Країни: | США Південна Корея Канада |
---|---|
Жанр: | драма |
Прем'єра в світі: | 25 березня 2022 |
Режисери: | Джастін Чон, Коґонада |
Сюжет:Four generations. One destiny.
Масштабна сага, заснована на бестселері New York Times, розповідає про надії та мрії родини корейських іммігрантів, які залишають свою батьківщину у пошуках кращого життя.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Media Res, Blue Marble Pictures, A Han.Bok Dream Production
Виробничі канали:Режисери: Джастін Чон, Коґонада
Сценаристи: Soo Hugh, E.J. Koh, Min Jin Lee
Композитор: Ніко Мьюлі
Оператори: Florian Hoffmeister, Ante Cheng, Yuka Mashiro
Подивився я 2 сезон. Немає сенсу ділити думку щодо першого чи другого сезону, адже це одна історія. Ходять новини про 3-4 сезони, але про це згодом.
Серіал, заснований на романі письменниці Мін Джин Лі, розповідає про надії та мрії чотирьох поколінь корейської емігрантської родини.
Епічна за розмахом та інтимна за тональністю історія починається із забороненого кохання і розгортається в масштабну сагу, яка мандрує між Кореєю, Японією та Америкою, щоб розповісти незабутню історію про війну та мир, кохання та втрати, тріумф та розплату. Це не лише історія про те, що відбувається після того, як сім'я іммігрувала, але також аналізує те, що спонукає до імміграції - бідність, суспільне становище і, зрештою, окупація Кореї імператорською Японією.
Розглядаючи колоніальне насильство в Японії на прикладі однієї родини, "Пачінко" здатен простежити вплив колоніалізму від великого до малого. Постійно перестрибуючи крізь час і місце, серіал ніколи не втрачає фокус, плавно поє ... днуючи минуле і теперішнє, перш ніж зазирнути у майбутнє. Про тепервішнє тут йдеться про 1989.
Серіал досліджує ідеї асиміляції, ідентичності, діаспори, колоніального насильства, сім'ї та відповідальності, яка з цим пов'язана.
Соломон - це успіх сім'ї Сунджі, амбітний і вразливий. Соломон несе на своїх плечах тягар своєї родини. Він втілює їхні мрії і є тією людиною, до якої вони всі прагнули. Через нього ми бачимо, як важко бути корейцем в Америці, коли він стикається з расизмом, а також бачимо фанатизм з боку його японських колег і друзів, незважаючи на те, що він провів своє життя в обох країнах.
Сунджа - це серцевина цієї сімейної історії. Світ рухається навколо неї, а вона рухається крізь нього. Вона зазнає втрат, знаходить кохання і, зрештою, вчиться притупляти біль від від'їзду з Кореї, возз'єднуючись із минулим, з яким, як їй здавалося, вона не могла примиритися. Через неї та інших жінок серіалу ми бачимо погляд на материнство та особливий вид болю, який жінки-іммігрантки несли у світі, подвійно не побудованому з урахуванням їхніх потреб.
Вибір Сунджі та вплив світу на неї відбиваються на її родині, зрештою пов'язуючи її боротьбу з боротьбою її онуків. Але ще важливіше те, що серіал показує, де зустрічаються покоління, де вони підштовхують одне одного і як вони вчаться.
Слід наголосити, що я вперше бачу таку велику кількість стрибків у часі. Це не було щось, на кшталт, по пів серії в різному часовому проміжку, це відбувалось постійно - цей формат був динамічним та йшов безперебійним потоком, тримаючи чітку межу і плавні переходи, це зовсім не вибивало з колії, а надавало шарму. Я не впевнений чи є ще такий проєкт, який би настільки добре справлявся з цим.
Коротка інфа щодо продовження.
Завдяки підтримці Apple, авторка натякає, що мережа зацікавлена у продовженні шоу на наступні сезони. Хоча ще нічого не вирішено, здається, що Г'ю та творча команда мають повну підтримку з боку мережі, щоб втілити своє бачення в життя. Коментар авторки також підтверджує, що майбутні сезони "Пачінко" відійдуть від подій у вихідному матеріалі і зосередяться на історіях, які вони хочуть розповісти за допомогою шоу. Це також вказує на те, що шоу на Apple TV+ просувається далі в утвердженні себе як окремого твору від книги.
Ідея об'єднання двох часових ліній передбачає, що майбутні сезони "Пачінко" намагатимуться створити відлуння між поколіннями між минулими і теперішніми подіями, як у більшому масштабі, так і на особистому рівні. Здається, що хоча другий сезон "Пачінко" добіг кінця, авторка точно знає, куди вона хоче розвивати шоу далі. Її бачення потребує ще одного-двох сезонів, щоб бути повністю розробленим.
Бачу тут хтось 6 ставить навіть 1, цікаво що вони зняли, ці оцінщики. Люди, якщо ви не розумієте таких шедеврів не ставте таких оцінок. 1, 6, серйозно? Вам треба подорослішати для такого кіно.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати