглядає цілком трагічно, особливо на фоні вибухів і постраждалих, то справді фарсовою видається спроба втечі навпаки, назустріч цьому благополучному і добропорядному життю. Хтось сказав би, що не дано одному поколінню зрозуміти інше, хтось - що діти зроблять все що завгодно, аби наперекір батькам. І чи зрозуміють діти своїх батьків, повторивши їх долю...
Чи мають діти відповідати за гріхи батьків? Автори дають однозначну відповідь: ні, і дивно було б, якби вони відповіли щось інше. Загалом, навіть сам цей конфлікт видається трохи несправжнім, надуманим, вимушеним, виникає більше за звичкою і через егоїзм батьківської любові, яку страшить думка про те, щоб більше ніколи не побачити свою дитину. У хід підуть захистні прийоми, від штудирування негл ... асних правил до банального залякування, але основна причина, звісно ж, у цьому.
Фільм не натякає на несподіванки у розвитку свого власного сюжету. Він лиш задає напрямок, лишаючи глядача спостерігати за тим, як єдина стовідсотково логічна річ неодмінно станеться. Адже, як сказала героїня фільму Лорна, “всі сім’ї розпадаються”. Це аксіома. І її лишається тільки зрозуміти і прийняти для власного ж блага і для блага тієї ж самої сім’ї.
Не буде нічого полемічного і у ставленні до збройних протестів. Вони стають першопричиною біди, перетворюючи кінокартину на аллюзію до “Злочину і кари”, де герої вже самим своїм існуванням і способом життя несуть покарання за свій вчинок і без будь-якої в’язниці.
Одним словом, кіно хороше і правильне, але чогось не вистачило йому для шедевральності. Чи то меншої передбачуваності (хоч, не дивлячись на неї, за сюжетом спостерігати дуже цікаво), чи то яскравості, чи то менш прописних істин.
P.S. Чому “Біг на місці”? Вочевидь, тому, що герої постійно у русі, змінюють імена і географічне місце проживання, але водночас лишаються на тому ж самому місці, де і за 14 років до того, не розвиваючись, не змінюючись, не рухаючись вперед. Розірвати цю систему - цілком природне бажання, особливо, якщо не ти її створив...
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати