Країни: | США Німеччина |
---|---|
Жанр: | екшн кримінальний трилер пригоди |
Бюджет: | 25 000 000 $ |
Касові збори в світі: | 56 422 687 $ |
Касові збори в США: | 32 003 620 $ |
Прем'єра в світі: | 6 вересня 2004 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 31 січня 2022 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 18 січня 2005 |
Режисер: | Девід Р. Елліс |
Джесіку викрали і замкнули. І все ж таки їй вдається зробити телефонний дзвінок. Не довіряючи поліції, вона навмання набирає номер стільникового телефону. Трубку знімає її випадковий співрозмовник Райан: «Мене викрали, вони хочуть убити мене, мого чоловіка і сина. Я не знаю, де я. Допоможіть мені! »З цього моменту життя нероби Райана перевертається. Тепер від нього залежить доля невідомих йому людей. Викрадачі можуть повернутися в будь-яку хвилину, а у Райана як на зло скоро сяде акумулятор...
Код для перегляду рейтингу кінобази
New Line Cinema, Electric Entertainment, Warner Bros. Pictures, Warner Home Video, Warner Bros. Entertainment, New Line Home Entertainment
Режисер: Девід Р. Елліс
Сценаристи: Ларрі Коен, Кріс Морґан
Композитор: Джон Оттмен
Оператори: Гері Кепо
З одного боку - цей фільм про родинні зв'язки, з іншого про взаємодію поліції/простих людей, про довіру в цілому. Ситуація, з якої все "стартує" не є "типовою", і як й озвучено самим ГГ на початку - схоже на жарт. Але що як би так було? Чи кожен готовий не просто "передати комусь", а ризикувати своїм життям до останнього? Чи багато варіантів "завершення" такої ситуації, чи можливо щось зробити по іншому? Оскільки це вже завершена картина - ми побачимо тільки один варіант розвитку подій десь реалісичний, десь фантастичний. Але все відбувається доволі швидко, багато "але" будують саме такий сценарій - де є певна "однозначність" відношення до героїв, водночас нічого "глибокого" не показано (і це не значить що деталі відсутні взагалі). В певному сенсі це уже "класична" кіношкола, і хто бачив інші фільми 00х - може одразу зрозуміти що очікувати - за цим хочеться слідкувати до фіналу 7,85/10.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати