"De fire store" er et begrep i norsk litteraturhistorie. Men klarer folk å huske hvem de er, og hvorfor er det en av dem som glemmes oftere enn andre? Løssalgsaviser konkurrerer om oppmerksomheten. Det samme gjør ulike produkter i butikkene. Hvilke mekanismer benytter de for å virke fristende for lesere og kunder? Slagord og overskrifter er helt avgjørende. Journalist Nils Christian Geelmuyden er en mester innen faget, og han avslører litt om hvordan han jobber. I tillegg blir vi med inn i VG for å se hvordan en avisside skapes. Det er en evig runddans: Noen lager en "tag" eller "piece", og like etter blir den forsøkt vasket bort. Er graffiti kunst eller forsøpling, og går det an å forene de to?
Коментарі:
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати
Останні коментарі до фільмів
Така, миленька драма, не дивлячись на весь сум......
Прощання (2019)
Дуже гарно передали серіал у фільмі-рімейку "Коман...Команда «А» (1983)
Нормальний тільки перший сезон...Чорний список (2013)
Цікаві тільки перші два сезони, а далі дурня якась...Детективне агентство «Місячне сяйво» (1985)
Відверто кажучі я очікувала гіршого. Але у підсумк...Загублене місто (2022)
Чудовий фільм. Рекомендую всім для перегляду, але ...Голос монстра (2016)
Хотіла піти на цей фільм в кіно, але не склалось. ...Операція «Фортуна»: Мистецтво перемоги (2023)
Нещодавно переглянуті: