EMP

Особисто в мене питань до героїв не так і багато - а ось до лору/світу/сюжету...

Черговий постапок, який починається "одразу", без пояснень чи якихось "подій" - ми спостерігаємо за відмовою людей від мови, "перевагою" природи (хоча не до кінця) - і це доволі цікавий досвід, бо доволі незвично зараз бачити "німе кіно", при чому це не від того що ні про що не говорять або замінюють це текстом, як в старих фільмах.

А ось далі - нам починають "крапати" сюжетом, виникають великі питання до оточення/природи (чому звірі так "спокійно" живуть?), людей (чому техніка/речі водночас і "не на місці", і їх дуже багато "на місці" водночас), "головних ворогів" (як вони так вибірково реагують на звуки, скільки ж їх мільярдів - якщо вони одразу з'являються "де треба", зачасту і не поодинці та багато іншого...), світоустрою загалом (піщані дорожки то взагалі "нонсенс" з точки зору практичності та довговічності). Як і до... Дій героїв "до фільму".

Ні, здавалося б не зважаючи на стільки питань "тут" - далі за сім'єю героїв споглядати "непогано", але.... Вони починають "здавати" свою ж організованість, не зважаючи на багато продуманих деталей (при чому дійсно "малих" деталей - що можна сказати навіть круто). Політика "відкритих дверей" взагалі дивна.

Ось ця концентрація на "не видавати звуки" зводить нанівець більшість "логічного" що могло бути - протидій то "звукам" багато, насправді, ще й окремо "похвала" твісту в фіналі. От в житті не повірю що це "змогли" тільки герої, а не ті ж військові/науковці і т.п. Ну і фінал цей "псевдо-відкритий"....

Чи будуть пояснення в наступних фільмах? Особисто я ще не знаю, а цей - на один раз. 6,85/10
Коментарі:
Поки коментарів нема. Будьте першими - напишіть коментар!

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати

Нещодавно переглянуті: