Катерина Коломійцева Катерина Коломійцева

Знайдено 6 результатів rss

Попередження: рецензія містить спойлери

Екранізація Вольфганга Петерсена 2004-го року найбільш відомого твору античності - «Ілліади» Гомера. Бюджет стрічки - 497 міліонів долларів.
Поема сильно надихнула авторів фільму, грецькі міфи завжди будуть актуальною темою для кінематографу.
Екранізація вийшла доволі історично достовірною, близькою до сюжету поеми
Фільм дуже масштабний, гарний і викликає сильні емоції.
Баталістичні сцени відзначаються своєю епічністю.
Операторську роботу теж варто відзначити.
Акторський склад фільму складається з найвідоміших акторів - Брендан Глісон, Шон Бін, Бред Пітт, Орландо Блум та інші. Хоча, гра Ордандо Блум була відверто слабкою. Натомість, хочеться відзначити гру Брендана Глісона.
З мінусів хочеться відзначити також те, що у фільмі відсутня присутність античних богів. В Іліаді вони мали величезний вплив на перебіг сюжету.
Саме цей фільм я переглядала не один раз, одназначно раджу
Краще переглядати його у режисерській версії.

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Попередження: рецензія містить спойлери

Цар Едіп
Цар Едіп - екранізація італійського режисера Паоло Пазоліні одноіменної драми Софокла. В цілому, Пазоліні не сильно відходить від сюжету, лише деколи відходить від класичного тексту - наприклад, сцена з Сфінксом, який метафорично постає підсвідомістю Едипа, щоб зробити акцент на фрейдистській точці зору на цей міф.
Як і інші фільми режисера, цей несхожий на ніякий інший, він відзначається абсолютно особливою атмосферою, переходами і музикою.
Проте, з точки зору історичності та антуражу Стародавньої Греції є слабким, відчувається, що фільм знімали у Марокко.
Міф протікає одразу у двох часових відрізках - сучасності та часів античної Греції. В сучасних уривках, що обрамлюють фільм розповідається історія батька та сина, якого він ревнує до матері, що знов ж натякає, що режисер дивиться на цю історію крізь призму ідей Фрейда. В кінці показуються блукання сліпого Едипа сучасними італійськими кварталами.
Фільм мені однозначно сподобався.
Все, що відбувається на екрані, викликає сильні емоції.
Талановиті актори, костюми, марокканські пейзажі - створюють неймовірну атмосферу.
Пазоліні втягує в цей пустельний світ з колоритними жрецями, чудовиськами і пророцтвами.
Хотілось б окремо виділити Сільвану Мангано, на мою думку вона дивилась у фільмі неймовірно органічно і найкраще відзначилась.

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

300 спартанців - епічний фільм Зака Снайдера, знятий у 2007 році.
Безперечно, фільм є культовим та знайомим багатьом поціновувачам кінематографу.
Спецефекти, операторська робота - все на дуже високому рівні. Графіка для тих часів є дуже хорошою.
Фільм є екранізацією коміксів Френка Міллера, в основу яких лягла греко-перська війна.
Проте, історичної достовірності у фільмі доволі мало, все скоріше направлено на створення гарної картинки та епічної атмосфери. На мій смак, він є занадто фентезійним і пафосним.
Не дивлячись на це він затягує і відірватись від нього важко.
Сцени баталій і цитати з фільму «Це Спарта» і «Пам’ятайте, за що ми померли» - стали культовими.
Стрічка показує справжні патріотизм та відвагу.
З недоліків я б відзначила посередню акторську гру і костюми.
Хорошою акторською грою відзначились лише Майкл Фассбендер і Ліна Хіді.
Фільм раджу, на мою думку, кожен має ознайомитись з цією класикою.

Коментувати

Попередження: рецензія містить спойлери

Цю кінострічку важко оцінити однозначно.
Фільм розповідає про Гая Юлія Цезаря - його також називали Калігулою. Безперечно, один із найбільш контроверсійних фільмів що доводилось мені бачити, і зокрема, в історії кінематографу.
Фільм відзначився досить високим бюджетом (22 млрд.долларів)для тих часів, що сильно вплинуло й на «картинку»
Стрічка є неймовірно жорсткою та шокуючою. Після нього доволі важко повертатись у реальність: невиправдана жорстокість, перенасиченість сценами з насиллям та порнографією, море крові.
Ми бачимо розбещенного владою Калігулу, який буквально від неї божеволіє. За сюжетом Цезар вступає у боротьбу за престол з Тіберієм, якого згодом вбиває. Правління Цезаря починається з репресій, які надалі стають все більш жахітливими. Через розгульний спосіб життя і необмежену владу він викликає обурення у свого оточення. Не витримавши тиранії Калігули, його вбивають.
У фільма неймовірний акторський склад: Мальком МакДауелл, Джон Гілгуд, Тереза Савой та інші.
Триває все неймовірно довго - дві з половиною години, що робить його ще важчим для сприйняття.
Фільм не для всіх, утримаюсь від оцінок чи рекомендацій, вразливим людям його краще не дивитись.

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати

Не дивлячись на те, що мені дуже подобається творчість Алехандро Аменабара, Агора мені сподобалась
куди менше ніж інші його роботи.
Фільм демонструє боротьбу релігії з світом науки і наслідки проведення політики разом з релігією.
Фільм є досить антихристиянським. Християни в ньому зображені як агресивні та неосвічені варвари, що знищують все на своєму шляху.
На мою думку режисер занадто їх очорнив.
Хоча для цих людей християнство є лише прикриттям , ним вони виправдовують свою жагу до знищення та влади.
Алехандро Аменабара засуджує тиранію та релігійний фанатизм.
Дія відбувається у Александріі, на заході існування Римської Імперії. Головні герої - Давос, раб, що таємно приймає християнство та Гіпатія, римська вчена та філософ.
На жаль, у фільмі ми мало дізнаємось про особистість Гепатії, її історію не вистачає повнішого розкриття її долі з історичної точки зору.
З естетичної точки зору фільм доволі гарний, операторська робота неймовірно майстерна. Хотілось б також відзначи ... ти костюми і неймовірну атмосферу.
Акторська гра на високому рівні, особливо хотілось б відзначити Ашрафа Бархома і Рейчел Вайс.
Загалом, фільм раджу, але на фоні інших робіт Аменабара, стрічка є слабкою.

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати (1)

На мою думку, Медея є доволі нетиповим фільмом для Трієра, вона є його першою і останньою стрічкою античної тематика, хоча у багатьох його стрічках можна зустріти алюзії на античну міфологію історію.
Медея є екранізацією трагедії Євріпіда, Ларс не переосмислює радикально сам міф, це скоріше прямий його переказ.
Сам сценарій також не був написаний режисером, він взяв сценарій Дрейера.
На відміну від інших фільмів режисера, тут ще немає його відомого епатажу, проте є досить оригінальним.
Головною темою є тема дітовбивство - вбивство Медеєю своїх дітей. Медея в фільм зображена дуже сильною, мудрою, але жорсткою жінкою. Керстен Олесен чудово впоралась з своєю роллю, як і Удо Кір, який грав Ясона
Не дивлячись на те, що Трієр знімав фільм на ручну камеру і операторська робота є доволі незвичною, а якість залишає бажати кращого, фільм є неймовірно естетичним. У фільмі доволі мало кольору, але це позитивно впливає на його атмосферу.
Чудово вписується у фільм музика Йоакіма Хольбека
На ... мою думку, починати дивитись Трієра найкраще саме з цієї стрічки, адже вона є першою частиною « жіночої серії», в яку входять його найбільш яскраві роботи. До того ж, фільм добре готує до більш екстравагантних стрічок режисера
Отже, я можу порекомендувати Медею Трієра, яка сподобалась мені набагато більше ніж версія Пазоліні через свою естетичність, незвичність та чудову гру акторів.

1 з 1 користувачів вважає цю рецензію корисною
Коментувати
Нещодавно переглянуті: