Країни: | Данія Швеція |
---|---|
Жанр: | драма трилер |
Бюджет: | 3 800 000 $ |
Касові збори в світі: | 16 800 000 $ |
Прем'єра в світі: | 25 жовтня 2012 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 18 березня 2013 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 10 грудня 2013 |
Режисер: | Томас Вінтерберґ |
Сюжет:Брехня поширюється
Після болісного розлучення 40-річний Лукас знаходить нову подругу, нову роботу і прагне відновити стосунки зі своїм сином-підлітком Маркусом. Але йому щось заважає... Щось, здавалося б, незначне. Вигадка. Дрібна брехня. І ось напередодні Різдва, коли падає сніг і запалюються вогні на ялинці, брехня розростається і проникає всюди, як невидимий вірус. Зростає недовіра і Лукас змушений боротися за своє життя і гідність.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Zentropa Entertainments, Danmarks Radio (DR), Film i Väst, Eurimages, Sveriges Television (SVT), MEDIA Programme of the European Union, Svenska Filminstitutet, Svenska Filminstitutet (SFI), Det Danske Filminstitut, Nordisk Film- & TV-Fond, Film Väst, Nordisk Film & TV Fond, SVT, DR
Режисер: Томас Вінтерберґ
Сценаристи: Тобіас Ліндголм, Томас Вінтерберґ
Композитор: Nikolaj Egelund
Оператори: Шарлотта Бруус Крістенсен
Попередження: рецензія містить спойлери
Руйнування християнської цивілізації досягається не кровопролитними війнами, а наполегливою і масованою атакою супротивника на її базові цінності. Оскільки головною ідеєю у вченні Христа є Любов, зусилля "дітей диявола" спрямовані на те, щоб повністю дезорієнтувати людей щодо її найприродніших проявів. У їхньому кривому диявольському дзеркалі звичайна людина, обнявши або поцілувавши дитину, перетворюється на збоченця-педофіла, а зразком для вихваляння і наслідування стають гомосексуалісти, які дітей взагалі не можуть народжувати.
Навіть у маленькому датському містечку, де всі між собою знаються з малих років, вистачило одної підозри, заснованої на дитячій фантазії, для того, щоб порядного чоловіка його вчорашні друзі перетворили на ізгоя і почали закидати камінням в прямому і в переносному смислі. Ці люди в одну мить перекреслили все, що їх пов'язувало з Лукасом, який щиро любив як своїх сусідів, так і їхніх дітей.
Почалася ця вселенська вакханалія, вочевидь, з того розпрекрасного моменту, коли в багатьох європейських країнах знищили найцінніше, що у них було - свободу слова. Якщо людей запроторюють у в'язницю тільки за особисту незгоду з офіційною поточною версією трактування подій Другої світової війни, то цілком природно, що тепер мало хто з законослухняних громадян Західної Європи наважиться називати речі і явища своїми іменами, а не новоутвореними "політкоректними" евфемізмами. Суспільству нав'язуються нові, віртуальні шаблони для оцінки навколишнього світу, відмінною рисою яких став моральний релятивізм і табуювання публічного обговорення причин і суті хвороби, що вже переходить у загрозливу стадію.
Наш герой продовжує боротися: він начебто перемагає і повертає собі чесне ім'я, але у фінальній сцені з'ясовується, що справжнього хеппі енду не буде, бо абсурд триває...
Справа в тому, що для нової інквізиції не має ніякого значення, чи насправді Лукас є педофілом. Головне - щоб він постійно перебував під прицілом.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати