Поштар (1994)

The Postman

Il Postino

Жанр: біографія комедія драма романтичний
Країни: Італія Франція Бельгія
Бюджет: 3 000 000 $
Прем'єра в світі:
Режисери: Майкл Редфорд Massimo Troisi
Сценаристи: Антоніо Скармета Фурио Скарпелли Джакомо Скарпелли
Композитор: Luis Bacalov
Тривалість: 108 хвилин (01:48)
Рейтинг MPAA: PG

5.6
3
7.8
26692
 93%
29
  94%
81

Можна використовувати за допомогою id imdb.com, замінивши id кінобази на imdb/ttxxxxxxx, наприклад для "Бунтар Один. Зоряні Війни. Історія" https://kinobaza.com.ua/rating/imdb/tt3748528.png

Ключові слова:

Кохання Лист Поет Острів Рибалка Поезія Бідність Листоноша Пабло Неруда Неаполь

Вся знімальна група та актори (24)

Відео:

IL POSTINO TRAILER
1:54
IL POSTINO TRAILER

Зображення:

Рекомендації:

Ricomincio da tre (1981) The Twilight Zone (1985) Johnny Stecchino (1991) Non ci resta che piangere (1984) The Monster (1994) Eu, Tu, Eles (2000) Il grande cocomero (1993) Cari fottutissimi amici (1994) Pensavo fosse amore invece era un calesse (1991) Il sorpasso (1962) Scusate il ritardo (1983) My Friends Act III (1985) Giorni e nuvole (2007) The Missing Picture (2013) Hawks and Sparrows (1966) My Friends Act II (1982)

Фільми того ж режисера:

The Music of Silence (2017) Ельза та Фред (2014) La mula (2013) Без вад (2007) Венеціанський купець (2004) Ten Minutes Older: The Cello (2002) Танці в Блакитній ігуані (2000) B. Monkey (1998) Homicide: Life on the Street (1993) Pensavo fosse amore invece era un calesse (1991)

Рецензії до фільму:


Lilia Omelianenko

Дружба і 50 відтінків шуму моря

Оскар - 1996, "Найкращий фільм", номінант

Напрошується розвиток думки про те, що таке поезія. Чи поезія - це вірші, гра слів, метафори, а чи поезія - це вміння бачити незвичайне і прекрасне в буденних речах. Про те, що відсутність освіти не завжди визначає світосприйняття. Що іноді вистачає одного поштовху, щоб воно змінилося назавжди, і цей поштовх може прийти, звідки ти і сам не очікував. Ну і мабуть про те, що взаємна симпатія, як не дивно, не завжди переростає у щось велике і важливе. Іноді люди просто зустрічаються, щоб збагатити одне одного, перш ніж розійтися назавжди. Особисто для мене остання думка виявилася найцікавішою, бо дещо вибивалася із загальних кліше.

Нескладно виділити у фільмі і певні політичні ідеї, але оскільки фільм в основному не про них, то вони подані фоном, чи то щоб прив’язатися сюжетно до Неруди-комуніста, чи то щоб пов’язати поетичне “зростання” героя із зростанням його громадянської свідомості.

Ну і загалом, у рамках загального настрою, ми несподівано прийдемо до того, що дім - це прекрасно і у ньому можна знайти безліч чудових і неповторних речей, варто тільки навчитися їх бачити.

Із плюсів: загальна тональність кінокартини світла, приправлена м’яким гумором і якоюсь безпосередністю. Комічна складова не виходить на перший план, але органічно обплітає сюжет, немов плющем.

Варто виділити окремих персонажів, які настільки колоритні, що про них можна було б знімати окреме кіно або навіть телесеріал. Одна тітонька Беатріче чого варта, та й решта теж не підкачали.

Ну і насамкінець, повторюся, вдалою вийшла лінія почасти дружби, почасти стосунків кумира і фана. Нормально, що ці стосунки нерівні, і як би нам не було неприємно це усвідомлювати, кожен із нас може бути для іншого, дуже важливого для нас, усього лиш “листоношею”.

Із мінусів: як не дивно, любовна лінія. Вона дивна від самої сцени знайомства, яка виглядає так, неначе героїня із незрозумілих причин вирішила звабити хлопця, якого вперше бачить. “Дивовижність” її у тому, чим всі, кому фільм сподобався, в основному захоплюються - у романтичному процесі закохування героїні у вірші. Саме у вірші, у слова, бо вона нічого не знає про людину, яка їх читає (ба навіть більше, він їх не сам і написав). З його боку все ще веселіше - як істинний “поет” і італієць, він просто закохується у зовнішність. А оскільки вона тане під його компліментами її зовнішності, виходить, що вона теж закохується у свою зовнішність. Побийте мене камінням, але я собі романтику все ж не так трохи уявляю!

З іншого боку, може це просто варіант історії Ромео і Джульєтти, які, як ми пам’ятаємо, теж не мало достатньо часу, щоб пізнати одне одного ближче, а тому, як-то кажуть, і добре, що померли молодими. А може для головного героя це і правильно - знайти собі прекрасну дівчину для очей, бо очевидно, що серце його і розум назавжди зайняте іншою людиною. Сумно воно якось…

Резюмую: для поетів і дуже безхмарних романтиків, яких майже не торкнулося життя

6 із 10

Цитати:

- Не знаю, как объяснить, но чувствуешь себя, как лодка,.. ...бьющаяся между всеми этими словами. - Как лодка, бьющаяся от моих слов? - Знаешь, что ты сделал, Марио? - Нет, что я сделал? - Метафору!

Оцінка: 6

Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію


Обговорення (форум)

Ми в соціальних мережах:



Касові Збори, грн
(Березень 14–17)

Сьогодні в кіно

Скоро в кіно

Форум

Останні рецензії


Нещодавно переглянуті:

Поштар (1994)