«Мавка. Лісова пісня»: як іде робота над мультфільмом і як розвивається всесвіт«Мавки»

22.06.2019 18:09     xD

20 червня 2019 року українська компанія Animagrad, автори повнометражного мультфільму Викрадена принцеса: Руслан і Людмила (2018), і міжнародна платіжна система Mastercard оголосили про співпрацю. Для нас же це хороший привід розповісти про поточний стан робіт над мультфільмом Мавка: Лісова пісня (2020) і розвитком бренду«Мавка».

Але спочатку про те, що власне Animagrad і Mastercard планують робити разом. Про це розповідали Наталія Байдала, директор по маркетингу Mastercard в Україні, і Ірина Костюк, продюсер анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня».

Mastercard давно і щільно співпрацює з кіноіндустрією — платіжна система є партнером Каннського, Венеціанського, Берлінського і Одеського кінофестивалів, працює з окремими компаніями й фільмами. Співпраця Mastercard з анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня»виробництва студії Animagrad (FILM.UA Group) передбачає серію онлайн і офлайн активностей у 2019-2021 роках. На жаль, поки що ні Mastercard, ні Animagrad не готові розкривати всіх секретів, які партнери, швидше за все, прибережуть до моменту, коли анімаційна стрічка перейде до фази активної рекламної кампанії, тобто до початку 2020 року, але очевидно, що мова йде про спільний брендинг та маркетинг. Швидше за все, Mastercard дозволить своїм клієнтам створювати дизайн платіжних карт, принаймні віртуальних, але можливий і випуск обмеженої серії реальних, з символікою і персонажами фільму. Крім того, під час презентації кілька разів згадувалися AR / VR-додатки по мультфільму.

«Mastercard, як і «Мавка. Лісова пісня», робить світ магічним завдяки своїм інноваціям і технологіям. Упродовж інтегрованої кампанії ми будемо відкривати нові грані Всесвіту Мавки для наших користувачів – завдяки спеціальним подіям, 3D та VR, сюрпризним активаціям та новому баченню міського простору за мотивами «Мавки», — зазначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні. — Згідно з нашими дослідженнями кіно впевнено займає ТОП-категорії passion – як у Європі, так і в Україні. 47% українських користувачів відзначають кіно на першому місці серед своїх захоплень. Тож територія кіно та емоцій є традиційною для Mastercard у всьому світі, і ми вже не перший рік підтримуємо різноманітні міжнародні кіноподії – Каннський, Венеціанський, Берлінський, Одеський кінофестивалі, і тепер співпраця з «Мавкою» є казковим продовженням нашої кіноісторії».

Взагалі, ситуація з анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня» унікальна для України. До релізу мультфільму ще більше року, але він уже залучив безліч партнерів, активно продає супутні товари і використовує свій бренд в спільному маркетингу.

Так, Animagrad разом з видавництвом «Київський будинок книги» випустив кілька книг по «Мавку». Класичне видання драма-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки українською та англійською мовами та переказ поеми для дітей.

Разом з представництвом Світового фонду природи WWF в Україні автори мультфільму взяли участь в конкурсі Partnership for Sustainability Award 2018 і перемогли в ньому в категорії «Планета» з проєктом «Дім для Рисі». В рамках цієї ініціативи планується вивчення євразійської рисі на Поліссі та поліпшення умов проживання хижака в межах його ареалу. Частина коштів від продажу будь-яких товарів під брендом «Мавки» спрямовуватиметься на фінансування цього проєкту. У самому ж мультфільмі будуть представлені рослини та тварини з Червоної книги України.

Спільно з брендом «Сільпо» студія Animagrad брендували найбільший супермаркет мережі, що відкрився нещодавно в ТРЦ Blockbuster Mall (поруч зі старим Blockbuster), в стилі мультфільму. Брендований весь супермаркет, а не окрема зона, крім того, в ньому можна буде придбати всі супутні товари по мультфільму.

Цікаве та унікальне співробітництво аніматорів з модним будинком Navro, в рамках якого були випущені сукні, жіночі блузи й шарфи в ексклюзивній колекції Mavka, Етнодизайн якої перегукується з образами з мультфільму. Цікаво, що творець бренду Navro, Ольга Навроцька, сама займається режисурою кліпів і є художником по костюмах анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня».

Не менш ексклюзивним є і співпраця аніматорів з українським ювелірним брендом OBERIG jewelry, в рамках якого було створено унікальний кулон «Мавчині Оберіг» зі срібла і міді.

Така активна участь в спільному маркетингу різних українських брендів і, тим більше, медіабрендів, незвичайне для нашої країни явище, на приклад Animagrad дійсно варто звернути увагу. Але напевно нашим читачам більше цікаво поточний стан робіт над мультфільмом «Мавка. Лісова пісня». Про студію Animagrad і анімаційному фільмі «Мавка» розповідала Ірина Костюк, продюсер картини.

На жаль, з моменту випуску (два роки тому) тизеру картини, аніматори не втішали нас новими відео. Проте, в рамках спільного з Mastercard заходу, журналістам продемонстрували деякі робочі матеріали — моделі персонажів мультфільму, в тому числі ще не засвічені публічно, і арти майбутніх локацій, деякі з яких виглядають просто фантастично.

На поточний момент над створенням «Мавка. Лісова пісня» трудяться близько 70 аніматорів, це велика частина співробітників студії Animagrad. Швидше за все, робота над мультфільмом буде завершена до кінця 2020 року, реліз «Мавки» відбудеться вже у 2021 році одночасно на всіх територіях. Права на прокат в Австрії, Німеччині, німецькомовних Трентіно-Альто-Адідже, Люксембурзі, Ліхтенштейні та Швейцарії вже продані німецько-австрійської Koch Films (частина Koch Media, до якої входять, крім іншого, ігровий видавець Deep Silver і чеська Warhorse Studios, автори Kingdom Come: Deliverance). Укладено контракти і з рядом інших дистриб'юторів, наприклад, на Близькому Сході. Більше анонсів по закордонному прокату піде ближче до релізу мультфільму.

До Різдва 2019 р Animagrad планує випустити новий святковий тизер мультфільму. А повноцінний трейлер варто очікувати вже в 2020 р

Взагалі ж, у виробничих планах Animagrad на 2019 рік два повнометражних анімаційних фільми та два нових мультсеріали. Крім основної роботи над «Мавка. Лісова пісня», намічені початкові етапи опрацювання наступного великого мультфільму компанії - «Роксолана». Це казкова версія зустрічі юної Роксолани та Сулеймана ще до того, як вони стали легендарною парою. Орієнтовна дата виходу «Роксолани» - 2022. Анімаційний фантастичний серіал «Академія Храбна», орієнтований на аудиторію 16+ та в першу чергу на іноземних глядачів, теж знаходиться на початковій стадії розробки. Передбачається, що один сезон серіалу буде містити 12 серій по 22-26 хвилин. Ну і ще один мультсеріал — це навчальне фантастичне шоу для молодших школярів під назвою «Клуб всезнайків». У першому сезоні планується випустити 26 серій по 6 хвилин, а до кінця 2020 року зняти два повноцінних сезони. Цей проєкт, як і «Роксолана» створюється за підтримки Міністерства культури України.

В кінці заходу журналістам провели невелику екскурсію по території групи компанії FILM.ua, до складу якої входить студія Animagrad, продемонструвавши в тому числі декорації і костюми з фільму «Захар Беркут», прем'єра якого запланована на 10 жовтня 2019 року, сучасну студію захоплення руху, студію POSTMODERN Digital, що створила макет Чорнобильської АЕС для серіалу HBO Chernobyl / «Чорнобиль», студії озвучування, знімальні павільйони та інші виробничі площі, розташовані в містечку FILM.ua на київській Троєщині.

Джерело: mavka.ua

Коментарі:
Поки коментарів нема. Будьте першими - напишіть коментар!

Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати