Сюжет (англ.)
The mafia has overrun a section of the country so ruinously that a very stern man has been sent by the government to be the governor in that region. He has been given wide-ranging power and authority and is not afraid to use it.I Am the Law (1977)
I Am the Law
23 вересня 1977 (Світ)
Італія
1 год 50 хв
Читати опис (англ.)
The mafia has overrun a section of the country so ruinously that a very stern man has been sent by the government to be the governor in that region. He has been given wide-ranging power and authority and is not afraid to use it.Сюжет (англ.)
In this period piece set in Italy, Nicola Bellizzi dreams of becoming a lawyer. However, when he seeks the reason that people are reluctant to help him in his goals, he discovers that some ...Blood Brothers (1974)
Blood Brothers
23 лютого 1974 (Світ)
Італія
2 год 10 хв
Читати опис (англ.)
In this period piece set in Italy, Nicola Bellizzi dreams of becoming a lawyer. However, when he seeks the reason that people are reluctant to help him in his goals, he discovers that some ...Сюжет (англ.)
Two friends grow up together in the Sicily of the '50s. Two different destiny, two different way of life. Could their friendship survive to the mafia shadow?Сюжет (англ.)
A journalist wants to make a film about the life and death of Claretta Petacci, the mistress of Benito Mussolini. For this, she will turn to her sister Miriam.Сюжет (англ.)
In un caseggiato tre ladruncoli vengono scoperti e viene chiamata la polizia ed uno dei tre viene ucciso da un poliziotto. Luigi, che vive là con la moglie Marta e la figlia Rossana assiste...Сюжет (англ.)
Gregoire is retiring after many years with the same bank, and his collegues surprise him with the gift of a beautiful call girl, Barbara. Thinking she is a conquest, he impersonates the bank president, leading to a comedy of mistaken identities.Bankers Also Have Souls (1982)
Bankers Also Have Souls
24 березня 1982 (Світ)
Франція, Італія
1 год 40 хв
Читати опис (англ.)
Gregoire is retiring after many years with the same bank, and his collegues surprise him with the gift of a beautiful call girl, Barbara. Thinking she is a conquest, he impersonates the bank president, leading to a comedy of mistaken identities.Сюжет
Дія фільму відбувається в невеликому сіцілійському містечку. Капітан поліції, розслідуючи вбивство керівника будівельної компанії, знаходить, що всі, кого він допитує, не хочуть нічого говорити.День сови (1968)
The Day of the Owl
16+
17 лютого 1968 (Світ)
Італія, Франція
1 год 52 хв
Читати опис
Дія фільму відбувається в невеликому сіцілійському містечку. Капітан поліції, розслідуючи вбивство керівника будівельної компанії, знаходить, що всі, кого він допитує, не хочуть нічого говорити.
Є українське аудіо
Сюжет
Дві гарні жінки — «Солодка» і Лаура волею долі зустрічаються і потрапляють у різні смішні у несмішні ситуації. Любляча «прикрасити» і мотоцикли «Солодка» поспішає ніби до улюбленого на побачення. Лаура, працівниця пральні, повіривши їй і втомившись від чоловіка, кидає все і йде за нею... Клаудія Кардинале (ліворуч) і Моніка Вітті кадр з фільмуТак починається пригода (1975)
Lucky Girls
17 вересня 1975 (Світ)
Італія
1 год 40 хв
Читати опис
Дві гарні жінки — «Солодка» і Лаура волею долі зустрічаються і потрапляють у різні смішні у несмішні ситуації. Любляча «прикрасити» і мотоцикли «Солодка» поспішає ніби до улюбленого на побачення. Лаура, працівниця пральні, повіривши їй і втомившись від чоловіка, кидає все і йде за нею... Клаудія Кардинале (ліворуч) і Моніка Вітті кадр з фільмуСюжет (англ.)
Four former soldiers meet and reminisce about the time they were in active service: a parachutist mistaking his sergeants house for a brothel, a hypnotized sailor who thinks he has changed ...Obiettivo ragazze (1963)
Obiettivo ragazze
5 серпня 1963 (Світ)
Італія
1 год 39 хв
Читати опис (англ.)
Four former soldiers meet and reminisce about the time they were in active service: a parachutist mistaking his sergeants house for a brothel, a hypnotized sailor who thinks he has changed ...Сюжет
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Нене (1977)
Sweet Adolescents
21 вересня 1977 (Світ)
Італія
1 год 46 хв
Читати опис
Перша любов ніколи не забувається. Дії відбувається в католицькій Італії 40-х років. Це історія пробудження перших сексуальних почуттів Жю, закоханого у свою позбавлену комплексів старшу кузину Нене. За допомогою неї Жю дізнається, що таке секс і знаходить відповіді на найпотаємніші питання. Нарешті він відчув себе чоловіком, але коли батько застає його в компанії Нене і її коханця-мулата, справа приймає зовсім інший оборот. Арґумет-кіно «Нене», Сальваторе Сампері Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 на телеканалі «1+1» дивіться програму АРҐУМЕНТ-КІНО та фільм режисера Сальваторе Сампері «Нене»/ Nene (1977, Італія).Маловідомий фільм 1977 року маловідомого нам італійського кінорежисера Сальваторе Сампері «Нене» – кіно прикметне. Прикметне і, зокрема, для італійського кінематографа, і, загалом, для тогочасного розкріпаченого європейського кіноекрану, сповненого еротичних мотивів. Адже це час викличної з’яви таких різних, але однаково одвертих фільмів, як, скажімо, «Останнє танґо в Парижі» Бернардо Бертолуччі та «Емманюель» Жюста Жакена.
Події фільму розгортаються у повоєнній Італії, 1948 року. Чотирнадцятилітня Нене, що лишилася без батьків, переїздить із Мілана в провінційне містечко до свого дядька, де опиняється в компанії двоюрідних брата й сестри. Далі ж ітиметься про перше кохання, розгортатиметься історія пробудження перших сексуальних почуттів, драма дорослішання – перетворення дитини на дорослу людину.
Постановник стрічки «Нене» Сальваторе Сампері своїм фільмом, його кінематографічною фактурою ніби повертається в минуле італійського кіна, нагадуючи собі й нам про часи неореалістичної кіноестетики. Звісно, не буквально, в перетвореному вигляді, але помітно, відчутно, з пієтетом і повагою. Та сюжет він розгортає вочевидь не з життя найбідніших італійських верств, хоча більшість живе бідно й важко, згадуючи, як це часто буває, довоєнні часи, з ностальгією та утопічним бажанням так чи так повернутися до них. Сампері цікавить, як вже було сказано, процес дорослішання підлітка, загострений соціальними обставинами.
І, передусім, варто зазначити, що Сампері вдається – і це надзвичайно важливо – обійтися в розгортанні цієї історії без мелодраматичних мотивів, без трагедійних фарб, а також без дидактики, котра так часто гуляє подібними сюжетами, до яких частенько звертаються кінематографісти в різних кінцях світу. Автор фільму ніби просто констатує, ніби нагадує про те, що дитинство рано чи пізно закінчується, а з ним зникає цілий світ, що стояв на своїх особливих підвалинах… І зміну цього світу, зміну світогляду, услід за традиціями фройдівського вчення, фільм «Нене» подає, унаочнює передовсім і навіть педальовано через активне пробудження в дитині сексуальности.
Уґо Тоньяцці у фільмі "Нене"
Не зайве буде також зауважити творчий контекст, у якому створювалося це кіно. Річ у тім, що над фільмом «Нене», попри деяку скромність імени режисера, працювали справді видатні італійські кінематографісти. Звісно, не йдеться про якийсь особливий внесок неперевершеного Уґо Тоньяцці, що з’являється в крихітному епізоді в перукарні. Ні, хочу наголосити передусім на особах продюсера цієї стрічки Джованні Бертолуччі та, звичайно ж, оператора Паскуаліно де Сантіса.
Джованні Бертолуччі продюсував більшість найцікавіших фільмів свого двоюрідного брата Бернардо, а також останню стрічку великого Вісконті «Невинний», а ще – фільми непересічних Діно Різі й Альберто Латтуади, також – протягом двох із половиною десятиліть – еротичні кіновправи Тінто Брасса. Ну а де Сантіс – один з найвидатніших італійських операторів, що творив разом із такими кіновелетами, як той самий Вісконті, як Фелліні, Брессон, Лоузі та Вітторіо де Сіка. Він незмінно, з 1965-го, фільмував стрічки для Франческо Розі; і знайшов свою смерть на українській землі – помер 1996-го у Львові від інфаркту, коли разом із Розі знімав останню для них картину – «Перепочинок».
Насамкінець одне важливе зауваження про деяку, м’яко кажучи, невідповідність віку головної героїні та віку актриси, що виконує її роль. Нене за сюжетом має чотирнадцять років, а на екрані її тим часом утілює 23-літня акторка. Усе це – через одверті еротичні сцени, які, зрозуміло, автори фільму не могли довірити неповнолітній виконавиці. Звісно, будь-яка умовність, якщо вона є невідповідною генеральній естетиці фільму, кінематографу як мистецтву шкодить, бо в такім разі важкувато досягти належної міри екранної правди. Утім, спробуйте абстрагуватися…
Також у спеціальному сюжеті в програмі йтиметься про корпус фільмів, про традиції різних національних кінематографій зображати на кіноекрані драму дорослішання, зокрема, хлопчачого.
(C) Арґумент-кіно Кіно про передчасне дорослішання Загалом можна позначити дві традиції показу передчасного дорослішання в кінематографі – радянську та американську. Перша цей процес пов’язує з певними історичними катаклізмами, насамперед різного штибу революціями, громадянськими та світовими війнами.
Класичним і в чомусь неперевершеним прикладом тут залишається картина Андрєя Тарковського «Іванове дитинство», зафільмована 1962 року.
У фільмі йдеться про 12-річного хлопчика Івана, який через певні життєві обставини опинився на лінії фронту, в армійській розвідці. Більше того, Іван здатен виконувати дуже складні та важливі завдання, які не до снаги дорослим чоловікам.
Своєрідною антитезою до суворої воєнної реальности у фільмі є сни Івана про мирне життя. Це передусім ідилічні сновидіння, які втілюють втрачене Іванове дитинство, ніжні стосунки з матір’ю, картини невоєнного життя.
Проте Тарковський не тільки протиставляє ці два світи – війна, зрештою, вривається і до снів, бо вона тотальна і незворотна.
Своєрідним апофеозом теми передчасного дорослішання хлопчика в радянському кіні стала стрічка Елєма Клімова «Іди й дивись», котра вийшла на екрани 1985 року.
Героєм цієї історії є чотирнадцятилітній білоруський підліток Фльора, який не хоче бути осторонь воєнних дій, тому вирушає до місцевих партизанів. Згодом він стає свідком знищення каральними німецькими підрозділами білоруського села, і саме цього моменту стається стрімке і навіть катастрофічне дорослішання хлопця.
Режисер цієї картини Елєм Клімов уникав психологізму, йому було важливіше показати реалії геноциду через зовнішні фізичні зміни свого героя, власне, через старіння Фльори, яке ніби унаочнює у фільмі невимовне, що воно лежить по той бік слів та сенсу.
Символічним став епізод розстрілювання Фльорою портрета Гітлера. У цьому епізоді час рухається у зворотному напрямку – аж до дитинства майбутнього фюрера, який сидить у матері на колінах. Це повертання часу позначає не тільки згортання великої історії, а також і повернення невинности дитинства, причому будь-чийого дитинства, навіть Гітлера.
Американська традиція також має фільми, котрі розповідають про передчасне дорослішання хлопчика під час війни. Яскравий приклад – фільм Стівена Спілберґа «Імперія сонця», що створений за книгою англійського письменника Джеймса Белларда.
У картині йдеться про дванадцятилітнього Джима, що той разом зі своїми батьками стрічає японо-китайську війну у Шанхаї.
Певний час англійській родині вдається перебувати осторонь війни, проте після атаки на Перл-Гарбор, вони опиняються під загрозою знищення. Під час евакуації Джим губить своїх батьків та розпочинає самостійне життя у незнайомому й небезпечному світі.
У цьому фільмі Спілберґ не тільки розповідає історію стрімкого дорослішання хлопчика, він також веде мову про колективну втрату ілюзій західної людини і щодо власної ідентичности, і щодо людської гідности та поведінки на війні.
Джим потрапляє до табору для інтернованих, де вчиться мистецтву виживання. До останнього він намагається зберегти людську подобу й навіть подолати у собі деструктивні та цинічні нахили, яким навчають його старші товариші.
Водночас американське кіно має й інші приклади дорослішання. Один із них пов'язаний з магічним стрибком із дитинства у дорослий вік. Прикладом може бути стрічка «Великий» режисера Пенні Маршалл. У картині йдеться про дванадцятилітнього Джоша, який після невдалого залицяння у парку розваг загадав бажання стати дорослим і наступного ранку отримав бажане.
Джошові тепер тридцять, і він намагається адаптуватися до нових умов у великій корпорації, яка випускає іграшки. І ця адаптація цілком вдається, власне, через його дитячу та безпосередню поведінку. Крім того, Джош закохується й отримує взаємність, його справи в корпорації ідуть угору, і він готовий назавжди лишитися у своєму новому статусі.
У цьому фільмі не тільки проявилися настрої вісімдесятих років минулого століття з їхнім культом дитинства й родинних цінностей; тут яскраво заявив про себе також особливий магічний чинник, завжди присутній на екрані – віра у диво, яка давала нагоду для ще однієї життєвої спроби.
1990 року виходить стрічка «Сам удома», яка може слугувати своєрідною квінтесенцією американського підходу до стрімкого дорослішання на кіноекрані. У фільмі йдеться про восьмилітнього Кевіна, якого забули самого вдома заклопотані родичі, що вони вирушили на Різдво до столиці Франції.
Опинившись наодинці з величезним будинком, Кевін переживає розмаїту гамму емоцій та відчуттів. Зрештою, оговтавшись, він захищає власний дім від грабіжників, які намагалися скористатися його гаданою вразливістю.
У цій історії має значення і атмосфера різдвяного свята з його вірою у дива, але й також самостійність Кевіна, його уміння віднайти особливий та окремий зв’язок із довколишнім світом, а ще – відмова хлопця від сторонньої опіки як основа незрадливого дорослішання. Перед нами правдивий американський характер, не навчений відступати.
Вночі з 21 на 22 квітня о 00:30 в АРҐУМЕНТІ-КІНО – фільм, який представляє іще одну традицію показу передчасного дорослішання на екрані, власне, європейську чи, точніше, італійську. У цій традиції мають значення й історичні катаклізми, і родинні цінності, проте додається також особливий середземноморський колорит і темперамент.
Звісно, від цього аж ніяк не легше маленькому героєві стрічки «Нене», що він закоханий у старшу за себе дівчинку.
І ця картина не стільки про стрімке дорослішання, скільки про відмову від нього. Це фільм про радість бути дитиною, про втіху невинности й незнання, які, так чи так, проте будуть втрачені. Тому, чи варто так вже поспішати?
(C) Арґумент-кіно Відео-сюжет
Є українське аудіо
Сюжет (англ.)
Don Tarquinio Buttafava is the parish priest of a Ciociaro village, Cioci, where, according to a millennial concession, Mass is allowed to celebrate the Ciociaro dialect.Scherzi da prete (1978)
Scherzi da prete
1 січня 1978 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
Don Tarquinio Buttafava is the parish priest of a Ciociaro village, Cioci, where, according to a millennial concession, Mass is allowed to celebrate the Ciociaro dialect.Сюжет (англ.)
Orphaned by an Indian attack on his family's ranch, Jeremiah Bridger becomes a scalp-hunter but he runs into a crooked rancher whose men, dressed as Indians, kill white farmers for their lands.Vengeance Is a Dish Served Cold (1971)
Vengeance Is a Dish Served Cold
13 серпня 1971 (Світ)
Італія
1 год 37 хв
Читати опис (англ.)
Orphaned by an Indian attack on his family's ranch, Jeremiah Bridger becomes a scalp-hunter but he runs into a crooked rancher whose men, dressed as Indians, kill white farmers for their lands.Сюжет (англ.)
Two penniless cousins have a common passion: to be inventors, but they never managed to make money out of their patents. Their only hope is represented by their hateful and rich uncle.Amici ahrarara (2001)
Amici ahrarara
16 березня 2001 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
Two penniless cousins have a common passion: to be inventors, but they never managed to make money out of their patents. Their only hope is represented by their hateful and rich uncle.Romantic Princess (2007)
Romantic Princess
Серіал 1 сезон, 13 епізодів
Завершений
16 вересня 2007 (Світ)
Китай
1 год 12 хв
Сюжет (англ.)
The inhabitants of the distant planet Gemini send to Rome the extraterrestrial Bix. His task is to transport twelve Earths to the planet so that we can find out if they are suitable for ...Ciao marziano (1980)
Ciao marziano
28 лютого 1980 (Світ)
Італія, Франція
1 год 28 хв
Читати опис (англ.)
The inhabitants of the distant planet Gemini send to Rome the extraterrestrial Bix. His task is to transport twelve Earths to the planet so that we can find out if they are suitable for ...Сюжет (англ.)
Set in the world of Sonic Colors, the story follows Sonic and Tails as they travel to Sweet Mountain with their new friend, a Jade Wisp, to free the captured Wisps from the evil Dr. Eggman and his henchrobots.Sonic Colors: Rise of the Wisps (2021)
Sonic Colors: Rise of the Wisps
Серіал 1 сезон, 2 епізоди
Мінісеріал
Завершений
19 серпня 2021 (Світ)
США
Читати опис (англ.)
Set in the world of Sonic Colors, the story follows Sonic and Tails as they travel to Sweet Mountain with their new friend, a Jade Wisp, to free the captured Wisps from the evil Dr. Eggman and his henchrobots.Сюжет (англ.)
Adventures of an Italian evicted family during the eighties.Sfrattato cerca casa equo canone (1983)
Sfrattato cerca casa equo canone
2 вересня 1983 (Світ)
Італія
1 год 31 хв
Читати опис (англ.)
Adventures of an Italian evicted family during the eighties.Сюжет (англ.)
June 27, 1980, an Italian DC 9 flying from Bologna to Palermo falls in the sea close to the Ustica island. 81 people die. The official version is ''structure failure'' of the airplane, but a number of clues lead the journalist RoccoThe Invisible Wall (1991)
The Invisible Wall
1 січня 1991 (Світ)
Італія
2 год 0 хв
Читати опис (англ.)
June 27, 1980, an Italian DC 9 flying from Bologna to Palermo falls in the sea close to the Ustica island. 81 people die. The official version is ''structure failure'' of the airplane, but a number of clues lead the journalist RoccoСюжет (англ.)
Two soccer stories: Alvaro Presutti is a referee who seems to be the last to know about his wife having an affair with a German soccer star. Amedeo Amedei has to please both his father, a ...The Fan, the Referee and the Footballer (1984)
The Fan, the Referee and the Footballer
1 серпня 1982 (Світ)
Італія
1 год 33 хв
Читати опис (англ.)
Two soccer stories: Alvaro Presutti is a referee who seems to be the last to know about his wife having an affair with a German soccer star. Amedeo Amedei has to please both his father, a ...Сюжет
Дія серіалу розгортається в далекому майбутньому, коли людська раса втратила зір. Люди повернулися до племінного способу життя, називаючи сонце «полум'яним богом» і спалюючи на вогнищах «єретиків», які все ще згадують про зір. Одного разу глава племені Баба Восс бере в дружини Магру, що прийшла в поселення ззовні. Незабаром у жінки народжуються зрячі близнюки, в результаті чого сім'ю проклинають і називають єретиками. Бажаючи захистити дітей, Баба Восс вирішує втекти разом з жителями села, щоб побудувати будинок в новому місці, адже народження зрячих ризикує порушити крихкий баланс нового світу...Сліпота (2019—2022)
See
16+
Серіал 3 сезони, 24 епізоди
Завершений
1 листопада 2019 (Світ)
США
60 хв
Читати опис
Дія серіалу розгортається в далекому майбутньому, коли людська раса втратила зір. Люди повернулися до племінного способу життя, називаючи сонце «полум'яним богом» і спалюючи на вогнищах «єретиків», які все ще згадують про зір. Одного разу глава племені Баба Восс бере в дружини Магру, що прийшла в поселення ззовні. Незабаром у жінки народжуються зрячі близнюки, в результаті чого сім'ю проклинають і називають єретиками. Бажаючи захистити дітей, Баба Восс вирішує втекти разом з жителями села, щоб побудувати будинок в новому місці, адже народження зрячих ризикує порушити крихкий баланс нового світу...
Є українське аудіо
Сюжет (англ.)
Two Chicago lawyers from vastly different backgrounds unexpectedly meet in court as they each face a personal crisis. Marcus Jackson (Martin Lawrence) is a kind-hearted community activist going through a heartbreaking divorce when he meets Allen Braddock (Kelsey Grammer), an elitist lawyer who has just been fired from his father's firm. Brought together by fate and desperation, they develop a partnership and friendship, forcing each other to find the balance between the ethical and the unscrupulous in both their professional and personal lives.Партнери (2014)
Partners
Серіал 1 сезон, 10 епізодів
Завершений
4 серпня 2014 (Світ)
США
22 хв
Читати опис (англ.)
Two Chicago lawyers from vastly different backgrounds unexpectedly meet in court as they each face a personal crisis. Marcus Jackson (Martin Lawrence) is a kind-hearted community activist going through a heartbreaking divorce when he meets Allen Braddock (Kelsey Grammer), an elitist lawyer who has just been fired from his father's firm. Brought together by fate and desperation, they develop a partnership and friendship, forcing each other to find the balance between the ethical and the unscrupulous in both their professional and personal lives.Сюжет (англ.)
N/APierino medico della SAUB (1981)
Pierino medico della SAUB
23 грудня 1981 (Світ)
Італія
1 год 25 хв
Читати опис (англ.)
N/AСюжет (англ.)
The "Brigatte Veneno" is a fan group from the soccer club "AS Roma". The next match is against "Juventus Turin", the classic prestige duel. Principe, the former leader of the group, has been dismissed from jail a few days before. He has to realize that his best friend Red has not only taken over control of the group, but also has started an affair with his girlfriend. The rivalry between the hot-blooded Principe and the sensible Red causes an anxious mood within the group. When Smilzo, a member of the group, dies during a street fight with another fan group, Red knows that Principe is to be blamed for this catastrophe.Ultrà (1991)
Ultrà
1 березня 1991 (Світ)
Італія
1 год 35 хв
Читати опис (англ.)
The "Brigatte Veneno" is a fan group from the soccer club "AS Roma". The next match is against "Juventus Turin", the classic prestige duel. Principe, the former leader of the group, has been dismissed from jail a few days before. He has to realize that his best friend Red has not only taken over control of the group, but also has started an affair with his girlfriend. The rivalry between the hot-blooded Principe and the sensible Red causes an anxious mood within the group. When Smilzo, a member of the group, dies during a street fight with another fan group, Red knows that Principe is to be blamed for this catastrophe.Сюжет (англ.)
N/ADesirable Teacher 2 (1982)
Desirable Teacher 2
19 лютого 1982 (Світ)
Італія
1 год 30 хв
Читати опис (англ.)
N/AСюжет (англ.)
Celebrities film themselves watching and reacting, along with their families at home, to hilarious and exciting TV shows and films, as well as the most talked-about news events.Celebrity Watch Party (2020)
Celebrity Watch Party
Серіал 1 сезон, 11 епізод
Реаліті-шоу
Поновлений серіал
7 травня 2020 (Світ)
США
Читати опис (англ.)
Celebrities film themselves watching and reacting, along with their families at home, to hilarious and exciting TV shows and films, as well as the most talked-about news events.Сюжет (англ.)
N/ADesirable Teacher (1981)
Desirable Teacher
19 вересня 1981 (Світ)
Італія
1 год 32 хв
Читати опис (англ.)
N/AФільтр
Форум
Епізоди, сезони, specials
30 квітня 2024, 9:55
Сповіщення про Оновлення Функціоналу29 квітня 2024, 10:22
Сервіси для перегляду фільмів26 квітня 2024, 22:41
Чи буде офіційний дубляж від Amazon Prime для "Покоління V"?25 квітня 2024, 20:21
Фільм про козаків24 квітня 2024, 18:41
Про звук23 квітня 2024, 2:16
Допоможіть знайти фільм19 квітня 2024, 22:14
Нещодавно переглянуті: