Країни: | США |
---|---|
Жанр: | комедія кримінальний фантастика трилер |
Бюджет: | 1 500 000 $ |
Касові збори в світі: | 2 300 000 $ |
Прем'єра в світі: | 20 лютого 1984 |
Прем'єра на DVD: | 29 квітня 2003 |
Прем'єра на Blu-Ray: | 29 квітня 2003 |
Режисер: | Алекс Кокс |
В Лос-Анджелесі Отто Медокса звільнено з нудної роботи у супермаркеті через суперечку з паном Гамфрісом. Заради його кращого друга Дюка подруга Деббі залишає Отто. Пригнічений і подавлений він блукає по вулицях і знайомиться з експропріатором Бадом. Той влаштовує Отто до себе в корпорацію "Рука Допомоги", яка займається автоконфіскатом. Він вчиться викрадати машини злісних неплатників за рахунками. Отто захоплюється кодексом експропріаторів, вживанням наркотиків, погонями, великими комісійними за угон автомобілів, а колишнє життя здається йому нудним.
В цей час у місті з'являється доктор Джей Френк Парнел з лабораторії в Лос-Аламосі на своєму Шевроле Малібу 64-го року. В багажнику його машини знаходиться викрадений з бази військово-повітряних сил труп прибульця, який випромінює потужну радіацію. Кожен, хто відкриває багажник перетворюється на попіл. Між тим корпорації "Рука Допомоги" і іншим експропріаторам міста запропоновано суму двадцять тисяч доларів за цю машину. Більшість автоконфіскаторів через велику винагороду припускають, що автомобіль пов'язаний з наркотиками.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Режисер: Алекс Кокс
Сценарист: Алекс Кокс
Композитори: Стівен Хафстетер, Тіто Ларріва
Оператори: Роббі Мюллер
Попередження: рецензія містить спойлери
Мабуть, більшості буде дивно дізнатися, що "Конфіскатор" має певний культовий статус. Стрічці присвоюють певне мистецьке передбачення Чорнобильської катастрофи і заодно її цінують за певне культурне обрамлення панківського середовища середини 80-х завдяки і саундтреку, і представників субкультури в кадрі. Все це зумовило споглядати "Конфіскатора" як щось більше за хуліганську комедію.
В центрі сюжету молодий чоловік Отто - панк по життю, батьки якого віддали всі гроші релігійному лідеру, дівчина зійшлась з його кращим другом, а сам він опинився без роботи. Власне, відчуття головного героя - відірваність від усього від усіх, без надії на майбутнє і абсолютна байдужість до минулого. Тут доля дарує хлопцеві можливість почати життя конфіскатора, тобто, на зовсім іншому рівні. Паралельно із цим розгортається сюжет із таємничою автівкою, яка перевозить щось дивне й небезпечне і рухається вона до міста Отто.
Стрічка являє собою дивовижну і легку суміш жанрів, де найбільше вирізняється комедія. Це більше нагадує спадок Нового Голлівуду, коли фільм ставав певним відбитком соціуму і часу. Так і тут перед нами постає злиденна кримінальна Каліфорнійська Америка початку 80-х років, ніби знущання над тодішнім президентом Рейганом, який до того очолював губернаторство Каліфорнії, а нині з усіх сил насаджував свою "рейганоміку". Особливо, для молодого покоління, яке щойно пережило панківську хвилю і майбутнє здавалося їм як та дивна радіоактивна автівка, довкола якої бігають спецслужби і жадібні бандити. Старе покоління прагне наживи, тоді як молоде просто шукає свого місця в новому світі.
Особливо радує саундтрек із дивовижними гуртами панківської хвилі. Музика надає агресії, свободи і підкреслює комічність ситуації. Еміліо Естевез відіграв дещо дубово, затисненої і з нотками агресії, тоді як персонаж Гаррі Дін Стентона - справжня прикраса цього фільму. Актор настільки доповнює персонажів і сюжет, що мимоволі сприймаєш його як згусток американської мудрості в середині шаленої "рейганоміки".
Варто зауважити, що перегляд потребує детального споглядання деталей тогочасного соціуму і культури - власне, завдяки цьому глядач як і Отто у фіналі зможе піймати свою неповторну хвилю.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати