Леонора Фані
Leonora Fani
Дата народження: 18 лютого 1954 (70 років)
Знак зодіаку: Водолій
Місце народження: Корнуда, Венето, Італія
Всього фільмів (на сайті): 20
Ролі: актриса
Фільмографія
Сюжет (англ.)
Angelo, a young missionary, decides to return to Rome, after twelve years of absence, because he feels he can not continue to undertake the ecclesiastical way.Difendimi dalla notte (1982)
Difendimi dalla notte
актриса у ролі Michela
1 листопада 1982 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
Angelo, a young missionary, decides to return to Rome, after twelve years of absence, because he feels he can not continue to undertake the ecclesiastical way.Сюжет (англ.)
A young pick-pocket meets a sheltered teenage girl at an art museum while trying to lift her wallet. He falls in love with her and lures her to deserted strip of beach where he pretends his stolen motorbike has broken down and they aThe Garden of Eden (1980)
The Garden of Eden
актриса у ролі Alessandra
1 грудня 1980 (Світ)
Італія, Японія
1 год 48 хв
Читати опис (англ.)
A young pick-pocket meets a sheltered teenage girl at an art museum while trying to lift her wallet. He falls in love with her and lures her to deserted strip of beach where he pretends his stolen motorbike has broken down and they aСюжет (англ.)
A woman no longer young but equally fascinating is just drifting along, with the complicity of a Venice full of mystery and languid, in a story of passion with a man. The love story began ...Peccati a Venezia (1980)
Peccati a Venezia
актриса у ролі Franca Faccenda
1 січня 1980 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
A woman no longer young but equally fascinating is just drifting along, with the complicity of a Venice full of mystery and languid, in a story of passion with a man. The love story began ...Сюжет (англ.)
A forty-year-old man spends his working days surrounded by beautiful women, but he dares not do anything with any.Fever of 40! (1980)
Fever of 40!
актриса у ролі Sandy Temple
1 січня 1980 (Світ)
Західна Німеччина, Італія
1 год 19 хв
Читати опис (англ.)
A forty-year-old man spends his working days surrounded by beautiful women, but he dares not do anything with any.Сюжет (англ.)
Inspector Angelo De Pol (Jeff Blynn) is assigned to the case of a double murder in Venice, the victims were a married couple. He suspects that a psycho killer in on the loose, however during the investigation the inspector discovers that the husband was a sex maniac and a drug addict. Soon afterwards bloody killings begin to occur.Giallo in Venice (1979)
Giallo in Venice
актриса у ролі Flavia
31 грудня 1979 (Світ)
Італія
1 год 31 хв
Читати опис (англ.)
Inspector Angelo De Pol (Jeff Blynn) is assigned to the case of a double murder in Venice, the victims were a married couple. He suspects that a psycho killer in on the loose, however during the investigation the inspector discovers that the husband was a sex maniac and a drug addict. Soon afterwards bloody killings begin to occur.Сюжет (англ.)
A young woman returns to the country château where her mother drowned years ago. There is something haunting about the place, a supernatural ambiance.The House by the Edge of the Lake (1979)
The House by the Edge of the Lake
актриса у ролі Lilian - college researcher
28 вересня 1979 (Світ)
Італія, Іспанія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
A young woman returns to the country château where her mother drowned years ago. There is something haunting about the place, a supernatural ambiance.Сюжет (англ.)
During World War II, young Rosa and her mother run a hotel in the Italian countryside, mourning over the death of her dead father. When the mother dies under mysterious circumstances, Rosa finds herself at mercy of her sex-crazed guests, but not before a hooded assailant, lurking in the shadows of the hotel, starts killing off each and everyone that tries to harm Rosa. Could it be her dead father back from the dead to avenge his daughter?Hotel Fear (1977)
Hotel Fear
актриса у ролі Rosa
16 лютого 1978 (Світ)
Італія, Іспанія
1 год 32 хв
Читати опис (англ.)
During World War II, young Rosa and her mother run a hotel in the Italian countryside, mourning over the death of her dead father. When the mother dies under mysterious circumstances, Rosa finds herself at mercy of her sex-crazed guests, but not before a hooded assailant, lurking in the shadows of the hotel, starts killing off each and everyone that tries to harm Rosa. Could it be her dead father back from the dead to avenge his daughter?Сюжет
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Нене (1977)
Sweet Adolescents
актриса у ролі Nenè
21 вересня 1977 (Світ)
Італія
1 год 46 хв
Читати опис
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Є українське аудіо
Сюжет (англ.)
Young southerner Marco Russo moves to Northern Italy and finds work with the powerful Manzetti family. He then proceeds to stir the pot between the Manzettis and their top rivals, the Belmondos.The Last Round (1976)
The Last Round
актриса у ролі Nina
30 грудня 1976 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
Young southerner Marco Russo moves to Northern Italy and finds work with the powerful Manzetti family. He then proceeds to stir the pot between the Manzettis and their top rivals, the Belmondos.Сюжет (англ.)
A young girl witnesses her mother having sex with the family dog. When her father finds out, he burns the dog alive. She is so traumatized by these incidents that she later turns into a nymphomaniac. She moves to an island and lives there with her own dog, having sex with various guests who visit her.Dog Lay Afternoon (1976)
Dog Lay Afternoon
актриса у ролі Jeanine
15 листопада 1976 (Світ)
Італія
1 год 15 хв
Читати опис (англ.)
A young girl witnesses her mother having sex with the family dog. When her father finds out, he burns the dog alive. She is so traumatized by these incidents that she later turns into a nymphomaniac. She moves to an island and lives there with her own dog, having sex with various guests who visit her.Сюжет (англ.)
Davide, manager of a pension in Cesenatico, and Vindice, dealer of agricultural feed, are two former partisans of the XII Brigata Matteotti. The two meet casually after thirty years.Per amore di Cesarina (1976)
Per amore di Cesarina
актриса у ролі Actress
1 вересня 1976 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
Davide, manager of a pension in Cesenatico, and Vindice, dealer of agricultural feed, are two former partisans of the XII Brigata Matteotti. The two meet casually after thirty years.Сюжет (англ.)
Andrea has big existential problems, and like many young people he thinks he can solve them with drugs. His girlfriend, less experienced than him, takes a strong dose and dies.Why They Kill Themselves (1976)
Why They Kill Themselves
актриса
29 березня 1976 (Світ)
Італія
1 год 32 хв
Читати опис (англ.)
Andrea has big existential problems, and like many young people he thinks he can solve them with drugs. His girlfriend, less experienced than him, takes a strong dose and dies.Сюжет (англ.)
A Vietnam vet terrorizes a house full of nurses.Naked Massacre (1976)
Naked Massacre
актриса у ролі Jenny
12 березня 1976 (Світ)
Франція, Італія, Західна Німеччина, Канада
1 год 32 хв
Читати опис (англ.)
A Vietnam vet terrorizes a house full of nurses.Сюжет (англ.)
A sexy piano teacher is the object of desire of one of the young boys in her class. One of his classmates finds out where she lives and hides outside her place, taking pictures of her ...The Private Lesson (1975)
The Private Lesson
актриса у ролі Emanuela Finzi
3 листопада 1975 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
A sexy piano teacher is the object of desire of one of the young boys in her class. One of his classmates finds out where she lives and hides outside her place, taking pictures of her ...Сюжет (англ.)
The birth of a nephew upsets the life of Paolo and Carlo who, unable to grow old, try to prove that they are lively.Son tornate a fiorire le rose (1975)
Son tornate a fiorire le rose
актриса у ролі Anna De Simone
17 жовтня 1975 (Світ)
Італія
1 год 45 хв
Читати опис (англ.)
The birth of a nephew upsets the life of Paolo and Carlo who, unable to grow old, try to prove that they are lively.Сюжет (англ.)
An ordinary man is driven to violence in the name of revenge in this drama. Paul Varlin (Jean-Louis Trintignant) is a businessman who decides to take his wife and daughter on a vacation. While stopping for gas, Varlin's wife is accosAct of Aggression (1975)
Act of Aggression
актриса у ролі Josy
16 квітня 1975 (Світ)
Франція, Італія
1 год 41 хв
Читати опис (англ.)
An ordinary man is driven to violence in the name of revenge in this drama. Paul Varlin (Jean-Louis Trintignant) is a businessman who decides to take his wife and daughter on a vacation. While stopping for gas, Varlin's wife is accosСюжет (англ.)
A butler for wealthy clients has a problem--he can't seem to stop getting sexually involved with the wives and daughters of his bosses.The Household (1974)
The Household
актриса у ролі Martina
4 жовтня 1974 (Світ)
Італія
1 год 34 хв
Читати опис (англ.)
A butler for wealthy clients has a problem--he can't seem to stop getting sexually involved with the wives and daughters of his bosses.Сюжет (англ.)
Anna and Marcello are a couple of high school students. They love each other and would like to go beyond platonic love.Amore mio non farmi male (1974)
Amore mio non farmi male
актриса у ролі Anna De Simone
13 липня 1974 (Світ)
Італія
1 год 40 хв
Читати опис (англ.)
Anna and Marcello are a couple of high school students. They love each other and would like to go beyond platonic love.Сюжет (англ.)
A manufacturer from Milan goes on vacation with his wife Clara and his teenage daughter. In the same hotel stays Fabio Lorenzi, a writer without inspiration and with a depressive crisis, who years before had been Clara's lover.La svergognata (1974)
La svergognata
актриса у ролі Ornella Bernardi
1 січня 1974 (Світ)
Італія
1 год 18 хв
Читати опис (англ.)
A manufacturer from Milan goes on vacation with his wife Clara and his teenage daughter. In the same hotel stays Fabio Lorenzi, a writer without inspiration and with a depressive crisis, who years before had been Clara's lover.Сюжет (англ.)
The Italo-American playboy Rocky Salerno is an international thief, followed step by step by an FBI Inspector, who manages to keep a "loot" also "claimed" by an international boss belonging...Metti... che ti rompo il muso (1974)
Metti... che ti rompo il muso
актриса
1 січня 1973 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
The Italo-American playboy Rocky Salerno is an international thief, followed step by step by an FBI Inspector, who manages to keep a "loot" also "claimed" by an international boss belonging...
Сайти
Фільтр
Останні коментарі до фільмів
Мені здається, цей міні-серіал недооцінений. Я люб...
Monstrous (2022)
Черговий проєкт, на який було багато сподівань. І ...Небувалі спадкоємці (2024)
Коли тільки почав виходити цей серіал, через доста...Вийди заміж за мого чоловіка (2024)
Не погано.
Але для повного розуміння того, що від...Фолаут (2024)
Це добре, що дивились в оригіналі на праймі. Питал...Фолаут (2024)
ніде, там ж не завезли український дубляж, дивись ...Фолаут (2024)
Де його легально подивитись українською?...Фолаут (2024)
Нещодавно переглянуті: