Знайдено 20 результатів

Temptation (1988) 10 січня 1988 0.0 imdb 4.6
Сюжет (англ.) Ann, a very attractive woman, after his man's sudden death becomes the owner of a booming advertising agency called Image. Dario, its good-looking manager, conquers Ann to lay a trap for ...

Temptation (1988)

Temptation

Італія   1 год 26 хв
Читати опис (англ.) Ann, a very attractive woman, after his man's sudden death becomes the owner of a booming advertising agency called Image. Dario, its good-looking manager, conquers Ann to lay a trap for ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.6 (82)
Моя оцінка:
/10
Venus on Fire (1984) 16 травня 1984 0.0 imdb 5.6
Сюжет (англ.) Two American executives for a cosmetics company travel to the Greek islands in search for a model for their new line of suntan lotion, "Venus". They run into more than they bargained for.

Venus on Fire (1984)

Venus on Fire

Франція, США   1 год 22 хв
Читати опис (англ.) Two American executives for a cosmetics company travel to the Greek islands in search for a model for their new line of suntan lotion, "Venus". They run into more than they bargained for.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.6 (83)
Моя оцінка:
/10
The Click (1985) 17 квітня 1985 0.0 imdb 4.1
Сюжет (англ.) A man, Dr. Fez, is blackmailed into taking a fall for his boss. However, with a cruel invention that he created, Dr. Fez has plans of his own to seek revenge against his blackmailer.

The Click (1985)

The Click

Франція   1 год 20 хв
Читати опис (англ.) A man, Dr. Fez, is blackmailed into taking a fall for his boss. However, with a cruel invention that he created, Dr. Fez has plans of his own to seek revenge against his blackmailer.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.1 (347)
Моя оцінка:
/10
Привабливість
Привабливість (1987) 22 лютого 1987 0.0 imdb 4.7
Сюжет (англ.) A wealthy manufacturer agrees to a tantalizingly dangerous proposition. As a guest at the villa of an eccentric host, the industrialist is challenged to a game of wits in which the prize is...
Привабливість

Привабливість (1987)

Top Model

Італія   1 год 21 хв
Читати опис (англ.) A wealthy manufacturer agrees to a tantalizingly dangerous proposition. As a guest at the villa of an eccentric host, the industrialist is challenged to a game of wits in which the prize is...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.7 (132)
Моя оцінка:
/10
Нене
Нене (1977) 21 вересня 1977  ✓ укр. аудіо 6.0 imdb 6.2
Сюжет Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).

Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.

Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.


Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.

І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.

Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"

Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.

Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».


Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…

Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.

Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.

У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.


Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.

Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.

Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.

Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.

Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.


Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.

Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.

У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.

Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.


У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.

Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.

Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.


Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.

У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.

1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.


Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.

У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.

Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.


Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.

І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Нене

Нене (1977)

Sweet Adolescents

Італія   1 год 46 хв
Читати опис Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).

Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.

Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.


Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.

І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.

Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"

Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.

Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».


Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…

Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.

Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.

У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.


Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.

Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.

Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.

Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.

Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.


Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.

Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.

У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.

Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.


У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.

Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.

Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.


Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.

У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.

1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.


Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.

У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.

Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.


Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.

І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Є українське аудіо
КіноБаза: 6.0 (1)  IMDb: 6.2 (366)
Моя оцінка:
/10
Emmanuelle: Queen of Sados (1980) 12 березня 1980 6.0 imdb 4.4
Сюжет (англ.) After years of abuse at the hands of her husband, a woman, Emmanouella, is pushed to the breaking point. She hires a hitman to do in her husband, but just when she thinks her troubles are at an end, the assassin blackmails her. As her husband's business partner struggles to prove her guilt, and as the hitman continues to threaten her new found security, Emmanouella struggles to keep her name clear and to keep her naive stepdaughter from becoming tangled in the web of danger she has created.

Emmanuelle: Queen of Sados (1980)

Emmanuelle: Queen of Sados

Греція, Кіпр   1 год 31 хв
Читати опис (англ.) After years of abuse at the hands of her husband, a woman, Emmanouella, is pushed to the breaking point. She hires a hitman to do in her husband, but just when she thinks her troubles are at an end, the assassin blackmails her. As her husband's business partner struggles to prove her guilt, and as the hitman continues to threaten her new found security, Emmanouella struggles to keep her name clear and to keep her naive stepdaughter from becoming tangled in the web of danger she has created.
КіноБаза: 6.0 (1)  IMDb: 4.4 (776)
Моя оцінка:
/10
Smell of Flesh (1974) 8 грудня 1975 0.0 imdb 5.7
Сюжет (англ.) Salvatore Cannavone (Domenico Modugno) is a Sicilian cobbler-cum-shoe salesman who has worked for thirty years in New York City. He returns to his hometown where, although of modest means ...

Smell of Flesh (1974)

Smell of Flesh

Італія   1 год 35 хв
Читати опис (англ.) Salvatore Cannavone (Domenico Modugno) is a Sicilian cobbler-cum-shoe salesman who has worked for thirty years in New York City. He returns to his hometown where, although of modest means ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.7 (152)
Моя оцінка:
/10
Come Play With Me (1968) 30 квітня 1968 0.0 imdb 6.0
Сюжет (англ.) Young Alvise's body is paralyzed, or at least he thinks so. He is infatuated by his beautiful aunt Lea. What starts as innocent therapy and care soon develops into strange erotic and psychological battle between them.

Come Play With Me (1968)

Come Play With Me

Італія   1 год 34 хв
Читати опис (англ.) Young Alvise's body is paralyzed, or at least he thinks so. He is infatuated by his beautiful aunt Lea. What starts as innocent therapy and care soon develops into strange erotic and psychological battle between them.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.0 (299)
Моя оцінка:
/10
Black Venus (1983) 5 січня 1983 0.0 imdb 4.4
Сюжет (англ.) Spanish actor Jose Antonio Ceinos stars as a down-and-out sculptor, whose inspiration returns with the strange appearance of a beautiful, mysterious black muse.

Black Venus (1983)

Black Venus

Багамські Острови, США   1 год 20 хв
Читати опис (англ.) Spanish actor Jose Antonio Ceinos stars as a down-and-out sculptor, whose inspiration returns with the strange appearance of a beautiful, mysterious black muse.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 4.4 (508)
Моя оцінка:
/10
Borderline (2008) 8 лютого 2008 0.0 imdb 6.5
Сюжет (англ.) An erotic drama about a woman facing her 30th birthday who looks back at her life growing-up with her grandmother, crazy mother and her over-indulgence with men, sex and alcohol.

Borderline (2008)

Borderline

Канада   1 год 50 хв
Читати опис (англ.) An erotic drama about a woman facing her 30th birthday who looks back at her life growing-up with her grandmother, crazy mother and her over-indulgence with men, sex and alcohol.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.5 (1244)
Моя оцінка:
/10
Open My Heart (2002) 7 вересня 2002 4.0 imdb 4.9
Сюжет (англ.) Maria has worked as a prostitute since her mother died 15 years ago. Her younger sister Catarina is now a shy 17-year old, devoted to art and music, and the lover of her elder sibling, who ...
Трейлер

Open My Heart (2002)

Open My Heart

Італія   1 год 33 хв
Читати опис (англ.) Maria has worked as a prostitute since her mother died 15 years ago. Her younger sister Catarina is now a shy 17-year old, devoted to art and music, and the lover of her elder sibling, who ...
КіноБаза: 4.0 (1)  IMDb: 4.9 (363)
Моя оцінка:
/10
Guardian of the Frontier (2002) 14 лютого 2002 5.0 imdb 5.8
Сюжет (англ.) A canoe trip down the river Kolpa becomes a journey of discovery for three female students.

Guardian of the Frontier (2002)

Guardian of the Frontier

Словенія, Німеччина, Франція   1 год 38 хв
Читати опис (англ.) A canoe trip down the river Kolpa becomes a journey of discovery for three female students.
КіноБаза: 5.0 (1)  IMDb: 5.8 (448)
Моя оцінка:
/10
Finn's Girl (2007) 4 червня 2007 5.0 imdb 5.2
Сюжет (англ.) Dr. Finn Jeffries plays a new stepmother to her deceased lover's daughter Zelly. She also took over her lover's abortion clinic that is being protested by increasingly violent "pro-lifer's"...
Трейлер

Finn's Girl (2007)

Finn's Girl

Канада   1 год 28 хв
Читати опис (англ.) Dr. Finn Jeffries plays a new stepmother to her deceased lover's daughter Zelly. She also took over her lover's abortion clinic that is being protested by increasingly violent "pro-lifer's"...
КіноБаза: 5.0 (1)  IMDb: 5.2 (276)
Моя оцінка:
/10
Lollipop Monster (2011) 14 лютого 2011 0.0 imdb 6.5
Сюжет (англ.) Ari and Oona. Two 15-year-old girls, two dysfunctional families. Absolute opposites and yet somehow similar. No one listens, no one hears. Ari feels she is misunderstood and compensates for...

Lollipop Monster (2011)

Lollipop Monster

Німеччина   1 год 30 хв
Читати опис (англ.) Ari and Oona. Two 15-year-old girls, two dysfunctional families. Absolute opposites and yet somehow similar. No one listens, no one hears. Ari feels she is misunderstood and compensates for...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.5 (461)
Моя оцінка:
/10
The Chambermaid Lynn (2014) 25 травня 2015 0.0 imdb 6.1
Сюжет (англ.) Lynn is the most thorough chambermaid at the hotel where she works. Crippled by her own shyness, she rummages through the guests' belongings and even hides under their beds, vicariously experiencing their discreet interludes. When she finds herself present during a session with the call girl Chiara, Lynn can't help but let her curiosity get the better of her. Bold and unrestrained, Chiara soon draws Lynn out of her shell, opening her up to a new intimacy Lynn had previously only experienced as an intrepid voyeur.
Трейлер

The Chambermaid Lynn (2014)

The Chambermaid Lynn

Німеччина   1 год 30 хв
Читати опис (англ.) Lynn is the most thorough chambermaid at the hotel where she works. Crippled by her own shyness, she rummages through the guests' belongings and even hides under their beds, vicariously experiencing their discreet interludes. When she finds herself present during a session with the call girl Chiara, Lynn can't help but let her curiosity get the better of her. Bold and unrestrained, Chiara soon draws Lynn out of her shell, opening her up to a new intimacy Lynn had previously only experienced as an intrepid voyeur.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.1 (973)
Моя оцінка:
/10
X, Y and Zee (1972) 1 липня 1971 0.0 imdb 5.8
Сюжет (англ.) The venomous and amoral wife of a wealthy architect tries, any way she can, to break up the blossoming romance between her husband and his new mistress; a good-natured young widow who holds a dark past.
Трейлер

X, Y and Zee (1972)

X, Y and Zee

Велика Британія   1 год 50 хв
Читати опис (англ.) The venomous and amoral wife of a wealthy architect tries, any way she can, to break up the blossoming romance between her husband and his new mistress; a good-natured young widow who holds a dark past.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.8 (1416)
Моя оцінка:
/10
Love, Math and Sex (1997) 5 серпня 1997 3.0 imdb 6.0
Сюжет (англ.) A highly intelligent teenage girl has an affair with a 40-year-old man.
Трейлер

Love, Math and Sex (1997)

Love, Math and Sex

Франція, Бельгія, Швейцарія   1 год 40 хв
Читати опис (англ.) A highly intelligent teenage girl has an affair with a 40-year-old man.
КіноБаза: 3.0 (1)  IMDb: 6.0 (279)
Моя оцінка:
/10
Born to Suffer (2009) 12 лютого 2010 0.0 imdb 6.4
Сюжет (англ.) 'Nacidas para sufrir' is the tale of a group of women (a sweet old lady, her religious niece, her servant and the latter's disabled mother), all so generous and selfless that they almost ...

Born to Suffer (2009)

Born to Suffer

Іспанія   1 год 43 хв
Читати опис (англ.) 'Nacidas para sufrir' is the tale of a group of women (a sweet old lady, her religious niece, her servant and the latter's disabled mother), all so generous and selfless that they almost ...
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 6.4 (227)
Моя оцінка:
/10
Lies of the Twins (1991) 21 серпня 1991 0.0 imdb 5.1
Сюжет (англ.) A model becomes romantically involved with her therapist. One day she sees him with another woman, it turns out to be his evil twin, who is also a therapist. Complications ensue.

Lies of the Twins (1991)

Lies of the Twins

США   1 год 33 хв
Читати опис (англ.) A model becomes romantically involved with her therapist. One day she sees him with another woman, it turns out to be his evil twin, who is also a therapist. Complications ensue.
КіноБаза: 0.0 (0)  IMDb: 5.1 (243)
Моя оцінка:
/10
Покохати Аннабель
Покохати Аннабель (2006) 24 травня 2007 8.6 imdb 6.3
Сюжет Аннабель — дочка сенатора та учениця школи, яка закохується у Сімону, свою вчительку у католицькій школі. Сімоне доручають контролювати Аннабель, допомагати їй. Але натомість вона все більше і більше закохується у свою ученицю, у її внутрішній світ. У міру того, як їхні стосунки поглиблюються, їм доводиться стикатися з негативною реакцією оточуючих.
Покохати Аннабель Трейлер

Покохати Аннабель (2006)

Loving Annabelle

США   1 год 17 хв
Читати опис Аннабель — дочка сенатора та учениця школи, яка закохується у Сімону, свою вчительку у католицькій школі. Сімоне доручають контролювати Аннабель, допомагати їй. Але натомість вона все більше і більше закохується у свою ученицю, у її внутрішній світ. У міру того, як їхні стосунки поглиблюються, їм доводиться стикатися з негативною реакцією оточуючих.
КіноБаза: 8.6 (5)  IMDb: 6.3 (13480)
Моя оцінка:
/10

Фільтр

Включати жанри:


Не включати жанри:


Включати країни:

Не включати країни:


Виберіть існуюче ключове слово.
Виберіть існуючу компанію.
Виберіть існуючу персону.

Якщо вибраний статус, фільтрує тільки фільми з цим статусом.

Впишіть від 1 до 10.
Впишіть від 1 до 10.
Впишіть від 1 до 100.
Впишіть від 1 до 100.
Впишіть від 1 до 18.











Показати тільки
Нещодавно переглянуті: