"De fire store" er et begrep i norsk litteraturhistorie. Men klarer folk å huske hvem de er, og hvorfor er det en av dem som glemmes oftere enn andre? Løssalgsaviser konkurrerer om oppmerksomheten. Det samme gjør ulike produkter i butikkene. Hvilke mekanismer benytter de for å virke fristende for lesere og kunder? Slagord og overskrifter er helt avgjørende. Journalist Nils Christian Geelmuyden er en mester innen faget, og han avslører litt om hvordan han jobber. I tillegg blir vi med inn i VG for å se hvordan en avisside skapes. Det er en evig runddans: Noen lager en "tag" eller "piece", og like etter blir den forsøkt vasket bort. Er graffiti kunst eller forsøpling, og går det an å forene de to?
Коментарі:
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати
Останні коментарі до фільмів
Titanfall. Точно.
Якщо не ДжейЛо не так було би ц...
Атлас (2024)
Не краще першої частини, але теж непоганий, дивити...Дитя темряви: Перша жертва (2022)
Так і є. Денні Вільньов - хороший режисер, але тр...Дюна: Частина друга (2024)
Лютий треш. 2 бали за операторську роботу. 1 за са...Пробивний чувак (2023)
Розумію смаки різні, але як для не фаната сепергер...Хлопаки (2019)
Марно витрачений час....Від заходу до світанку 2: Криваві гроші з Техаса (1999)
Ось це мені й не подобається, що серіал відбитий н...Хлопаки (2019)
Нещодавно переглянуті: