Паола Сенаторе
Paola Senatore
Дата народження: 9 листопада 1949 (74 роки)
Знак зодіаку: Скорпіон
Місце народження: Рим, Лаціо, Італія
Всього фільмів (на сайті): 32
Ролі: актриса
Фільмографія
Сюжет (англ.)
The story of Joe d'Amato, Italian director of sexploitation and gore, narrated by himself.Joe D'Amato Totally Uncut (1999)
Joe D'Amato Totally Uncut
актриса
23 вересня 1999 (Світ)
Італія
1 год 41 хв
Читати опис (англ.)
The story of Joe d'Amato, Italian director of sexploitation and gore, narrated by himself.Сюжет (англ.)
In late XIX century, rich and bored Maria is after a more sexually interesting life and gets involved with Alessio who shows her other kinds of love. She soon becomes his sex slave but some...Maladonna (1984)
Maladonna
актриса у ролі Maria Raininger
30 серпня 1984 (Світ)
Італія
1 год 25 хв
Читати опис (англ.)
In late XIX century, rich and bored Maria is after a more sexually interesting life and gets involved with Alessio who shows her other kinds of love. She soon becomes his sex slave but some...Сюжет (англ.)
Gothic and erotic mystery about a young man called Marco, who goes to stay with his strange uncle, whose wife (Marco's beautiful aunt) died some time ago. His uncle's sister-in-law is the ...Erotic Games (1984)
Erotic Games
актриса у ролі Carlotta
4 січня 1984 (Світ)
Італія
1 год 31 хв
Читати опис (англ.)
Gothic and erotic mystery about a young man called Marco, who goes to stay with his strange uncle, whose wife (Marco's beautiful aunt) died some time ago. His uncle's sister-in-law is the ...Сюжет (англ.)
Paola Senatore plays a doctor in a hotel where a man repeatedly fails to commit suicide, a pair of window washers witness a murder by a hit man, a suspicious wife checks up on her husband ...The Doctor Prefers Sailors (1981)
The Doctor Prefers Sailors
актриса у ролі Paola
1 грудня 1981 (Світ)
Італія
1 год 20 хв
Читати опис (англ.)
Paola Senatore plays a doctor in a hotel where a man repeatedly fails to commit suicide, a pair of window washers witness a murder by a hit man, a suspicious wife checks up on her husband ...Сюжет (англ.)
Carlo is a young university student of psychology who still lives with his parents. The father, Antonio pretending to be accompanied on business in Saudi Arabia, decides to take him with ...La settimana al mare (1981)
La settimana al mare
актриса у ролі Margareth
5 березня 1981 (Світ)
Італія
1 год 34 хв
Читати опис (англ.)
Carlo is a young university student of psychology who still lives with his parents. The father, Antonio pretending to be accompanied on business in Saudi Arabia, decides to take him with ...Сюжет (англ.)
A young woman teams up with an adventurer to find her missing sister in the jungles of New Guinea and they stumble upon a religious cult led by a deranged preacher whom has located his commune in an area inhabited by cannibals.Eaten Alive! (1980)
Eaten Alive!
актриса у ролі Diana Morris
19 березня 1980 (Світ)
Італія
1 год 32 хв
Читати опис (англ.)
A young woman teams up with an adventurer to find her missing sister in the jungles of New Guinea and they stumble upon a religious cult led by a deranged preacher whom has located his commune in an area inhabited by cannibals.Сюжет (англ.)
Bruno is an idealistic hero who questions the meaning of life in this confusing and sometimes hallucinatory erotic drama. After a night in jail, he is gang-raped by punk rockers in a ...Сюжет (англ.)
Montano's corpse is found after being kidnapped by Maurice. The police think then to use the same ways criminals use and to infiltrate Tony Lo Bianco in the gang. Tony is a former FBI agent...Don't Trust the Mafia (1979)
Don't Trust the Mafia
актриса у ролі Paulette Maurice
2 вересня 1979 (Світ)
Італія
1 год 33 хв
Читати опис (англ.)
Montano's corpse is found after being kidnapped by Maurice. The police think then to use the same ways criminals use and to infiltrate Tony Lo Bianco in the gang. Tony is a former FBI agent...Сюжет
У фільмі розповідається про приватного детектива Коломбо та його помічника Арольдо. Багата дружина Сімона звертається до них за допомогою прослідкувати за своїм чоловіком, бо має підозри щодо його невірності. Арольдо переодягається у кухарку, а Коломбо стає швейцаром, вони наймаються працювати до Сімони, або бути ближчим до її чоловіка та знайти докази його невірності.Без гріха не виймеш й рибку зі ставка (1979)
Where Can You Go Without the Little Vice?
актриса у ролі Simona
4 серпня 1979 (Світ)
Італія
1 год 26 хв
Читати опис
У фільмі розповідається про приватного детектива Коломбо та його помічника Арольдо. Багата дружина Сімона звертається до них за допомогою прослідкувати за своїм чоловіком, бо має підозри щодо його невірності. Арольдо переодягається у кухарку, а Коломбо стає швейцаром, вони наймаються працювати до Сімони, або бути ближчим до її чоловіка та знайти докази його невірності.Сюжет (англ.)
Gloria Guida stars in this Italian sex-comedy in which she plays a private nurse who is involved in a family struggle for the estate of the ailing old man she cares for.Night Nurse (1979)
Night Nurse
актриса у ролі Zaira
7 лютого 1979 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
Gloria Guida stars in this Italian sex-comedy in which she plays a private nurse who is involved in a family struggle for the estate of the ailing old man she cares for.Сюжет (англ.)
Gripped by sexual desire, nuns pleasure themselves and each other in fear of the Mother Superior. One night, a wounded man is found on the grounds, and becomes connected to a mysterious pagan statue on the premises.Images in a Convent (1979)
Images in a Convent
актриса у ролі Isabella
1 січня 1979 (Світ)
Італія
1 год 22 хв
Читати опис (англ.)
Gripped by sexual desire, nuns pleasure themselves and each other in fear of the Mother Superior. One night, a wounded man is found on the grounds, and becomes connected to a mysterious pagan statue on the premises.Сюжет (англ.)
When a huge fire erupts at an oil field in the wilds of the Sahara Desert, an American who specializes in fighting oil-field fires and his team are called in to put it out. As the fire ...Сюжет (англ.)
A man and a woman (Whitman & Gemser), both with checkered pasts, hitch a ride together. While on the trip both begin to converse about their most recent relationship. Through flashbacks the 2 describe how their relationships became uWoman from the Torrid Land (1978)
Woman from the Torrid Land
актриса у ролі Ángela
10 липня 1978 (Світ)
Іспанія, Італія
1 год 15 хв
Читати опис (англ.)
A man and a woman (Whitman & Gemser), both with checkered pasts, hitch a ride together. While on the trip both begin to converse about their most recent relationship. Through flashbacks the 2 describe how their relationships became uСюжет
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Нене (1977)
Sweet Adolescents
актриса у ролі Mother of Ju and Pa
21 вересня 1977 (Світ)
Італія
1 год 46 хв
Читати опис
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Є українське аудіо
Сюжет (англ.)
Dr. The White is a famous gynecologist who, for some bad speculations, is covered with debts and to avoid problems decides to go abroad for a few months...Ladies' Doctor (1977)
Ladies' Doctor
актриса у ролі Pamela
13 вересня 1977 (Світ)
Італія
1 год 18 хв
Читати опис (англ.)
Dr. The White is a famous gynecologist who, for some bad speculations, is covered with debts and to avoid problems decides to go abroad for a few months...Сюжет (англ.)
Rich Spanish landowner Alvaro is torn between his wife Elvira and two other women in his life. He's also worried about the fact that both his father and grandfather were murdered by Spanish revolutionaries in the house he's inherited.Impossible Love (1977)
Impossible Love
актриса у ролі Rosa
1 квітня 1977 (Світ)
Іспанія
1 год 42 хв
Читати опис (англ.)
Rich Spanish landowner Alvaro is torn between his wife Elvira and two other women in his life. He's also worried about the fact that both his father and grandfather were murdered by Spanish revolutionaries in the house he's inherited.Сюжет
Еммануель послали в Каліфорнію, щоб взяти інтерв'ю у мультимільйонера Рудольфа Браумена. Але вона розкопує компрометуючі знімки мільйонера, після чого редакція надсилає її розслідувати про бордель у Венеції.Еммануель в Америці (1977)
Emanuelle in America
актриса у ролі Laura Elvize
5 січня 1977 (Світ)
Італія
1 год 40 хв
Читати опис
Еммануель послали в Каліфорнію, щоб взяти інтерв'ю у мультимільйонера Рудольфа Браумена. Але вона розкопує компрометуючі знімки мільйонера, після чого редакція надсилає її розслідувати про бордель у Венеції.Сюжет (англ.)
Tony is the young member of an upper class Roman family; he lives a hectic double life, and under the guise of good student, he likes to persecute and kill prostitutes in the company of a couple of friends.Like Rabid Dogs (1976)
Like Rabid Dogs
актриса у ролі Germana
2 серпня 1976 (Світ)
Італія
1 год 26 хв
Читати опис (англ.)
Tony is the young member of an upper class Roman family; he lives a hectic double life, and under the guise of good student, he likes to persecute and kill prostitutes in the company of a couple of friends.Сюжет (англ.)
Kitty runs a brothel in Nazi Germany where the soldiers come to "relax". Recording devices have been installed in each room by a power hungry army official who plans to use the information to blackmail Hitler and gain power himself. A girl named Margherita discovers the little ploy and with Kitty's help plans to take on the dangerous task of exposing the conspiracy.Salon Kitty (1976)
Salon Kitty
актриса у ролі Marika
2 березня 1976 (Світ)
Італія, Західна Німеччина, Франція
2 год 9 хв
Читати опис (англ.)
Kitty runs a brothel in Nazi Germany where the soldiers come to "relax". Recording devices have been installed in each room by a power hungry army official who plans to use the information to blackmail Hitler and gain power himself. A girl named Margherita discovers the little ploy and with Kitty's help plans to take on the dangerous task of exposing the conspiracy.Madeline, Study of a Nightmare (1974)
Madeline, Study of a Nightmare
актриса у ролі Mary
25 травня 1974 (Світ)
1 год 40 хв
Сюжет (англ.)
Patrick Davenant con alcuni familiari e amici si reca, dopo una festa, a visitare un vecchio teatro di proprietà della famiglia, mai usato ma tenuto sempre in ordine. I rapporti tra di loro non sono dei migliori. Arrivati vengono accolti da un uomo misterioso che, si scopre in seguito, nessuno conosce. Patrick deve sposare Kim in seconde nozze; con loro c'è anche Vivian che doveva sposare un anno prima. Sul teatro grava una maledizione da secoli secondo la quale ogni cento anni diventerà una bara per tutti coloro che vi si troveranno. Ed in effetti le porte non si aprono, il telefono non funziona e un attentato alla vita di Patrick non ha successo. Ma in seguito?The Killer Reserved Nine Seats (1974)
The Killer Reserved Nine Seats
актриса у ролі Lynn Davenant
21 травня 1974 (Світ)
Італія
1 год 39 хв
Читати опис (англ.)
Patrick Davenant con alcuni familiari e amici si reca, dopo una festa, a visitare un vecchio teatro di proprietà della famiglia, mai usato ma tenuto sempre in ordine. I rapporti tra di loro non sono dei migliori. Arrivati vengono accolti da un uomo misterioso che, si scopre in seguito, nessuno conosce. Patrick deve sposare Kim in seconde nozze; con loro c'è anche Vivian che doveva sposare un anno prima. Sul teatro grava una maledizione da secoli secondo la quale ogni cento anni diventerà una bara per tutti coloro che vi si troveranno. Ed in effetti le porte non si aprono, il telefono non funziona e un attentato alla vita di Patrick non ha successo. Ma in seguito?Сюжет (англ.)
Rodolfo Persichetti has reached the maximum of his career and at the same time the minimum of his sexual capacities. A famous psychiatrist helps him in regaining his lost virility by mean of a new therapy.Erotomania (1974)
Erotomania
актриса у ролі Onorevole Belloni
1 січня 1974 (Світ)
Італія
1 год 40 хв
Читати опис (англ.)
Rodolfo Persichetti has reached the maximum of his career and at the same time the minimum of his sexual capacities. A famous psychiatrist helps him in regaining his lost virility by mean of a new therapy.Сюжет (англ.)
Anna, a blonde woman, instructs private investigator Lionelli to recover a pair of red panties, carelessly taken by a mysterious lord.Provaci anche tu Lionel (1973)
Provaci anche tu Lionel
актриса у ролі Jolanda
1 грудня 1973 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
Anna, a blonde woman, instructs private investigator Lionelli to recover a pair of red panties, carelessly taken by a mysterious lord.Сюжет (англ.)
A wealthy doctor Andrea Valenti (Gianni Garko) accidentally kills his mistress, then the doctor falls victim of blackmail.The Flower with Petals of Steel (1973)
The Flower with Petals of Steel
актриса у ролі Daniela
13 листопада 1973 (Світ)
Італія, Іспанія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
A wealthy doctor Andrea Valenti (Gianni Garko) accidentally kills his mistress, then the doctor falls victim of blackmail.Сюжет (англ.)
A woman who was promised to a powerful family's son at birth falls in love with another man, refuses to renounce him, and is sent to a nunnery by her shocked parents. Once there, she first ...Story of a Cloistered Nun (1973)
Story of a Cloistered Nun
актриса
9 листопада 1973 (Світ)
Італія, Франція, Західна Німеччина
1 год 37 хв
Читати опис (англ.)
A woman who was promised to a powerful family's son at birth falls in love with another man, refuses to renounce him, and is sent to a nunnery by her shocked parents. Once there, she first ...Сюжет (англ.)
After 2 years in prison Ricco is released and on a path of vengeance. His father, the head of a mafia family, is gunned down by the ambitious Don Vito and now Ricco is looking to settle the score.Ricco (1973)
Ricco
актриса у ролі Concetta Aversi
27 серпня 1973 (Світ)
Іспанія, Італія
1 год 29 хв
Читати опис (англ.)
After 2 years in prison Ricco is released and on a path of vengeance. His father, the head of a mafia family, is gunned down by the ambitious Don Vito and now Ricco is looking to settle the score.
Сайти
Фільтр
Останні коментарі до фільмів
В фільмі більше показують прагнення виготовити кру...
Lamborghini: Людина, що стоїть за легендою (2022)
Супер! Раджу до перегляду...Любов, брехня та кровопролиття (2024)
Мені здається, цей міні-серіал недооцінений. Я люб...Monstrous (2022)
Черговий проєкт, на який було багато сподівань. І ...Небувалі спадкоємці (2024)
Коли тільки почав виходити цей серіал, через доста...Вийди заміж за мого чоловіка (2024)
Не погано.
Але для повного розуміння того, що від...Фолаут (2024)
Це добре, що дивились в оригіналі на праймі. Питал...Фолаут (2024)
Нещодавно переглянуті: