![No Image](/assets/img/placeholder_342_192.png)
"De fire store" er et begrep i norsk litteraturhistorie. Men klarer folk å huske hvem de er, og hvorfor er det en av dem som glemmes oftere enn andre? Løssalgsaviser konkurrerer om oppmerksomheten. Det samme gjør ulike produkter i butikkene. Hvilke mekanismer benytter de for å virke fristende for lesere og kunder? Slagord og overskrifter er helt avgjørende. Journalist Nils Christian Geelmuyden er en mester innen faget, og han avslører litt om hvordan han jobber. I tillegg blir vi med inn i VG for å se hvordan en avisside skapes. Det er en evig runddans: Noen lager en "tag" eller "piece", og like etter blir den forsøkt vasket bort. Er graffiti kunst eller forsøpling, og går det an å forene de to?
Коментарі:
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати
Останні коментарі до фільмів
Чудовий фільм. Рекомендую всім для перегляду, але ...
Голос монстра (2016)
Хотіла піти на цей фільм в кіно, але не склалось. ...Операція «Фортуна»: Мистецтво перемоги (2023)
Фільм я не дивився але він крутий супер але я там ...Погані хлопці: Все або нічого (2024)
Несподобалось.
Банально, не логічно, часто не цік...Невірний (2019)
дуже добрий фільм... нажаль, щоб досягнути хочаб я...Чудовий день у нашому районі (2019)
Не найкраще продовження, але принаймні тут можна д...Парадокс Кловерфілда (2018)
Це мабуть єдиний представник жанру мокʼєментарі, я...Монстро (2008)
Нещодавно переглянуті: