Попередження: рецензія містить спойлери
Цар Едіп - екранізація італійського режисера Паоло Пазоліні одноіменної драми Софокла. В цілому, Пазоліні не сильно відходить від сюжету, лише деколи відходить від класичного тексту - наприклад, сцена з Сфінксом, який метафорично постає підсвідомістю Едипа, щоб зробити акцент на фрейдистській точці зору на цей міф.
Як і інші фільми режисера, цей несхожий на ніякий інший, він відзначається абсолютно особливою атмосферою, переходами і музикою.
Проте, з точки зору історичності та антуражу Стародавньої Греції є слабким, відчувається, що фільм знімали у Марокко.
Міф протікає одразу у двох часових відрізках - сучасності та часів античної Греції. В сучасних уривках, що обрамлюють фільм розповідається історія батька та сина, якого він ревнує до матері, що знов ж натякає, що режисер дивиться на цю історію крізь призму ідей Фрейда. В кінці показуються блукання сліпого Едипа сучасними італійськими кварталами.
Фільм мені однозначно сподобався.
Все, що відбувається на екрані, викликає сильні емоції.
Талановиті актори, костюми, марокканські пейзажі - створюють неймовірну атмосферу.
Пазоліні втягує в цей пустельний світ з колоритними жрецями, чудовиськами і пророцтвами.
Хотілось б окремо виділити Сільвану Мангано, на мою думку вона дивилась у фільмі неймовірно органічно і найкраще відзначилась.
1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментарі:
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати
Останні коментарі до фільмів
Коли тільки почав виходити цей серіал, через доста...
Вийди заміж за мого чоловіка (2024)
Не погано.
Але для повного розуміння того, що від...Фолаут (2024)
Це добре, що дивились в оригіналі на праймі. Питал...Фолаут (2024)
ніде, там ж не завезли український дубляж, дивись ...Фолаут (2024)
Де його легально подивитись українською?...Фолаут (2024)
Дотепно.😊...Скінамарінк (2022)
З перших хвилин фільму можна зрозуміти хто вбив ба...Що зробила Дженніфер (2024)
Нещодавно переглянуті: