Країни: | Японія |
---|---|
Жанр: |
екшн
комедія
детектив
трилер
кримінальний |
Бюджет: | 250 000 $ |
Прем'єра в світі: | 5 лютого 2021 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 17 листопада 2021 |
Режисер: | Kan Eguchi |
Намагаючись жити нормальним життям, смертоносний убивця повинен якось захистити молоду жінку та дати відсіч чоловікові, що прагне помсти. Чи обійдеться герой без убивств?
Код для перегляду рейтингу кінобази Виробничі компанії:
Режисер: Kan Eguchi
Сценаристи: Kan Eguchi, Katsuhisa Minami, Masahiro Yamaura
Композитор: Antongiulio Frulio
Оператори: Kôji Naoi
Намагаючись жити нормальним життям, смертоносний убивця повинен якось захистити молоду жінку та дати відсіч чоловікові, що прагне помсти. Чи обійдеться герой без вбивства? Це другий фільм серії про Фейбла – легендарного вбивцю.
Дивилась перший фільм декілька років тому. Тоді я лише трохи занурилась в японське кіно. Все було занадто незвично, здавалось нелогічним, то надмірно жорстоким, то занадто сентиментальним. Японське кіно – це інший світ, АБСОЛЮТНО несхожий на кіно, до якого звикли більшість глядачів. Я теж колись була такою. Бо задоволення від кіно часто буває саме через схожість з тим, що ти вже знаєш, через звичні ситуації, знайомих акторів, знайомі чини та наративи. Не всім хочеться пірнути в щось таке чуже.
Цей фільм мені сподобався більше першого, думаю перший потрібно передивитись.
Але ж так не можна знімати фільми. Коли спочатку завмираєш від жаху, а через декілька секунд починаєш посміхатись, бо кумедність зашкалює. Так майстерно поєднувати те, що ... не поєднується, здатні лише японці, це особливий острівний менталітет.
Так, за сюжетом Фейбл не може нікого вбивати, але він повинен захиститись, бо його мають вбити. Юнічі Окада неперевершений в ролі Фейбла. Він такий зовні байдужий і такий серйозний. Але іноді виглядає дуже смішним.
Стиль фільму витриманий чудово. Якудза у фільмі типові, вони говорять буденно про вбивства, але мають певні норми честі.
«Ти не вбивця. Відчуваю це по запаху».
«Ти впевнений, що його можна було відпускати?
-Усе буде гаразд. Він же професіонал. Я відчуваю цей запах»
Візуально фільм гарний. Гарно підібрані кольори – червоні рибки, червона голова папуги. А риби в домі Хінако… були зелені. Це дрібниці? Ні, це японське кіно. І дощ вночі й останній пазл в картину зоряного неба – все для повноти картини.
Та й екшн сцени японці знімають прекрасно. Секунда тиші перед вибухом. Карколомність погонь по риштованнях будинку, невідворотність загибелі в сценах у лісі. Робота оператора і монтажера підсилює напругу, але дивує своєю досконалістю.
Мені сподобався цей фільм.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати