Julie Garfield
Дата народження: 10 січня 1946 (79 років)
Знак зодіаку: Козоріг
Місце народження: Лос-Анджелес, Каліфорнія, США
Всього фільмів (на сайті): 28
Ролі: актриса
Сюжет (англ.)
Six years after an affair with the 15-year old daughter of the pastor who was his mentor, a former youth minister, now an ex-con and recovering addict, returns to his hometown seeking a ...Away from Here (2014)
Away from Here
Читати опис (англ.)
Six years after an affair with the 15-year old daughter of the pastor who was his mentor, a former youth minister, now an ex-con and recovering addict, returns to his hometown seeking a ...Сюжет (англ.)
This documentary, aired on the Turner Classic Movies (TCM) cable network, looks at the life and career of John Garfield, whose career was cut short when he died at age 39. His difficult ...The John Garfield Story (2003)
The John Garfield Story
Читати опис (англ.)
This documentary, aired on the Turner Classic Movies (TCM) cable network, looks at the life and career of John Garfield, whose career was cut short when he died at age 39. His difficult ...Сюжет (англ.)
Hollywood's most notorious scandals exposed through interviews and re-enactments.E! Mysteries & Scandals (1998—2001)
E! Mysteries & Scandals
Читати опис (англ.)
Hollywood's most notorious scandals exposed through interviews and re-enactments.Сюжет (англ.)
Michael Hayes is a tough but sensitive ex-cop who goes to work in the U.S. Attorney's office in New York City. When his boss is seriously injured in a bombing, Hayes becomes Acting U.S. Attorney, and butts heads with a number of enemMichael Hayes - Für Recht und Gerechtigkeit (1997—1998)
Michael Hayes - Für Recht und Gerechtigkeit
Читати опис (англ.)
Michael Hayes is a tough but sensitive ex-cop who goes to work in the U.S. Attorney's office in New York City. When his boss is seriously injured in a bombing, Hayes becomes Acting U.S. Attorney, and butts heads with a number of enemСюжет (англ.)
Ally Walker stars as Dr. Sam Waters, a detective with the Violent Crimes Task Force, a federal agency which often works with the FBI, ATF, and other crime-solving agencies. The VCTF ...Profiler (1996—2000)
Profiler
Читати опис (англ.)
Ally Walker stars as Dr. Sam Waters, a detective with the Violent Crimes Task Force, a federal agency which often works with the FBI, ATF, and other crime-solving agencies. The VCTF ...Сюжет
Серед нас є імітатори. Генії, здатні стати будь-ким, ким вони захочуть. У 1963, корпорація під назвою Центр ізолювала юного імітатора на ім'я Джарод і використовувала його неординарні здібності в своїх цілях. Але одного разу їх імітатор втік...Удавальник (1996—2000)
The Pretender
Читати опис
Серед нас є імітатори. Генії, здатні стати будь-ким, ким вони захочуть. У 1963, корпорація під назвою Центр ізолювала юного імітатора на ім'я Джарод і використовувала його неординарні здібності в своїх цілях. Але одного разу їх імітатор втік...Сюжет (англ.)
Tracey Ullman takes on a different topic in each episode, giving different characters opinions on such things as vanity, royalty, and law.Tracey Takes On... (1996—1999)
Tracey Takes On...
Читати опис (англ.)
Tracey Ullman takes on a different topic in each episode, giving different characters opinions on such things as vanity, royalty, and law.Сюжет (англ.)
A photographer obsessed with a wealthy man's beautiful wife kills her jealous husband in self-defense. The deceased man's down-and-out musician son soon is drawn in by his sexy stepmother ...The Little Death (1996)
The Little Death
Читати опис (англ.)
A photographer obsessed with a wealthy man's beautiful wife kills her jealous husband in self-defense. The deceased man's down-and-out musician son soon is drawn in by his sexy stepmother ...Сюжет (англ.)
Rosemary Holmstrom is struggling to bring up her son following the death of her husband. When she is diagnosed with AIDS, at first she refuses to believe it, but soon turns her attentions ...A Mother's Prayer (1995)
A Mother's Prayer
Читати опис (англ.)
Rosemary Holmstrom is struggling to bring up her son following the death of her husband. When she is diagnosed with AIDS, at first she refuses to believe it, but soon turns her attentions ...Сюжет
Сінтія і Джойс — кращі подруги, і доля піддає їх приятелювання страшному випробуванню. Неврівноважений чоловік Джойс знайдений мертвим. Багато разів нещасна жінка обіцяла вбити його. І напередодні загибелі між ними спалахнула чергова сварка. Сінтія прекрасно знала похмуру історію їх взаємин, але слідчому не сказала ні слова правди. Це була брехня заради порятунку. Та чи зможе вона врятувати Сінтію від страшної істини?Смертельні думки (1991)
Mortal Thoughts
16+Читати опис
Сінтія і Джойс — кращі подруги, і доля піддає їх приятелювання страшному випробуванню. Неврівноважений чоловік Джойс знайдений мертвим. Багато разів нещасна жінка обіцяла вбити його. І напередодні загибелі між ними спалахнула чергова сварка. Сінтія прекрасно знала похмуру історію їх взаємин, але слідчому не сказала ні слова правди. Це була брехня заради порятунку. Та чи зможе вона врятувати Сінтію від страшної істини?Сюжет (англ.)
A hitman heeds a spiritualist's prophesies that he will rise to the head of his family. He starts his ascension by clandestinely executing the heads of the family and casting the blame on ...Men of Respect (1990)
Men of Respect
Читати опис (англ.)
A hitman heeds a spiritualist's prophesies that he will rise to the head of his family. He starts his ascension by clandestinely executing the heads of the family and casting the blame on ...Сюжет
Парубок з дитинства обожнює гангстерів, і його єдина мрія — стати таким як вони: їздити в швидких машинах, носити дорогі костюми і користуватися загальною пошаною, що переходить в шанування. Пізніше він дійсно став гангстером, але за все в житті доводиться платити. Порушуючи правила, він зайнявся наркобізнесом без схвалення і без участі «сильних світу цього». Щоб уникнути відплати, він надає свідчення на своїх колишніх «колег», після чого йому належить поміняти ім'я і назавжди зникнути.Славні хлопці (1990)
Goodfellas
16+Читати опис
Парубок з дитинства обожнює гангстерів, і його єдина мрія — стати таким як вони: їздити в швидких машинах, носити дорогі костюми і користуватися загальною пошаною, що переходить в шанування. Пізніше він дійсно став гангстером, але за все в житті доводиться платити. Порушуючи правила, він зайнявся наркобізнесом без схвалення і без участі «сильних світу цього». Щоб уникнути відплати, він надає свідчення на своїх колишніх «колег», після чого йому належить поміняти ім'я і назавжди зникнути.Сюжет (англ.)
Once a successful corporate lawyer at a prestigious Philadelphia law firm, Jack Shannon lost his marriage and his job, due in part to a compulsive gambling habit. While Shannon maintains a good relationship with his daughter, his proShannon's Deal (1990—1991)
Shannon's Deal
Читати опис (англ.)
Once a successful corporate lawyer at a prestigious Philadelphia law firm, Jack Shannon lost his marriage and his job, due in part to a compulsive gambling habit. While Shannon maintains a good relationship with his daughter, his proСюжет (англ.)
An illiterate cook at a company cafeteria tries for the attention of a newly widowed woman. As they get to know one another, she discovers his inability to read. When he is fired, she takes on trying to teach him to read in her kitchen each night.Stanley & Iris (1990)
Stanley & Iris
Читати опис (англ.)
An illiterate cook at a company cafeteria tries for the attention of a newly widowed woman. As they get to know one another, she discovers his inability to read. When he is fired, she takes on trying to teach him to read in her kitchen each night.Сюжет (англ.)
Three years after his divorce from his model-wife is the psychologist Larry Livingstone ready for a new commitment. He falls in love with the young widow Beth who has two children. But Beth and the children are still in mourning over their dead husband and father and Larry finds it a bit difficult to penetrate their reservations. Larry himself has to deal with his ex-wife and his love for his own two kids. Slowly both Beth and the children realise that they have to go on with their lives and that they have been giving a second chance.See You in the Morning (1989)
See You in the Morning
Читати опис (англ.)
Three years after his divorce from his model-wife is the psychologist Larry Livingstone ready for a new commitment. He falls in love with the young widow Beth who has two children. But Beth and the children are still in mourning over their dead husband and father and Larry finds it a bit difficult to penetrate their reservations. Larry himself has to deal with his ex-wife and his love for his own two kids. Slowly both Beth and the children realise that they have to go on with their lives and that they have been giving a second chance.Сюжет
Двоє тупуватих невдах-піснярів, переважно позбавлених таланту, слуху, голосу і музичного смаку, виїжджають з Нью-Йорка, де нікому задарма не потрібні, виконувати свої шедеври в північноафриканське Марокко. Однак замість підкорення музичного Олімпу герої втягуються в міжнародні геополітичні ігри США і СРСР, пов'язані з боротьбою за вплив на сусідню державу Іштар і пошуком якоїсь давньої карти зі священним пророцтвом, яке може підірвати Близький Схід. Арґумент-кіно «Іштар», Ілейн Мей У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО вночі з 17 на 18 лютого, о 01:15, на телеканалі «1+1» – «Іштар»/ Ishtar (1987, США) – авантюрна американська музична комедія, що не цурається політичної сатири, поставлена сценаристкою та режисеркою на ім’я Ілейн Мей. У головних ролях – Дастін Гоффманн, Воррен Бітті, Ізабель Аджані.У центрі цієї комедії без кордонів – пригоди двох невдатливих шоуменів-співаків, що їх спрага успіху втягує в міжнародну інтригу на Півночі Африки, десь у напрямку вигаданої країни Іштар. Музика, божевільні співи, загадкова красуня, місцевий емір, ліві повстанці та міжнародні спецслужби – іще той коктейль, від якого будь-кому стане гаряче!
Варто одразу ж зауважити – «Іштар» вийшов на екрани 1987 року й не мав сподіваного успіху в американському кінопрокаті. Елейн Мей згодом в одному з інтерв’ю висловила думку, що належний прокат фільму завалило саме керівництво студії Columbia Pictures. Мовляв, провал був підготований і спровокований мало не у співпраці з Центральним розвідувальним управлінням, бо фільм «одверто носить характер політичної сатири».
Прямо кажучи, у цю конспірологічну версію, що нею, надихаючись самим сюжетом «Іштара», оперує авторка стрічки, якось повірити важко. Хоча, чого не буває на світі?!.
Та менше з тим, дещо згодом «Іштар» – ніби на зло усім на світі розвідувальним управлінням – став правдиво культовою стрічкою, надзвичайно популярною на відео, і, таким чином, практично реабілітованою не тільки для реальних глядачів, але й для історії кінематографа.
Також прикметно, що Воррен Бітті, про творчість якого йтиметься в програмі у спеціальному сюжеті, в цьому кінопроекті виступив не тільки як один із головних виконавців, а передусім як продюсер. Річ у тім, що у нього ще з кінця сімдесятих склалися гарні творчі й навіть дружні стосунки з Елен Мей, яка йому допомогла з одним із фільмів.
І ось у них виникла спільна ідея своєрідного римейку, а чи просто свого фільму-варіанту популярної у 40-60-х роках серії комедійних фільмів під назвою «Дорога на…», в яких брали участь надзнамениті зірки того часу Бінґ Кросбі та Боб Гоуп.
До речі, Кросбі був видатним джазовим виконавцем, що заклав певний архетип американського естрадного співака, який пізніше втілював, скажімо, Френк Синатра. Ну а Боб Гоуп – узагалі один із набільших і найславніших американських комічних акторів… Таким чином, Воррен Бітті й Дастін Гоффман ніби мали підхопити естафету. І, варто зауважити, попри всі складнощі й проблеми фільмування та прокатну драму «Іштара», це їм вдалося. Отже, на нас чекає весела музична подорож до «Іштара»!
А фільмування стрічки справді було непростим і навіть ризиковим. Північна Африка, Ізраїль, Палестина, Марокко, напружена міжнародна ситуація. Навіть з’явилися чутки, що палестинські бойовики планують викрасти єврея Дастіна Гоффмана з метою викликати гучний міжнародний резонанс. Та все обійшлося. Можливо, і не без участи якихось розвідувальних управлінь…
(C) Арґумент-кіно ЩАСЛИВЧИК ВОРРЕН БІТТІ Американський актор, режисер та продюсер Ворен Бітті дебютував у кіні 1961 року в картині «Пишність у траві», яку зняв класик американського кінематографа Еліа Казан. Бітті зіграв не дуже амбітного молодого чоловіка на ім’я Бад Стампер, що той прагне жити простим розміреним життям на власній фермі з коханою дівчиною, проте на заваді його планам стає батько, який покладає на сина дуже великі надії.
І хоча за свою роль Бітті отримав визнання публіки, звання чергового сексуального символу Голлівуду та номінацію на «Золотий глобус», наступних кілька років він наполегливо шукав амбітніший сценарій та амбітнішу роль, яка б зрезонувала з епохою і стала правдивим мистецьким та комерційним проривом.
Незабаром такий сценарій знайшовся, його написали зовсім молоді американці Дейвід Ньюмен та Роберт Бентон, які перебували під враженням від європейського кінематографа і прагнули щось подібне робити в Америці. Це був сценарій леґендарної сьогодні картини «Бонні і Клайд». Воррен Бітті став продюсером, а режисером запросив бути Артура Пенна, знаного на той час постановника. Разом вони створили стрічку, яка стала своєрідним маніфестом нової голлівудської кіноестетики та відкрила перед його творцями усі мислимі й немислимі можливості.
Бітті зіграв у фільмі одну з головних ролей, грабіжника банків Клайда Берроу, сексапільного молодого чоловіка, трохи невпевненого у собі, проте здатного на неординарні вчинки.
Після цього успіху, який приніс безпрецедентні критичні та фінансові урожаї, Бітті вирішує спочатку самостійно продюсувати, а згодом і фільмувати як режисер-постановник.
Його режисерським дебютом стала мелодрама на спортивну і містичну тему «Небеса можуть зачекати», яка розповідає зворушливу історію професійного футболіста Джо Пендлтона, котрого передчасно забирають на небеса вищі сили. Коли ж помилка стає очевидною, зворотній шлях виявляється складнішим, ніж на це сподівався Джо.
Бітті не тільки продюсував стрічку та доклав руку до сценарію, але й зіграв головну роль. Почасти він зобразив самого себе, бо за плечима в актора також активна футбольна кар’єра у шкільні роки. Бітті знову намагався якнайдалі відійти від ролі героя-коханця, яка супроводжувала його на екрані та поза ним, зігравши звичайного американського хлопця, не позбавленого амбіцій, проте щирого, відкритого і здатного до співчуття.
Розвиваючи успіх, 1981 року Бітті продюсує та ставить епічну драму «Червоні», яка розповідає про американського журналіста Джона Ріда і його пригоди у Росії під час Жовтневого перевороту та громадянської війни. Демократ за політичними переконаннями, Бітті зробив свого героя симпатичним лівим журналістом і почасти політиком, який шукає справедливости в несправедливому світі, проте щоразу не знаходить ідеалу та розчаровується.
Ця стрічка є також і класичною голлівудською любовною історією про створення пари на тлі політичних катаклізмів. Фільм дотепер справляє враження масштабністю дії, величезною кількістю знімальних об’єктів, подій та персонажів, а також віртуозною режисурою Воррена Бітті, який уміло дириґує цією кіносимфонією.
Після «Червоних», які були номіновані на дванадцять «Оскарів», а отримали три, у тому числі й за режисуру, Воррен Бітті фільмується і фільмує нечасто.
Тільки 1990 року він знову повертається у режисерське крісло, аби перенести на кіноекран знамениті комікси Честера Ґулда про детектива Діка Трейсі ("Дік Трейсі"), а також грає у картині головну роль. Стрічка була запущена у виробництво з огляду на величезний успіх дилогії про Бетмена, яку наприкінці вісімдесятих і на початку дев’яностих по-новаторському екранізував кінорежисер Тім Бартон. Воррен Бітті вирішив позмагатися на незнайомій для нього території і досяг певного успіху.
Картина стала помітною з кількох причин, насамперед через інноваційні візуальні рішення та використання цифрового авдіо, можливості якого були вперше продемонстровані саме у цьому фільмі. Стрічка зібрала ґроно відомих акторів у різноманітних ролях, а також перетворила на кінозірку поп-співачку Мадонну, яка записала для фільму кілька пісень і зіграла одну з провідних жіночих ролей.
1998 року Бітті фільмує останню на сьогодні свою стрічку "Булворт", де знову поєднує акторство із режисурою та продюсуванням. Цього разу він обирає актуальний та навіть модний на той час жанр політичної сатири й оповідає історію перевиборів сенатора з Каліфорнії Джея Біллінґтона Вулворта, політичного банкрута, який, передчуваючи програш, замовляє своє власне убивство.
Домовившись із кілерами, Вулворд останнього дня свого життя вирішує говорити своїм виборцями винятково правду і нічого крім гіркої та неприємної правди.
Проте, як це не дивно, така відвертість подобається електорату і рейтинґи сенатора несподівано зростають.
Звісно, у цій долі легковажній та ексцентричній комедії Бітті висміяв не тільки американський політичний істеблішмент дев’яностих, але, частково, і власний екранний образ лівого популіста, який прагне справедливости для всіх скривджених, проте здатен забезпечити цю справедливість тільки самому собі.
У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО вночі з 17 на 18 лютого, о 01:15, на телеканалі «1+1» – фільм «Іштар», що його Бітті продюсував і в якому зіграв одну з головних ролей. Проте цього разу він не був причетним (принаймні номінально) до сценарію та режисури. Як уже було сказано, картина принадна насамперед виконавцями головних ролей – самим Ворреном Бітті, Дастіном Гоффманом та французькою акторкою Ізабель Аджані, яка вносить у картину помітне еротичне напруження.
Стрічка створена цілком у дусі вісімдесятих років минулого століття, коли популярними були подібні історії про пригоди не зовсім молодих чоловіків в екзотичних місцях планети. Там вони досягають успіху, нечуваного у себе на батьківщині, істотно омолоджуються та переживають сплеск еротичних переживань. Хто-хто, а Воррен Бітті знається на таких речах.
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Іштар (1987)
Ishtar
Читати опис
Двоє тупуватих невдах-піснярів, переважно позбавлених таланту, слуху, голосу і музичного смаку, виїжджають з Нью-Йорка, де нікому задарма не потрібні, виконувати свої шедеври в північноафриканське Марокко. Однак замість підкорення музичного Олімпу герої втягуються в міжнародні геополітичні ігри США і СРСР, пов'язані з боротьбою за вплив на сусідню державу Іштар і пошуком якоїсь давньої карти зі священним пророцтвом, яке може підірвати Близький Схід. Арґумент-кіно «Іштар», Ілейн Мей У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО вночі з 17 на 18 лютого, о 01:15, на телеканалі «1+1» – «Іштар»/ Ishtar (1987, США) – авантюрна американська музична комедія, що не цурається політичної сатири, поставлена сценаристкою та режисеркою на ім’я Ілейн Мей. У головних ролях – Дастін Гоффманн, Воррен Бітті, Ізабель Аджані.У центрі цієї комедії без кордонів – пригоди двох невдатливих шоуменів-співаків, що їх спрага успіху втягує в міжнародну інтригу на Півночі Африки, десь у напрямку вигаданої країни Іштар. Музика, божевільні співи, загадкова красуня, місцевий емір, ліві повстанці та міжнародні спецслужби – іще той коктейль, від якого будь-кому стане гаряче!
Варто одразу ж зауважити – «Іштар» вийшов на екрани 1987 року й не мав сподіваного успіху в американському кінопрокаті. Елейн Мей згодом в одному з інтерв’ю висловила думку, що належний прокат фільму завалило саме керівництво студії Columbia Pictures. Мовляв, провал був підготований і спровокований мало не у співпраці з Центральним розвідувальним управлінням, бо фільм «одверто носить характер політичної сатири».
Прямо кажучи, у цю конспірологічну версію, що нею, надихаючись самим сюжетом «Іштара», оперує авторка стрічки, якось повірити важко. Хоча, чого не буває на світі?!.
Та менше з тим, дещо згодом «Іштар» – ніби на зло усім на світі розвідувальним управлінням – став правдиво культовою стрічкою, надзвичайно популярною на відео, і, таким чином, практично реабілітованою не тільки для реальних глядачів, але й для історії кінематографа.
Також прикметно, що Воррен Бітті, про творчість якого йтиметься в програмі у спеціальному сюжеті, в цьому кінопроекті виступив не тільки як один із головних виконавців, а передусім як продюсер. Річ у тім, що у нього ще з кінця сімдесятих склалися гарні творчі й навіть дружні стосунки з Елен Мей, яка йому допомогла з одним із фільмів.
І ось у них виникла спільна ідея своєрідного римейку, а чи просто свого фільму-варіанту популярної у 40-60-х роках серії комедійних фільмів під назвою «Дорога на…», в яких брали участь надзнамениті зірки того часу Бінґ Кросбі та Боб Гоуп.
До речі, Кросбі був видатним джазовим виконавцем, що заклав певний архетип американського естрадного співака, який пізніше втілював, скажімо, Френк Синатра. Ну а Боб Гоуп – узагалі один із набільших і найславніших американських комічних акторів… Таким чином, Воррен Бітті й Дастін Гоффман ніби мали підхопити естафету. І, варто зауважити, попри всі складнощі й проблеми фільмування та прокатну драму «Іштара», це їм вдалося. Отже, на нас чекає весела музична подорож до «Іштара»!
А фільмування стрічки справді було непростим і навіть ризиковим. Північна Африка, Ізраїль, Палестина, Марокко, напружена міжнародна ситуація. Навіть з’явилися чутки, що палестинські бойовики планують викрасти єврея Дастіна Гоффмана з метою викликати гучний міжнародний резонанс. Та все обійшлося. Можливо, і не без участи якихось розвідувальних управлінь…
(C) Арґумент-кіно ЩАСЛИВЧИК ВОРРЕН БІТТІ Американський актор, режисер та продюсер Ворен Бітті дебютував у кіні 1961 року в картині «Пишність у траві», яку зняв класик американського кінематографа Еліа Казан. Бітті зіграв не дуже амбітного молодого чоловіка на ім’я Бад Стампер, що той прагне жити простим розміреним життям на власній фермі з коханою дівчиною, проте на заваді його планам стає батько, який покладає на сина дуже великі надії.
І хоча за свою роль Бітті отримав визнання публіки, звання чергового сексуального символу Голлівуду та номінацію на «Золотий глобус», наступних кілька років він наполегливо шукав амбітніший сценарій та амбітнішу роль, яка б зрезонувала з епохою і стала правдивим мистецьким та комерційним проривом.
Незабаром такий сценарій знайшовся, його написали зовсім молоді американці Дейвід Ньюмен та Роберт Бентон, які перебували під враженням від європейського кінематографа і прагнули щось подібне робити в Америці. Це був сценарій леґендарної сьогодні картини «Бонні і Клайд». Воррен Бітті став продюсером, а режисером запросив бути Артура Пенна, знаного на той час постановника. Разом вони створили стрічку, яка стала своєрідним маніфестом нової голлівудської кіноестетики та відкрила перед його творцями усі мислимі й немислимі можливості.
Бітті зіграв у фільмі одну з головних ролей, грабіжника банків Клайда Берроу, сексапільного молодого чоловіка, трохи невпевненого у собі, проте здатного на неординарні вчинки.
Після цього успіху, який приніс безпрецедентні критичні та фінансові урожаї, Бітті вирішує спочатку самостійно продюсувати, а згодом і фільмувати як режисер-постановник.
Його режисерським дебютом стала мелодрама на спортивну і містичну тему «Небеса можуть зачекати», яка розповідає зворушливу історію професійного футболіста Джо Пендлтона, котрого передчасно забирають на небеса вищі сили. Коли ж помилка стає очевидною, зворотній шлях виявляється складнішим, ніж на це сподівався Джо.
Бітті не тільки продюсував стрічку та доклав руку до сценарію, але й зіграв головну роль. Почасти він зобразив самого себе, бо за плечима в актора також активна футбольна кар’єра у шкільні роки. Бітті знову намагався якнайдалі відійти від ролі героя-коханця, яка супроводжувала його на екрані та поза ним, зігравши звичайного американського хлопця, не позбавленого амбіцій, проте щирого, відкритого і здатного до співчуття.
Розвиваючи успіх, 1981 року Бітті продюсує та ставить епічну драму «Червоні», яка розповідає про американського журналіста Джона Ріда і його пригоди у Росії під час Жовтневого перевороту та громадянської війни. Демократ за політичними переконаннями, Бітті зробив свого героя симпатичним лівим журналістом і почасти політиком, який шукає справедливости в несправедливому світі, проте щоразу не знаходить ідеалу та розчаровується.
Ця стрічка є також і класичною голлівудською любовною історією про створення пари на тлі політичних катаклізмів. Фільм дотепер справляє враження масштабністю дії, величезною кількістю знімальних об’єктів, подій та персонажів, а також віртуозною режисурою Воррена Бітті, який уміло дириґує цією кіносимфонією.
Після «Червоних», які були номіновані на дванадцять «Оскарів», а отримали три, у тому числі й за режисуру, Воррен Бітті фільмується і фільмує нечасто.
Тільки 1990 року він знову повертається у режисерське крісло, аби перенести на кіноекран знамениті комікси Честера Ґулда про детектива Діка Трейсі ("Дік Трейсі"), а також грає у картині головну роль. Стрічка була запущена у виробництво з огляду на величезний успіх дилогії про Бетмена, яку наприкінці вісімдесятих і на початку дев’яностих по-новаторському екранізував кінорежисер Тім Бартон. Воррен Бітті вирішив позмагатися на незнайомій для нього території і досяг певного успіху.
Картина стала помітною з кількох причин, насамперед через інноваційні візуальні рішення та використання цифрового авдіо, можливості якого були вперше продемонстровані саме у цьому фільмі. Стрічка зібрала ґроно відомих акторів у різноманітних ролях, а також перетворила на кінозірку поп-співачку Мадонну, яка записала для фільму кілька пісень і зіграла одну з провідних жіночих ролей.
1998 року Бітті фільмує останню на сьогодні свою стрічку "Булворт", де знову поєднує акторство із режисурою та продюсуванням. Цього разу він обирає актуальний та навіть модний на той час жанр політичної сатири й оповідає історію перевиборів сенатора з Каліфорнії Джея Біллінґтона Вулворта, політичного банкрута, який, передчуваючи програш, замовляє своє власне убивство.
Домовившись із кілерами, Вулворд останнього дня свого життя вирішує говорити своїм виборцями винятково правду і нічого крім гіркої та неприємної правди.
Проте, як це не дивно, така відвертість подобається електорату і рейтинґи сенатора несподівано зростають.
Звісно, у цій долі легковажній та ексцентричній комедії Бітті висміяв не тільки американський політичний істеблішмент дев’яностих, але, частково, і власний екранний образ лівого популіста, який прагне справедливости для всіх скривджених, проте здатен забезпечити цю справедливість тільки самому собі.
У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО вночі з 17 на 18 лютого, о 01:15, на телеканалі «1+1» – фільм «Іштар», що його Бітті продюсував і в якому зіграв одну з головних ролей. Проте цього разу він не був причетним (принаймні номінально) до сценарію та режисури. Як уже було сказано, картина принадна насамперед виконавцями головних ролей – самим Ворреном Бітті, Дастіном Гоффманом та французькою акторкою Ізабель Аджані, яка вносить у картину помітне еротичне напруження.
Стрічка створена цілком у дусі вісімдесятих років минулого століття, коли популярними були подібні історії про пригоди не зовсім молодих чоловіків в екзотичних місцях планети. Там вони досягають успіху, нечуваного у себе на батьківщині, істотно омолоджуються та переживають сплеск еротичних переживань. Хто-хто, а Воррен Бітті знається на таких речах.
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Сюжет (англ.)
The lives and work of the staff of a major Los Angeles law firm.Сюжет (англ.)
Elizabeth Winfield is a retired teacher and matriarch of a problematic family who desperately tries to keep her family together, after many years they separated from each other. While she's...Family Reunion (1981)
Family Reunion
Читати опис (англ.)
Elizabeth Winfield is a retired teacher and matriarch of a problematic family who desperately tries to keep her family together, after many years they separated from each other. While she's...Сюжет (англ.)
Unpleasant story of rape and murder involving a disturbed veteran of the war in Vietnam.Night-Flowers (1979)
Night-Flowers
Читати опис (англ.)
Unpleasant story of rape and murder involving a disturbed veteran of the war in Vietnam.Сюжет
Жарко Степанович, старий патріарх циган, які живуть в Нью-Йорку, перед смертю вирішує назвати майбутнім ватажком не свого сина Гроффо, а онука Дейва. Той хоч і відмовляється стати «королем циган», але все ж зобов'язаний підкоритися волі діда. Обійшовши суперника, молодий король циган знаходить смертельного ворога в особі власного батька.Король циган (1978)
King of the Gypsies
Читати опис
Жарко Степанович, старий патріарх циган, які живуть в Нью-Йорку, перед смертю вирішує назвати майбутнім ватажком не свого сина Гроффо, а онука Дейва. Той хоч і відмовляється стати «королем циган», але все ж зобов'язаний підкоритися волі діда. Обійшовши суперника, молодий король циган знаходить смертельного ворога в особі власного батька.Сюжет (англ.)
In 1953, a cashier poses as a writer for blacklisted talents to submit their work through, but the injustice around him pushes him to take a stand.Сюжет
Нью-Йоркський лейтенант поліції Тео Коджак - головний герой у цій телевізійній поліцейській драмі. Коджак - суворий поліцейський, але його головна риса - пристрасть до льодяників на паличці. Незважаючи на свою важку роботу, він невпинно віддає злочинців під суд, залишаючись при цьому веселим і добродушним.Коджак (1973—1978)
Kojak
Читати опис
Нью-Йоркський лейтенант поліції Тео Коджак - головний герой у цій телевізійній поліцейській драмі. Коджак - суворий поліцейський, але його головна риса - пристрасть до льодяників на паличці. Незважаючи на свою важку роботу, він невпинно віддає злочинців під суд, залишаючись при цьому веселим і добродушним.Сюжет
Лікарю Боку за п'ятдесят, він розлучився з дружиною, діти розчарували і покинули його, він сам вже давно обмірковує самогубство. Тим часом, на його шиї госпіталь, в якому відбуваються нісенітні лікарські помилки, один з одним помирають лікарі, які їх здійснили. В цей час в госпіталі лежить пацієнт на прізвище Драммонд, за ним приїжджає донька Барбара, щоб відвезти додому в плем'я мексиканських індіанців, де його шанують як пророка...Лікарня (1971)
The Hospital
Читати опис
Лікарю Боку за п'ятдесят, він розлучився з дружиною, діти розчарували і покинули його, він сам вже давно обмірковує самогубство. Тим часом, на його шиї госпіталь, в якому відбуваються нісенітні лікарські помилки, один з одним помирають лікарі, які їх здійснили. В цей час в госпіталі лежить пацієнт на прізвище Драммонд, за ним приїжджає донька Барбара, щоб відвезти додому в плем'я мексиканських індіанців, де його шанують як пророка...Сюжет
Студент Кембриджа Олівер, нащадок багатого сімейства, закохується в студентку з бідної сім'ї. Спочатку Дженніфер відноситься до їх роману, як до легкого флірту, але потім любов повністю захоплює обох. Батьки Олівера всіляко намагаються перешкодити їм, але Олівер рве з ними і одружується на Дженніфер. Молоді щасливі, хоча і дуже обмежені в коштах, вона працює, він — продовжує навчання. Несподівано з'ясовується, що Дженніфер хвора на лейкемію і жити їй залишилося кілька місяців…Історія кохання (1970)
Love Story
6+Читати опис
Студент Кембриджа Олівер, нащадок багатого сімейства, закохується в студентку з бідної сім'ї. Спочатку Дженніфер відноситься до їх роману, як до легкого флірту, але потім любов повністю захоплює обох. Батьки Олівера всіляко намагаються перешкодити їм, але Олівер рве з ними і одружується на Дженніфер. Молоді щасливі, хоча і дуже обмежені в коштах, вона працює, він — продовжує навчання. Несподівано з'ясовується, що Дженніфер хвора на лейкемію і жити їй залишилося кілька місяців…Сюжет (англ.)
A radical student feels that he has been betrayed by the college association to which he belongs, and thinks more violent actions must be taken in order to alter the existing system.The Revolutionary (1970)
The Revolutionary
Читати опис (англ.)
A radical student feels that he has been betrayed by the college association to which he belongs, and thinks more violent actions must be taken in order to alter the existing system.Сюжет (англ.)
It's the morning after John and Mary's first sexual encounter with each other, which took place in his New York City loft apartment. They had only met for the first time the previous evening at a crowded trendy pick-up bar. They are both uncomfortable with the situation but don't want to show that discomfort to the other. They both realize that they don't know anything substantial about the other - including not even knowing each other's name - as each tries through whatever secret means to find out with who he/she just slept. As they slowly find out more about the other, they inject their own perception into the information, which is sometimes not quite reality. Over the next few hours, they, together and individually, will try to determine if there is any potential future for them, which includes their thoughts about the current most significant other in their respective lives, one who is more significant than the other, and their feelings about what they think the other person is thinking about their future.John and Mary (1969)
John and Mary
Читати опис (англ.)
It's the morning after John and Mary's first sexual encounter with each other, which took place in his New York City loft apartment. They had only met for the first time the previous evening at a crowded trendy pick-up bar. They are both uncomfortable with the situation but don't want to show that discomfort to the other. They both realize that they don't know anything substantial about the other - including not even knowing each other's name - as each tries through whatever secret means to find out with who he/she just slept. As they slowly find out more about the other, they inject their own perception into the information, which is sometimes not quite reality. Over the next few hours, they, together and individually, will try to determine if there is any potential future for them, which includes their thoughts about the current most significant other in their respective lives, one who is more significant than the other, and their feelings about what they think the other person is thinking about their future.Сюжет (англ.)
Joe is a psychiatrist who puts a hidden camera behind his couch, facing a wall sized mirror in order to document a number of women who come and go. Obsessed with a former lover, Joe intends to perform and record an "experiment in contemporary sexual aberration." In the process, Joe documents his own mental breakdown as well as a number of sexually volatile encounters with the women who come to see him.Coming Apart (1969)
Coming Apart
Читати опис (англ.)
Joe is a psychiatrist who puts a hidden camera behind his couch, facing a wall sized mirror in order to document a number of women who come and go. Obsessed with a former lover, Joe intends to perform and record an "experiment in contemporary sexual aberration." In the process, Joe documents his own mental breakdown as well as a number of sexually volatile encounters with the women who come to see him.Сюжет (англ.)
A Jewish man and a Jewish woman meet and while attracted to each other, find that their worlds are very different. She is the archtypical Jewish American Princess, very emotionally involved with her parents' world, and the world they have created for her, while he is much less dependent on his family. They begin an affair, which brings more differences to the surface.Goodbye, Columbus (1969)
Goodbye, Columbus
Читати опис (англ.)
A Jewish man and a Jewish woman meet and while attracted to each other, find that their worlds are very different. She is the archtypical Jewish American Princess, very emotionally involved with her parents' world, and the world they have created for her, while he is much less dependent on his family. They begin an affair, which brings more differences to the surface.Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати
Фільтр