Уго Тоньяцці

Ugo Tognazzi

Дата народження: 23 березня 1922

Знак зодіаку: Овен

Дата смерті: 27 жовтня 1990 (68 років)

Місце народження: Кремона, Ломбардія, Італія

Всього фільмів (на сайті): 116

Ролі: актор (116), режисер ★ 7 (4), сценарист ★ 7 (4)

Фільмографія

Знайдено 116 результатів

Alfonso Sansone produttore per caso (2014) актор 0.0 imdb 8.5
Сюжет (англ.) After the war, almost by chance, Alfonso Sansone starts to produce documentary films and moves from Palermo to Rome, the city of film.

Alfonso Sansone produttore per caso (2014)

Alfonso Sansone produttore per caso

актор
Італія   58 хв
Читати опис (англ.) After the war, almost by chance, Alfonso Sansone starts to produce documentary films and moves from Palermo to Rome, the city of film.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 8.5 (10)
Моя оцінка:
/10
Happy to Be Different (2014) зіграв самого себе 0.0 imdb 6.5
Сюжет (англ.) N/A

Happy to Be Different (2014)

Happy to Be Different

зіграв самого себе
Італія   1 год 33 хв
Читати опис (англ.) N/A
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.5 (78)
Моя оцінка:
/10
Nitrate Base (1996) актор 8.5 imdb 6.7
Сюжет (англ.) The film celebrates the 100th anniversary of the birth of cinema. It presents the technical and artistic evolution of the motion pictures. We move from mute to sound, from black-and-white to color, through various genres and styles. All the aspects are taken into consideration: the historical context, the fashion, the star system and the unhappy ending to watching films in movie theaters.
Written by
>1felco

Nitrate Base (1996)

Nitrate Base

актор
Італія, Франція, Угорщина   1 год 27 хв
Читати опис (англ.) The film celebrates the 100th anniversary of the birth of cinema. It presents the technical and artistic evolution of the motion pictures. We move from mute to sound, from black-and-white to color, through various genres and styles. All the aspects are taken into consideration: the historical context, the fashion, the star system and the unhappy ending to watching films in movie theaters.
Written by
>1felco

КіноБаза: 8.5 (2)  IMDb: 6.7 (145)
Моя оцінка:
/10
Una famiglia in giallo (1991) актор 0.0 imdb 0.0

Una famiglia in giallo (1991)

Una famiglia in giallo

актор
Італія
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 0.0 (0)
Моя оцінка:
/10
Вогняні барабани
Вогняні барабани (1990) актор у ролі Carlo di Palma  ✓ укр. аудіо 7.0 imdb 6.4
Сюжет 1578 рік. Марокко звільнено з-під влади Португалії, проте серед арабських вождів виникають чвари. Принц Абдельмалек змушений тікати в Алжир, що знаходиться під владою Османів. Він бере участь в морських рейдах свого тестя Агат-Мора, доставляє зброю повсталим морискам Гранади, боронить Кіпр від іспанських військ, потрапляє в полон, звідки тікає за допомогою генуезького купця Карло ді Пальми. В Андалузії Абдельмалек знайомиться з Файзою, сестрою ватажка повсталих Акалая бен-Омейя. Однак дівчина викрадають розбійники та продають в гарем турецького султана, де здобуває його прихильність. Водночас, їй вдається бачитися з марокканським принцем під час його рідких приїздів в Стамбул. Але після смерті Селіма II Файзу відправляють у вигнання.
Вогняні барабани

Вогняні барабани (1990)

Drums of Fire

актор у ролі Carlo di Palma
СРСР, Іспанія, Італія, Марокко   4 год 5 хв
Читати опис 1578 рік. Марокко звільнено з-під влади Португалії, проте серед арабських вождів виникають чвари. Принц Абдельмалек змушений тікати в Алжир, що знаходиться під владою Османів. Він бере участь в морських рейдах свого тестя Агат-Мора, доставляє зброю повсталим морискам Гранади, боронить Кіпр від іспанських військ, потрапляє в полон, звідки тікає за допомогою генуезького купця Карло ді Пальми. В Андалузії Абдельмалек знайомиться з Файзою, сестрою ватажка повсталих Акалая бен-Омейя. Однак дівчина викрадають розбійники та продають в гарем турецького султана, де здобуває його прихильність. Водночас, їй вдається бачитися з марокканським принцем під час його рідких приїздів в Стамбул. Але після смерті Селіма II Файзу відправляють у вигнання.
Є українське аудіо
КіноБаза: 7.0 (1)  IMDb: 6.4 (107)
Моя оцінка:
/10
Tolérance (1989) актор у ролі Marmant 0.0 imdb 7.4
Сюжет (англ.) Tolerance is a young woman married to the gastronome hedonist Marmant. They live at the French family castle. One day Tolerance receives an inheritance from a distant relative.

Tolérance (1989)

Tolérance

актор у ролі Marmant
Франція   1 год 48 хв
Читати опис (англ.) Tolerance is a young woman married to the gastronome hedonist Marmant. They live at the French family castle. One day Tolerance receives an inheritance from a distant relative.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 7.4 (69)
Моя оцінка:
/10
Days of Inspector Ambrosio (1988) актор у ролі Giulio Ambrosio 0.0 imdb 6.1

Days of Inspector Ambrosio (1988)

Days of Inspector Ambrosio

актор у ролі Giulio Ambrosio
Італія   1 год 36 хв
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.1 (123)
Моя оцінка:
/10
The Last Minute (1987) актор у ролі Walter Ferroni 0.0 imdb 6.6
Сюжет (англ.) Walter Ferrari is an Italian soccer coach fired on the eve of the playoffs by club President Di Carlo.

The Last Minute (1987)

The Last Minute

актор у ролі Walter Ferroni
Італія   1 год 40 хв
Читати опис (англ.) Walter Ferrari is an Italian soccer coach fired on the eve of the playoffs by club President Di Carlo.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.6 (194)
Моя оцінка:
/10
Клітка для чудиків 3: Весілля
Клітка для чудиків 3: Весілля (1985) актор у ролі Renato Baldi 0.0 imdb 4.7
Сюжет У третій частині комедії Альбен отримує спадок, який перейде до нього за умови, що він протягом року одружиться і у нього народиться дитина. Ренато, людина прагматична і вольова, прокручує безліч підступних планів, щоб доставити дурня до вівтаря, включаючи удавання, що нібито в результаті нещасного випадку була відновлена його гетеросексуальність. Займався він і звідництвом, роздобувши десь юну розкішну блондинку, яку спокусив і кинув вагітною її колишній коханець.
Клітка для чудиків 3: Весілля Трейлер

Клітка для чудиків 3: Весілля (1985)

La Cage aux Folles 3: The Wedding

16+
актор у ролі Renato Baldi
Франція, Італія   1 год 27 хв
Читати опис У третій частині комедії Альбен отримує спадок, який перейде до нього за умови, що він протягом року одружиться і у нього народиться дитина. Ренато, людина прагматична і вольова, прокручує безліч підступних планів, щоб доставити дурня до вівтаря, включаючи удавання, що нібито в результаті нещасного випадку була відновлена його гетеросексуальність. Займався він і звідництвом, роздобувши десь юну розкішну блондинку, яку спокусив і кинув вагітною її колишній коханець.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.7 (896)
Моя оцінка:
/10
My Friends Act III (1985) актор у ролі Lello Mascetti 0.0 imdb 6.3
Сюжет (англ.) This time the "amici" (friends) are just four: Necchi, Meandri, Mascetti and Sassaroli. Nevertheless they are older they still love to spend their time mainly organizing irresistible jokes to everyone in every kind of situation. Mascetti is hospitalized in a geriatric clinic. Of course the place become immediately the main stage for all their jokes. After some jokes they decided to place an ultimate incredible and farcical joke to the clinic guests.
Трейлер

My Friends Act III (1985)

My Friends Act III

актор у ролі Lello Mascetti
Італія   1 год 50 хв
Читати опис (англ.) This time the "amici" (friends) are just four: Necchi, Meandri, Mascetti and Sassaroli. Nevertheless they are older they still love to spend their time mainly organizing irresistible jokes to everyone in every kind of situation. Mascetti is hospitalized in a geriatric clinic. Of course the place become immediately the main stage for all their jokes. After some jokes they decided to place an ultimate incredible and farcical joke to the clinic guests.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.3 (1698)
Моя оцінка:
/10
Good King Dagobert (1984) актор у ролі La pape Honorius et son sosie 0.0 imdb 4.4
Сюжет (англ.) The caravan of the lazy king Dagobert is attacked by robbers who massacre the guards and rape the women. Dagobert escapes and becomes a penitent on a pilgrimage to Rome with the Pope.

Good King Dagobert (1984)

Good King Dagobert

актор у ролі La pape Honorius et son sosie
Франція, Італія   1 год 52 хв
Читати опис (англ.) The caravan of the lazy king Dagobert is attacked by robbers who massacre the guards and rape the women. Dagobert escapes and becomes a penitent on a pilgrimage to Rome with the Pope.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.4 (502)
Моя оцінка:
/10
A Joke of Destiny, Lying in Wait Around the Corner Like a Bandit (1983) актор у ролі On. Vincenzo De Andreiis 0.0 imdb 5.9
Сюжет (англ.) The internal minister's very sophisticated ultra-technological and plated car stops for a mechanical accident in front of a villa. The owner of the villa is De Andreis that immediately ...

A Joke of Destiny, Lying in Wait Around the Corner Like a Bandit (1983)

A Joke of Destiny, Lying in Wait Around the Corner Like a Bandit

актор у ролі On. Vincenzo De Andreiis
Італія   1 год 45 хв
Читати опис (англ.) The internal minister's very sophisticated ultra-technological and plated car stops for a mechanical accident in front of a villa. The owner of the villa is De Andreis that immediately ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.9 (161)
Моя оцінка:
/10
Petomaniac (1983) актор у ролі Joseph Pujol 0.0 imdb 6.4
Сюжет (англ.) The real story of a French man who was able to control his own farts.

Petomaniac (1983)

Petomaniac

актор у ролі Joseph Pujol
Італія   1 год 43 хв
Читати опис (англ.) The real story of a French man who was able to control his own farts.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.4 (193)
Моя оцінка:
/10
My Friends Act II (1982) актор у ролі Conte Raffaello Mascetti 0.0 imdb 7.6
Сюжет (англ.) The four old friends meet on the grave of the fifth of them, Perozzi, who died at the end of the first episode. Time has passed but they are still up for adventures and cruel jokes, and while they recall the one they created together with the late friend, new ones are on their way, starting right there at the cemetery.

My Friends Act II (1982)

My Friends Act II

актор у ролі Conte Raffaello Mascetti
Італія   2 год 10 хв
Читати опис (англ.) The four old friends meet on the grave of the fifth of them, Perozzi, who died at the end of the first episode. Time has passed but they are still up for adventures and cruel jokes, and while they recall the one they created together with the late friend, new ones are on their way, starting right there at the cemetery.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 7.6 (3285)
Моя оцінка:
/10
Вибачте, якщо мало
Вибачте, якщо мало (1982) актор у ролі Carlo Reani 0.0 imdb 5.4
Сюжет Фільм складається з двох новел. Історія першої — це взаємини колишнього подружжя, яке знову зустрілося і через свої відносини, що не склалися, готові вбити один одного.Друга історія оповідає про сімейні стосунки родини, з якої дружина, склала раніше таємно порнороман. З'явився шантажист, який в замін на неоприлюднення роману вимагає від неї 30 хвилин інтимних відносин.
Вибачте, якщо мало

Вибачте, якщо мало (1982)

Unfaithfully Yours

актор у ролі Carlo Reani
Італія   1 год 31 хв
Читати опис Фільм складається з двох новел. Історія першої — це взаємини колишнього подружжя, яке знову зустрілося і через свої відносини, що не склалися, готові вбити один одного.Друга історія оповідає про сімейні стосунки родини, з якої дружина, склала раніше таємно порнороман. З'явився шантажист, який в замін на неоприлюднення роману вимагає від неї 30 хвилин інтимних відносин.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.4 (146)
Моя оцінка:
/10
Tragedy of a Ridiculous Man (1981) актор у ролі Primo Spaggiari 0.0 imdb 6.7
Сюжет (англ.) An Italian businessman decides whether to pay a ransom for his abducted son or not.

Tragedy of a Ridiculous Man (1981)

Tragedy of a Ridiculous Man

актор у ролі Primo Spaggiari
Італія   1 год 56 хв
Читати опис (англ.) An Italian businessman decides whether to pay a ransom for his abducted son or not.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.7 (1126)
Моя оцінка:
/10
Клітка для чудиків 2
Клітка для чудиків 2 (1980) актор у ролі Renato Baldi 0.0 imdb 5.8
Сюжет Ренато і Альбен потрапляють в неприємну історію, загрозливу їх життю: у Альбена випадково в руках опиняється мікрофільм (про що він сам не підозрює), за яким полюють шпигуни і спецслужби. Опинившись між двох вогнів, герої вимушені бігти до Італії. Альбену, якого Ренато знову видає за дружину, доводиться знов перевтілюватися в жінку. Ховаючись в горах у матері Ренато, Альбен вмудряється спокусити одного з суворих місцевих пастухів. Але тут на їх слід виходять шпигуни...
Клітка для чудиків 2 Трейлер

Клітка для чудиків 2 (1980)

La Cage aux Folles II

16+
актор у ролі Renato Baldi
Франція, Італія   1 год 42 хв
Читати опис Ренато і Альбен потрапляють в неприємну історію, загрозливу їх життю: у Альбена випадково в руках опиняється мікрофільм (про що він сам не підозрює), за яким полюють шпигуни і спецслужби. Опинившись між двох вогнів, герої вимушені бігти до Італії. Альбену, якого Ренато знову видає за дружину, доводиться знов перевтілюватися в жінку. Ховаючись в горах у матері Ренато, Альбен вмудряється спокусити одного з суворих місцевих пастухів. Але тут на їх слід виходять шпигуни...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.8 (2223)
Моя оцінка:
/10
Недільні коханці
Недільні коханці (1980) актор у ролі Armando (segment "Armando's Notebook")  ✓ укр. аудіо 0.0 imdb 5.5
Сюжет Фільм складається з чотирьох частин, який розповідає про любовні пригоди чотирьох людей з різних країн (Франції, Італії, Великої Британії та США).
Недільні коханці

Недільні коханці (1980)

Sunday Lovers

актор у ролі Armando (segment "Armando's Notebook")
Франція, Італія   2 год 5 хв
Читати опис Фільм складається з чотирьох частин, який розповідає про любовні пригоди чотирьох людей з різних країн (Франції, Італії, Великої Британії та США).
Є українське аудіо
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.5 (425)
Моя оцінка:
/10
Arrivano i bersaglieri (1980) актор у ролі Don Prospero 0.0 imdb 6.9
Сюжет (англ.) In the year 1870 Rome, then governed by the Pope, was captured by the Italian General La Marmora's troops. After the armistice, the Italian soldier Alfonso killed a Pope's soldier, the son ...

Arrivano i bersaglieri (1980)

Arrivano i bersaglieri

актор у ролі Don Prospero
Італія   2 год 0 хв
Читати опис (англ.) In the year 1870 Rome, then governed by the Pope, was captured by the Italian General La Marmora's troops. After the armistice, the Italian soldier Alfonso killed a Pope's soldier, the son ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.9 (82)
Моя оцінка:
/10
I'm Photogenic (1980) зіграв самого себе 0.0 imdb 6.1
Сюжет (англ.) Antonio vive a Laveno, sulle sponde del lago Maggiore e nella vita ha una sola passione: il cinema. La sua grande aspirazione è diventare un attore come i suoi idoli. Quando si decide al ...

I'm Photogenic (1980)

I'm Photogenic

зіграв самого себе
Італія, Франція   1 год 57 хв
Читати опис (англ.) Antonio vive a Laveno, sulle sponde del lago Maggiore e nella vita ha una sola passione: il cinema. La sua grande aspirazione è diventare un attore come i suoi idoli. Quando si decide al ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.1 (528)
Моя оцінка:
/10
The Terrace (1980) актор у ролі Amedeo 0.0 imdb 7.1
Сюжет (англ.) Expensive vines, tables filled with food, but emptiness inside. Everyone has stopped developing, and fastened in their roles. Hurtful, but still funny story about human development.

The Terrace (1980)

The Terrace

актор у ролі Amedeo
Італія, Франція   2 год 30 хв
Читати опис (англ.) Expensive vines, tables filled with food, but emptiness inside. Everyone has stopped developing, and fastened in their roles. Hurtful, but still funny story about human development.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 7.1 (1818)
Моя оцінка:
/10
I viaggiatori della sera (1979) режисер, актор у ролі Orso Banti, сценарист 7.0 imdb 6.6
Сюжет (англ.) A famous radio announcer is being retired at the top of his career and in full professional maturity. But for him and his wife life is not over now, he has more plans.

I viaggiatori della sera (1979)

I viaggiatori della sera

режисер, актор у ролі Orso Banti, сценарист
Іспанія, Італія   1 год 48 хв
Читати опис (англ.) A famous radio announcer is being retired at the top of his career and in full professional maturity. But for him and his wife life is not over now, he has more plans.
КіноБаза: 7.0 (1)  IMDb: 6.6 (179)
Моя оцінка:
/10
Затор
Затор (1979) актор у ролі Professor 0.0 imdb 6.9
Сюжет На римському шосе утворився затор з великої кількості автомобілів. У пастку потрапили найрізноманітніші люди з різних соціальних сфер. У картині немає головних героїв і сюжет розбитий на безліч дрібних подій. Люди кохаються і зраджують, дарують і крадуть, виявляють благородство і застосовують насильство і підлість. Комедійний тон фільму поступово стає трагедійним, один персонаж навіть помер. Та після напруженої ночі затор розсмоктується.
Затор Трейлер

Затор (1979)

Traffic Jam

актор у ролі Professor
Італія, Франція, Західна Німеччина, Іспанія   2 год 1 хв
Читати опис На римському шосе утворився затор з великої кількості автомобілів. У пастку потрапили найрізноманітніші люди з різних соціальних сфер. У картині немає головних героїв і сюжет розбитий на безліч дрібних подій. Люди кохаються і зраджують, дарують і крадуть, виявляють благородство і застосовують насильство і підлість. Комедійний тон фільму поступово стає трагедійним, один персонаж навіть помер. Та після напруженої ночі затор розсмоктується.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.9 (1182)
Моя оцінка:
/10
Where Are You Going on Holiday? (1978) актор у ролі Enrico (segment "Sarò tutta per te") 0.0 imdb 6.3
Сюжет (англ.) Three episodes, three funny couples and many great italians actors.

Where Are You Going on Holiday? (1978)

Where Are You Going on Holiday?

актор у ролі Enrico (segment "Sarò tutta per te")
Італія   2 год 7 хв
Читати опис (англ.) Three episodes, three funny couples and many great italians actors.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.3 (574)
Моя оцінка:
/10
First Love (1978) актор у ролі Ugo Cremonesi detto 'Picchio' 0.0 imdb 6.7
Сюжет (англ.) N/A

First Love (1978)

First Love

актор у ролі Ugo Cremonesi detto 'Picchio'
Італія   1 год 55 хв
Читати опис (англ.) N/A
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.7 (503)
Моя оцінка:
/10
Клітка для чудиків
Клітка для чудиків (1978) актор у ролі Renato Baldi 7.0 imdb 7.2
Сюжет Арман і Альберт живуть життям, із їхньої точки зору, ідеальним. Вони з успіхом тримають кічевий нічний клуб в самому центрі Майамі. Але їх затишний спокій раптово стрясає повернення сина Армана, який збирається одружитися на доньці ультра консервативного сенатора Кілі.
Мало того - сенатор з дружиною - вже в дорозі, щоб встигнути до вечері, за якою і повинне відбутися їх знайомство з містером і місіс Ідеальна Сім'я. Чи зможуть Арман і Альберт обвести їх навкруги пальця? Миле уявлення чекає застійного консерватора.
Клітка для чудиків Трейлер

Клітка для чудиків (1978)

La Cage aux Folles

18+
актор у ролі Renato Baldi
Франція, Італія   1 год 50 хв
Читати опис Арман і Альберт живуть життям, із їхньої точки зору, ідеальним. Вони з успіхом тримають кічевий нічний клуб в самому центрі Майамі. Але їх затишний спокій раптово стрясає повернення сина Армана, який збирається одружитися на доньці ультра консервативного сенатора Кілі.
Мало того - сенатор з дружиною - вже в дорозі, щоб встигнути до вечері, за якою і повинне відбутися їх знайомство з містером і місіс Ідеальна Сім'я. Чи зможуть Арман і Альберт обвести їх навкруги пальця? Миле уявлення чекає застійного консерватора.
КіноБаза: 7.0 (2)  IMDb: 7.2 (11863)
Моя оцінка:
/10
The Payoff (1978) актор у ролі Il commissario Assenza 0.0 imdb 7.0
Сюжет (англ.) Sasá Iovine, a small-time Neopolitan operator, finds himself in the thick of a multi-murder mystery when Don Michele, a building contractor hires Iovine to find his daughter who has disappeared with incriminating documents.

The Payoff (1978)

The Payoff

актор у ролі Il commissario Assenza
Італія   1 год 50 хв
Читати опис (англ.) Sasá Iovine, a small-time Neopolitan operator, finds himself in the thick of a multi-murder mystery when Don Michele, a building contractor hires Iovine to find his daughter who has disappeared with incriminating documents.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 7.0 (173)
Моя оцінка:
/10
The New Monsters (1977) актор у ролі Il marito (segment "L'uccellino della Val Padana") / Il cuoco (segment "Hostaria") / Il figlio (segment "Mammina mammona") 7.0 imdb 7.0
Сюжет (англ.) Several episodes depicting Italian's life in short humoristic stories.

The New Monsters (1977)

The New Monsters

актор у ролі Il marito (segment "L'uccellino della Val Padana") / Il cuoco (segment "Hostaria") / Il figlio (segment "Mammina mammona")
Італія   1 год 55 хв
Читати опис (англ.) Several episodes depicting Italian's life in short humoristic stories.
КіноБаза: 7.0 (1)  IMDb: 7.0 (2100)
Моя оцінка:
/10
Beach House (1977) актор у ролі Alfredo Cerquetti 0.0 imdb 6.2
Сюжет (англ.) Una domenica estiva in uno stabilimento balneare al Lido di Ostia (Roma). Una fauna umana variegata e tante storie che si intrecciano. Una squadra femmminile di pallacanestro ; due militari fissati per il body-building ; due benzinai con le loro fidanzate ; un sacerdote con un grosso...segreto ; due nonni con le loro nipotine incinte ; una coppia di fidanzati che cercano di avere un rapporto intimo per la prima volta ; e così via...
Трейлер

Beach House (1977)

Beach House

актор у ролі Alfredo Cerquetti
Італія   1 год 46 хв
Читати опис (англ.) Una domenica estiva in uno stabilimento balneare al Lido di Ostia (Roma). Una fauna umana variegata e tante storie che si intrecciano. Una squadra femmminile di pallacanestro ; due militari fissati per il body-building ; due benzinai con le loro fidanzate ; un sacerdote con un grosso...segreto ; due nonni con le loro nipotine incinte ; una coppia di fidanzati che cercano di avere un rapporto intimo per la prima volta ; e così via...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.2 (814)
Моя оцінка:
/10
Нене
Нене (1977) актор у ролі 'Baffo' - the barber  ✓ укр. аудіо 6.0 imdb 6.2
Сюжет Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).

Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.

Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.


Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.

І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.

Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"

Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.

Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».


Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…

Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.

Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.

У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.


Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.

Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.

Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.

Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.

Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.


Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.

Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.

У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.

Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.


У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.

Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.

Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.


Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.

У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.

1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.


Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.

У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.

Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.


Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.

І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Нене

Нене (1977)

Sweet Adolescents

актор у ролі 'Baffo' - the barber
Італія   1 год 46 хв
Читати опис Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).

Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.

Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.


Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.

І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.

Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"

Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.

Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».


Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…

Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.

Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.

У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.


Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.

Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.

Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.

Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.

Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.


Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.

Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.

У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.

Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.


У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.

Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.

Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.


Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.

У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.

1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.


Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.

У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.

Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.


Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.

І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Є українське аудіо
КіноБаза: 6.0 (1)  IMDb: 6.2 (364)
Моя оцінка:
/10
Сайти

Фільтр

Включати жанри:


Не включати жанри:


Включати країни:

Не включати країни:


Виберіть існуюче ключове слово.
Виберіть існуючу компанію.
Виберіть існуючу персону.

Якщо вибраний статус, фільтрує тільки фільми з цим статусом.

Впишіть від 1 до 10.
Впишіть від 1 до 10.
Впишіть від 1 до 100.
Впишіть від 1 до 100.
Впишіть від 1 до 18.











Показати тільки
Нещодавно переглянуті: