Країни: | Канада |
---|---|
Жанр: | комедія драма біографія історичний |
Касові збори в світі: | 1 649 633 $ |
Касові збори в США: | 1 461 091 $ |
Прем'єра в Україні: | 18 травня 2023 |
Прем'єра в світі: | 11 травня 2023 |
Прем'єра в світі (цифрова): | 2 червня 2023 |
Прем'єра на DVD та/або Блюрей: | 15 серпня 2023 |
Прокатник: | Ukrainian Film Distribution |
Режисер: | Matt Johnson |
Сюжет:Важка праця. Важка поразка.
Стрічка розповість про успіх та занепад компанії BlackBerry, а також історію Майка Лазарідіса та Джіма Балсіллі, які стояли за цим. BlackBerry був одним з культових виробників смартфонів, чия популярність сягнула вершин до того, як на сцену вийшла Apple.
Код для перегляду рейтингу кінобази
Téléfilm Canada, XYZ Films, Elevation Pictures, Rhombus Media, Zapruder Films, CBC, Ontario Creates, IPR.VC
Тип: Дублювання
Перекладач: Олексій Зражевський
Режисерка дублювання: Марія Кокшайкіна
Керівник проекту: Андрій Глуховський
Звукорежисер: Костянтин Сімонов
Ролі дублювали: Павло Скороходько, Михайло Тишин, Андрій Твердак, Євген Пашин, В'ячеслав Дудко, Дмитро Гаврилов, Андрій Альохін, Роман Солошенко, Дмитро Завадський, Юлія Перенчук, Роман Молодій, Вікторія Бакун, Володимир Гурін, Ілона Бойко, Олександр Чернов, Євген Лісничий
Режисер: Matt Johnson
Сценаристи: Matt Johnson, Matthew Miller, Jacquie McNish
Композитор: Джей МакКеррол
Оператори: Jared Raab
Попередження: рецензія містить спойлери
Цей фільм можна вважати інструкцією як потрібно знімати біографічно-документальні фільми.
Що сподобалося:
+ Нема нудних моментів,
+ нема тупого, плоского поклоніння особі як у фільмах про Джобса
+ трагікомедійна складова, яку потребує ця історія
+ повчальна історія життя
Добре показали як Майк любить хороші речі, і виправляє китайський непотріб. І як корпоративна жага з'їла його і він порушив своє ж правило "жодного китаю" за що поплатився. (за ту партію телефонів).
Блекбері сконав не тільки від айфона, а від дешевих тарифів на інтернет.
Команда блекбері зробила дивовижні зміни, щоб у часи дорогих смс та інтернету користувачі могли ними користуватися в рази дешевше.
А як тільки ця перевага нівелювалась, і з'явився айфон їм уже була труба. Адже провайдери хотіли заробляти гроші не тільки на хвилинах, але й великому трафіку, який жере ненаситний айфон.
А користувачі хочуть різні додатки з магазину додатків.
Увійдіть, будь ласка, щоб написати рецензію
Увійдіть, будь ласка, щоб коментувати